X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Darksiders 3


Svar
SumezSumezSkrevet 03/05-17 09:07 
Bede-x>
Det gør vi. Amazon er kommet til at lække treeren:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1367479

Her er traileren:
https://www.youtube.com/watch?v=Q-QgJ-EFq7A
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/05-17 09:22 
Fedt med en 3'er :)

Ser frem til at se noget gameplay.
slk486slk486Skrevet 03/05-17 10:02, rettet 03/05-17 10:04 
A Horseman will ride once more. But this time... with a little more attitude.

Yay, 90'erne er tilbage! Glæder mig til 10 timer fuld af snark O_o
j/k
SumezSumezSkrevet 03/05-17 10:09, rettet 03/05-17 10:09 
Det bliver ikke meget mere cheesy 90'er-edgy end Darksiders-spillene, og jeg er ikke engang sikker på at de mener det ironisk. :P Men det er gode spil under alle omstændigheder, i hvert fald 1'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 03/05-17 10:18, rettet 03/05-17 10:21 
Ja, gameplayet kan jeg også godt lide, men 'tude behøver jeg ikke - synes ikke det var slemt i de første? :)
Kan sagtens forestille mig de overskriver den nye kvindelige protagonist, i et malplaceret forsøg på at gøre hende stærk.
j/k
SumezSumezSkrevet 03/05-17 10:23 
Det var ret slemt i de to første, jo. :P Ved ikke om det er decideret værre i det nye, men netop fordi de to første spil fungerede så godt på trods af den barnlige "hardcore" attitude, tør jeg godt være optimistisk endnu engang. Hendes design er dog nok det absolut værste af de tre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 03/05-17 10:28, rettet 03/05-17 10:29 
Det har jeg nok lykkeligt fortrengt, så :D

Jeg er bestemt også optimistisk - bare ikke over selve karakteren. Ret sejt med platemail stiletter, dog ;)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 03/05-17 10:41, rettet 03/05-17 10:42 
Jeg ser også frem til det nye. Det første var måske ikke specielt originalt, men det var stadig en velspillende Zelda klon.

Sumez>
Men det er gode spil under alle omstændigheder, i hvert fald 1'eren.

Var der noget galt med toeren? Jeg overvejer lidt at det snart skal spilles, nu der er en 3'er på vej.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 03/05-17 10:43 
2'eren er rigtig godt. Jeg må bare indrømme at jeg gik død i det pga. store ensformige områder og rigtig meget backtracking. Der er 1'eren langt mere strømlignet. Men de har samme gode produktionskvalitet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 03/05-17 10:47 
Det lyder stadig til at være i den gode ende og så mange spil i genren er der heller ikke, at jeg vil være for kræsen :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 03/05-17 11:13 
Zelda? More like God of War, da?
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 03/05-17 11:21 
Kampsystemet havde helt sikkert nogle remniscenser til God of War og lignende spil, men strukturen var typisk Zelda.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 03/05-17 11:25 
Ok, hvis du siger det :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 03/05-17 11:29 
Bede har helt ret :D
slk486slk486Skrevet 03/05-17 13:47 
¯\_(ツ)_/¯

Ser frem til kampsystemet ihvertfald :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 03/05-17 14:02, rettet 03/05-17 14:03 
Anita Sarkeesian vil sikkert igen bitche over, at selvom det omhandler en female avatar, så går hun i høje hæle og har kvindekurver. :-D

Undskyld sproget. Ved godt jeg fyrede nogle meget grimme ord af.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 03/05-17 14:11 
Så længe der er penge i det, vil hun finde noget at brokke sig over :D
SumezSumezSkrevet 03/05-17 14:11 
Hun skal jo altid have et eller andet at brokke sig over, men selv hvis man skal være fuldstændig objektiv, så er figurens design ganske rigtigt både barnligt og smagløst. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 03/05-17 14:23 
Det kan vi godt blive enige om. :-D De pubertære kræfter er sluppet løs.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 03/05-17 16:41 
Sumez>
Hun skal jo altid have et eller andet at brokke sig over, men selv hvis man skal være fuldstændig objektiv, så er figurens design ganske rigtigt både barnligt og smagløst. :)

Du får det næsten til at lyde negativt ;)
SumezSumezSkrevet 03/05-17 16:50, rettet 03/05-17 16:51 
Det er nok en smagssag. Hvis jeg skulle vælge ville jeg nok have foretrukket noget lidt mere modent og stilrent. Det betyder ikke at hun ikke må være sexet, men som karakterdesigner må det være muligt at gøre bedre end "world of warcraft reject" :P
På den anden side så er det præcis den model serien har kørt siden 1'eren hvor jeg vist "brokkede mig" over det samme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 03/05-17 18:47 
Læste denne tråd før jeg så billeder. Forestillede mig et udseende som var 15% beklædningsgenstande og resten bar hud. Det er rent faktisk omvendt, så jeg kan ikke se hvad man skulle brokke sig over.

Det ville jeg egentlig heller ikke kunne se hvis det var i den anden retning. Darksiders har altid gået efter superheltetegneserie visuel stil. Der passer overdrevne (indsæt køn) proportioner perfekt ind.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/05-17 18:53 
Man kan ikke lave noget længere uden at skulle tage hensyn til alle grupper. Jeg synes bare folk skulle holde kæft og blande sig uden om hvis det ikke falder i deres smag. Den politiske korrekthed ødelægger kreativiteten.

Ikke møntet på nogen her i tråden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/05-17 19:21 
Amen!
SumezSumezSkrevet 03/05-17 21:42 
Overordnet enig, men jeg behøver ikke føle mig fornærmet over en figurs design for at erklære det måde pinligt og umodent. :) Det er desværre bare stadig der standarden for spil ligger i dag, selvom mediet ellers efterhånden burde ramme så bredt at man godt kan tillade sig at sigte efter en målgruppe over 15.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/05-17 21:54 
Jeg kan simpelthen ikke se det pinlige i det. Det hverken tiltaler eller afskrækker mig, men jeg kan overhovedet ikke se hvordan det skulle være anderledes end stilen serien hele tiden har kørt.

For mig er det langt mere pinligt at Princess Peach ligner en blowup doll og er dum som vådt pap jvf. Mario Sunshine:https://youtu.be/ASFJ84tmf9k?t=581
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/05-17 22:08 
Jeg syntes heller ikke det er det fedeste karakterdesign jeg har set, pænt sagt, men så er det heller ikke værre - passer umiddelbart fint ind i serien imo ;)
SumezSumezSkrevet 03/05-17 22:34 
Konsolkongen>
jeg kan overhovedet ikke se hvordan det skulle være anderledes end stilen serien hele tiden har kørt.

Nej, det stemmer sådan set også helt overens med det jeg selv skrev. Har aldrig været fan af det tumpede look de har kørt på størstedelen af figurerne i den serie. Normalt ville jeg være ligeglad, men jeg synes det er ærgerligt når spillene ellers er så gode.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 04/05-17 08:54 
Konsolkongen>
Man kan ikke lave noget længere uden at skulle tage hensyn til alle grupper. Jeg synes bare folk skulle holde kæft og blande sig uden om hvis det ikke falder i deres smag. Den politiske korrekthed ødelægger kreativiteten.

Amen!

Ikke så længe siden jeg læste at Anita var færdig med sin Tropez stuff, men hun har vel noget andet i støbeskeen, som folk så kan blive oprørte over istedet.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 04/05-17 12:41, rettet 04/05-17 12:42 
Konsolkongen>
For mig er det langt mere pinligt at Princess Peach ligner en blowup doll og er dum som vådt pap jvf. Mario Sunshine:https://youtu.be/ASFJ84tmf9k?t=581

Peach har edderdælme et sygt og narcissistisk opmærksomhedsproblem. "Åh, jeg er hjælpeløs, lyshåret og klædt i lyserødt, og nu kommer Bowser igen for gud-vide-hvilken-gang og kidnapper mig. Hjælp mig maskuline Mario, så bager jeg en kage til dig".

Hun vil bare hele fucking tiden være i fokus!
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 05/05-17 18:52 
Gameplay:

http://youtu.be/pk_D2NSdOvA
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 06/05-17 13:40 
Ser flot ud, men allerede ved første fight begyndte kameraet at irritere mig. :D
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-17 13:54 
Kampsystemet ser desværre dårligt ud. Jeg er ikke solgt på pisken da det ser ud som om at slagene ikke rammer tydeligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 07/05-17 17:40 
Det ligner toppen af middelmådighed.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
slk486slk486Skrevet 07/05-17 18:10, rettet 07/05-17 18:16 
Det er pre-Alpha, så de kan nå at finpudse meget endnu. Stadig håbløst optimistisk :)
j/k
nerosnerosSkrevet 07/05-17 22:55 
Jeg har ikke spillet de 2 andre Darksiders spil, men synes det her ser forfriskende ud! :-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig