X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty: WW2

Svar
jaesjaesSkrevet 21/04 20:10, rettet 22/04 11:31 
Det føles mærkeligt at sige det, men jeg er glad for, at Activision går tilbage til noget WWII-halløj :)

Der kommer mere info på onsdag.

http://www.eurogamer.net/articles/2017-04-21...firmed-by-activision

enfenenfenSkrevet 21/04 22:26 
Det er vel bare også at tage et kig på Battlefield 1 sammenlignet med COD: Infinite Warfare. Det må sikkert også have spillet ind på beslutningen.
What is the Matrix?Spiller nu: Grand Theft Auto V, Batman: Arkham Knight, Dying Light: The Follow...
JmogJmogSkrevet 22/04 01:19 
Næppe. Spillet har været planlagt i flere år før vi hørte om BF1.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/04 02:14, rettet 22/04 02:18 
Fint at de går tilbage til WWII igen. Det er langt mere realistisk end de seneste mange i serien har været.
Når temaet samtidig er en krig man kender så godt, så er der, for mig i hvert fald, en langt større sandsynlighed for en bedre historie. Det kan i hvert fald kun blive bedre end deres fiktive lorte krige.
Jeg så gerne at de delte kampagnen op så man igen spillede russere og brittere som i toeren. Amerikanerne er naturligvis en selvfølge, men dem kunne jeg godt være foruden hvis det var til fordel for andet, synes man har prøvet at spille som dem før :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/04 04:56 
Jeg syntes hellere de skulle have gået den anden vej og lavet noget retro-futuristisk. De ville nok få skyld for at gå efter Battlefront 2, men det kunne være mega fedt og originalt. :)

"Rings are cool" -- Knuckles, Sonic Boom (2014)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 22/04 09:02 
Sjovt, kan nu osse bedst li ww2 spil (COD) osse der for jeg lige har købt COD frontline til ps3 i en remaster. Nogle der har spillet det?
Var vild med det på pc!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
enfenenfenSkrevet 22/04 09:30, rettet 22/04 09:32 
Jmog>
Næppe. Spillet har været planlagt i flere år før vi hørte om BF1.

Tror nu også BF1 var planlagt før, vi hørte om det. Det er næppe tilfældigt, at begge skifte retning fra moderne til gammel krig.
What is the Matrix?Spiller nu: Grand Theft Auto V, Batman: Arkham Knight, Dying Light: The Follow...
spectrespectreSkrevet 22/04 21:35 
#bootsonground blev en ting efter Advanced Warfare, som Sledgehammer også stod for, så det at der var så mange der faldt fra, jeg selv inklusiv, pga af double jump, wallrunning og ande gøgl, så var det nok der de tog beslutningen om at gå back to the roots.

Håbede selv på mere nutidig setting ala Modern Warfare, men når det ikke kan være anderledes så nøjes jeg gerne med WWII. Det er alligevel ca. et årti siden der sidst har været et AAA WWII spil.

Nu skal de bare lade være med at inkludere jetpacks og andre undskyldninger for at indføre urealistisk movement abilities.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 22/04 22:55 
@Darkbeat - det ville jeg også vildt gerne have set. Noget Buck Rogers / Flash Gordon agtigt :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/04 23:49 
Hell yeah!
Star Wars har ligesom patent på alt hvad der er retro-futuristiskt, men hvis nu der var flere spil der lignede Berzerk...

enfenenfenSkrevet 26/04 20:09 
Ser nu meget fedt ud. Glæder mig til at se noget mere "rigtig" in game samt multiplayer.

Reveal trailer
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/08 19:56 
Her er en snas af den nye "War" mode.
https://youtu.be/n8bO8BjLE2U

I forhold til den første præsentation har de skruet lidt ned for antallet af sorte, kvindelige nazister i forhold til de tidlige præsentationer af spillet, men ellers ligner det jo sig selv: Pick 10 system med attachments og alt det samme tingeltangel som der er i de andre moderne CoD spil, så jeg tror ikke at man skal regne med at det går helt tilbage til rødderne når det kommer til den del af det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig