X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Xbox 360-controller på pc?


Reply
nerosnerosSkrevet 15/04-17 15:07 
Hvor nemt er det? Skal man downloade nogle drivers eller skal jeg købe noget ekstra halløj?
Bashful Neophyte
quadquadSkrevet 15/04-17 15:15 
Trådløst kræver en receiver. Kina-dims fungerer fint med op til 4 controllers. Bruger Windows-indbygget officiel 360 driver. Trådet er plug and play.
JmogJmogSkrevet 15/04-17 16:27 
Og hvis du har en Xbox One controller, så fungerer den trådløse controller også som kablet. Den er også plug and play.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/04-17 16:35 
Jeg mener der kræver driver hvis man er på Windows 7.
Spiller nu: Phantasy Star IV
spectrespectreSkrevet 15/04-17 18:12 
både min wireless reciever og wired xbox 360 controller var plug and play på Windows 7
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KTCKTCSkrevet 15/04-17 23:02 
Xbox One controller kræver officielt Windows 10.

Brug Xbox 360 controller. Det virker næsten altid perfekt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 15/04-17 23:03 
Hmm...Ok så tror jeg bare jeg skal købe et wirekabel jo :D
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 15/04-17 23:18, rettet 15/04-17 23:19 
Den trådløse Xbox 360 controller kan ikke sende data via et USB kabel. Kun opladning. Så med den skal du bruge wireless receiver.

Hvis du vil bruge en kablet Xbox 360 controller, så skal det være den som har fastmonteret kabel og ikke virker trådløst.
nerosnerosSkrevet 16/04-17 00:09 
OK tak det bliver så nok den med fastmonteret kabel ;-)
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 16/04-17 09:48 
En trådløs dongle kan varmt anbefales, og giver dig mulighed for op til fire spillere med en enkelt af dem. Så har du også mulighed for at benytte de reviderede controllere med det gode Dpad og trådløse arcadesticks.

Men ledning fungerer selvfølgelig også fint.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
spectrespectreSkrevet 16/04-17 11:01 
Jmog>
Den trådløse Xbox 360 controller kan ikke sende data via et USB kabel. Kun opladning. Så med den skal du bruge wireless receiver.

Hvis du vil bruge en kablet Xbox 360 controller, så skal det være den som har fastmonteret kabel og ikke virker trådløst.

Er det rigtigt? Er overbevist om at jeg spillede med min wireless controller på PC inden jeg fik min wireless dongle med et play and charge kabel?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
HankyHankySkrevet 16/04-17 11:40 
Det er korrekt :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 16/04-17 13:19 
KTC>
En trådløs dongle kan varmt anbefales, og giver dig mulighed for op til fire spillere med en enkelt af dem. Så har du også mulighed for at benytte de reviderede controllere med det gode Dpad og trådløse arcadesticks.

Hvor kan man købe dem henne?
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 16/04-17 14:38 
De officielle kan faktisk købes i bundle med en trådløs controller, men kan også købes separat. Jeg synes dog godt de kan være lidt svære at finde inden for landets grænser.

De uoriginale kan købes til billige penge på eBay, Kina og lignende, og fungerer også fint. De kan dog godt være lidt besværlige at installere da de bruger samme driver som de originale, men ofte skal man specifikt pege driveren ud. Jeg vil dog godt hjælpe dig med dette, hvis du går den vej.

Så vidt jeg husker er sku jr9-00010 og jr9-00011 med dongle, så prøv mit link. Du kan eventuelt spørge dem før du køber.


Denne bør have dongle med, så vidt jeg kan se.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 16/04-17 21:56 
Ok klart mange tak for info og link. Jeg ser lige hvad det bliver måske starter jeg bare med en wired controller da det måske er lettest for mig lige pt.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Username
Password
Remember me