X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Daredevil Movie


Svar
RitesRitesSkrevet 09/03-03 08:44 
Ville høre om nogen af dem der bor i Kbh herinde, kunne tænke sig at tage ind og se Daredevil sammen?

Skriv evt. feedback om ideen generelt ;)
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/03-03 13:33 
Wow..... Syret ide, men pas på Rites! her for et par måneder siden var der en dreng i Isral, der havde chattet sammen med en pige i næsten to år og da de besluttede sig for at mødes på en resturant, skar pigen, som var en mand, halsen over på drengen......

Jeg siger bare pas på:)

Men jeg har set Rites i CD rom shop, det var der du arbejde?:) Han ser flink nok ud;D

-Gedens Farfar
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 09/03-03 13:33 
Arbejder i CyberCom, men er ret gode venner med dem nede i EB Games(CD-Rom Shop=EB).
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/03-03 15:53 
Gedens Farfar >
...pigen, som var en mand,...


Men her er det så omvendt :):):)
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 09/03-03 16:01, rettet 09/03-03 16:01 
Ja jeg siger også: Pas på!!!

Efter at have mødt en, man har chattet med, så kan man risikere at blive forelsket, og pludselig befinder man sig i en situation, hvor man bruger en masse penge hos dsb, hvorefter til sidst man flytter alt sit habengut 250 km nordpå for at bo hos ham!! tsk tsk

Pas på siger jeg bare!!! Så er I advaret!
Det kan være det samme sker til KT5 ;)

Rites> God ide
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RitesRitesSkrevet 09/03-03 16:15 
Søster: Nemlig! Ellers også ender man bare hovedløs i en sort skraldepose...
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/03-03 16:16 
Rites >
Arbejder i CyberCom, men er ret gode venner med dem nede i EB Games(CD-Rom Shop=EB).


Når ja det var også det jeg mente:)

OBS: Butikken ligger næsten ved siden af en Mac'D og et lille styk væk fra Frederiksberg centeret!

Søster Salsa-Det var ikke det jeg mente, jeg siger bare at man skal passe på og sikre sig at personen ikke er en psykopat, ikke fordi jeg tror du er det Rites^_^
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 09/03-03 16:23 
Du kan stadig nå at blive klogere...
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/03-03 17:31 
Er ikke helt med:/

Var det sarkastisk ment, fordi jeg synes sgu du skulle tage det ret alvorligt!

Bare et råd...
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 09/03-03 17:33, rettet 09/03-03 17:34 
Spørg folk der kender mig ;)

Desuden er det slet ikke farligt at møde folk man kender over nettet, hvis man da ikke er totalt stupid. Hvis du skal møde nogen for første gang, så aftaler man at mødes et offentligt sted om dagen, så er der ingen fare.

Vil man virkelig gerne komme galt afsted, kan man jo også aftale at mødes i en gyde bag biografen, ik'...
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/03-03 21:09 
Jeg tænker mere på konceptet med at være flink også ligepludslig tage kniven frem!

Okay! Et eksempel:

RJK vil gerne med dig ind og se den, fair nok! Palads kl 17:00 i udveksler mobilnumre over e-mail og aftaler hvor i skal æde bagefer og hvem der skal bestille billetter! I mødes og RJK er smadder flink.... På vejen hjem når i går ned af Istergade, tager RJK kniven frem og skære din hals over!

Okay, nu er det ikke fordi jeg tror RJK er i stand til at gøre sådan noget;D og det var også bare et eksempel!

Fordi kender man virkelig folk man taler med på nettet.... Rites hvordan kan jeg garantere mig for at du i virkeligheden ikke er en bred pølsedame fra Ingehaveplads?:)

Alle kan jo gå på google og finde lidt billedere og så'n...

Men du kan også bare ignorere mit råd:)
Well crucify the insincere tonight...
quadquadSkrevet 09/03-03 21:13, rettet 09/03-03 21:34 
Gedens farfar, selvom mange sikkert har lyst til at skære halsen over på dig, så er det da ikke sket endnu? :)

(Højtærede moderatore, please ikke bortcensurer dette indlæg :D)
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/03-03 21:37 
Gedens Farfar >
en bred pølsedame fra Ingehaveplads?

I kender hinanden i forvejen?

Jeg er bange at din forestilling om hvad der kan ske, er mere baseret på din egen fantasi, enkeltstående tilfælde i pressen osv. end på virkeligheden. Jeg siger ikke at det ikke kan ske, MEN i 9 ud af 10 tilfælde vil det værste du kan komme ud for, nok være at din opfattelse af personen "du jo kendte så godt fra nettet" vil ændre sig drastisk da han eller hun er mere "fremmed" end du forventede.

Selvfølgelig skal man altid tænke sig om, især hvis man er mindreårig eller blinddater.

Jeg har mødt Rites og hun er ikke mere mærkelig end gamere er flest.
RJKRJKSkrevet 09/03-03 21:46 
Gedens Farfar >
nu er det ikke fordi jeg tror RJK er i stand til at gøre sådan noget;D

Nej, men det var søreme ellers et godt eksempel...

;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 10/03-03 08:25 
KC: Jeg må virkelig sætte mig ned og forklare dig om forskellen men piger og drenge ;)
» a winner is you «
3of193of19Skrevet 10/03-03 09:54 
For lige at vende tilbage til emnet:
Hvornår kommer Daredevil? Er den allerede ude eller...?
RitesRitesSkrevet 10/03-03 10:09 
28. Marts
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/03-03 16:38 
RJK-Det var bare at tilføje til realismen;D

King Chaos-Nope, kender ikke Rites, men jeg siger jo bare at alle kan kalde sig Rites og sige de arbejder i Fona! Okay, jeg ved godt at, det ikke altid sker, men det KAN det, godt gøre:)

Et eller andet sted føler jeg mig forpligtet til at fortælle det til folk som måske ikke har prøvet det før!

Og, jeg ved godt du vil slette mit indlæg king chaos Janitor, men du må forstå at jeg bare prøver at hjælpe Rites^_^

-Toiletet
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 10/03-03 16:40 
Jeg arbejder sgu ikke i Fona!
Offentlig tilsvining frabedes! :(
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-03 17:16 
Gu gør du så!
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-03 17:16 
Gedens Farfar >
Toiletet

Ah!
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/03-03 23:12 
King Chaos >
Gedens Farfar >
Toiletet

Ah!

Huh?



Rites->Det var jo bare et eksempel;)
Well crucify the insincere tonight...
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-03 23:24 
Det gik bare op for mig at du var dig...
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/03-03 11:19 
I am everyone..... U can't escape from me:D

Troet du vidste det i forvejen

*Er skuffet*:(
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig