X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Flight sticks til PC


Reply
nerosnerosSkrevet 02/04-17 14:27 
Jeg tænkte på at anskaffe et Flight Stick til PC og så dette her i dag på et lokalt loppemarked, men jeg er ikke sikker på det vil virke i Win7? Måske er det bare at anskaffe en driver osv.

Link her:
http://www.avsim.com/pages/1001/saitek_x45/saitek_x-45.html

Hvad kan i ellers anbefalde af flight sticks til PC?

Tænker at jeg ikke vil give mere end 500-600kr.
Bashful Neophyte
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/04-17 18:52 
Jeg stod lidt i samme situation på et tidspunkt... Vidste dog ikke om jeg ville få det brugt til meget andet end lidt afslappet Elite: Dangerous nu og da, så jeg tog chancen og købte et Thrustmaster T.Flight Hotas X (PC/PS3) til små 4-500 kroner.
Eks: https://www.happii.dk/Spil-tilbehoer/Thrustmaster-T-Flight-Hotas-X-Joystick-Speeder-PC/2426879
^ De viser det ikke tydeligt på deres billeder, men den kan sagtens skilles i to dele, ved at løsne to stjerneskruer under bunden.

Der er også kommet en PC/PS4 version, men den koster typisk omkring 200 kroner mere, såvidt jeg kan se. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
nerosnerosSkrevet 02/04-17 19:06, rettet 02/04-17 19:19 
Aha ser da meget godt ud. Har set dem på ebay i dag faktisk. Men jeg synes de der Seitek sticks ser langt bedre ud i kvaliteten, og er meget bedre designet. Men meget fedt Thrustmaster T.Flight Hotas X sticket sådan set er samlet. Har tænkt på hvordan og hvor godt det egentligt fungere hvis de to dele er adskilt? Der skal ihvertfald noget tyngde i begge dele for at det ville fungere bedst imo.

Fandt lige et rigtig godt og sjovt review af Thrustmaster T.Flight Hotas X og et Saitek X52 Pro. Faktisk tror jeg egentlig bedst jeg ville kunne lide Thrustmaster sticket da det er tungest! Det betyder faktisk meget for mig. LED og lys er lidt lige meget men meget cool ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=4vKNEcsLowc
Bashful Neophyte
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/04-17 21:53 
Jeg oplevede ikke at mit fløj rundt på bordet. Hotas X er udelukkende bygget i plastik, så X52 (Pro eller ej) burde være lidt tungere.

Men ift. Saitek x52 Pro tror jeg næsten at du skal op i et Thrustmaster Warthog før de kan sammenlignes... Men så er vi pludselig oppe i 1500-2500 kroner for et af de to, frem for 4-500 for et Hotas X :P

Hvis du falder over et anstændigt brugt Saitek X52/Pro til fornuftige penge, så ville jeg nok ikke tøve med at springe på der :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
nerosnerosSkrevet 03/04-17 06:34 
Ok men ham gutten i reviewet siger at Hotas X er tungest..! Har også set andre reviews hvor de beskriver det?

Men ja Saitek X52 ligner et bedre stick ;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Username
Password
Remember me