X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny 2


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/03-17 21:05 
Destiny 2 er blevet annonceret for nyligt. Jeg kunne meget godt lide min tid med det første, så jeg er spændt på at finde ud af noget mere om det.

Her er en teaser trailer.
https://twitter.com/DestinyTheGame/status/84679891978691... Se hele indlægget
69 emne(r).
1 2 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/03-17 21:05 
Destiny 2 er blevet annonceret for nyligt. Jeg kunne meget godt lide min tid med det første, så jeg er spændt på at finde ud af noget mere om det.

Her er en teaser trailer.
https://twitter.com/DestinyTheGame/status/846798919786913794
SephSephSkrevet 28/03-17 21:24 
Skulle udkomme 8. september ifølge de lækkede Gamestop-plakater.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
--Skrevet 28/03-17 21:26 
Jeg overvejer at hoppe med fra start denne gang. Snuppe en uges ferie ved release og ellers nørde derudaf :)

For mig fremstår Destiny som en af de bedre spiloplevelser (MP) over de senere år. Håber 2eren er lige så god, dog gerne med mere indhold fra start ift. Det første.
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 28/03-17 22:28 
Jeg glæder mig helt vildt. Har lige tændt for etteren, der har fået sin sidste større update. Det spil endte bare med at blive SÅ godt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 30/03-17 19:06 
https://youtube.com/watch?v=WbN8y5JpmxU
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 30/03-17 19:06, rettet 30/03-17 19:07 
øh...

Efit: ok, du vandt :)
WehnerWehnerSkrevet 31/03-17 00:24 
Fuck, den er meta :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 08:43 
Ja det virker meget indforstået :!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-17 08:49 
Jeg kunne egentlig rigtig godt lide Destiny, men jeg tror jeg springer toeren over. Der var ikke super meget indhold i etteren, og alt for hurtigt efter launch følte jeg at man endte man med et ligegyldigt produkt, hvis man ikke pungede ud for den alt for dyre DLC, der næsten ikke havde andet indhold end gameplay modifiers.

Jeg håber at det leverer for fans af etteren der ikke havde problemer med disse ting :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/03-17 09:19 
Køb det sidste udgave. Der er dumt meget content!

Man får "næsten" for meget for pengene :D

Er enig i , hvis har gjort som mig: fuld pris for spil og de 3 DLC. Så er det en anden debat.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 09:27, rettet 31/03-17 09:29 
@KK: Jeg står heller ikke i kø for 2'eren. Etteren var en tynd kop te mht. indhold og historie, bar meget præg af et problematisk udviklingsforløb.

Edit: Lækkert nok med udvidelser og mange er glade for det, men det er hvad man fik for sine penge til lancering jeg kritiserer.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-17 09:56 
Jeg tror ikke det er nu man skal købe Destiny 1. Det har nok rimelig begrænset levetid tilbage da det er bundet op på onlineplay og folk nok dropper det til fordel to 2'eren.

Beano> Der er rigtig nok ikke ret meget indhold i grundspillet, jeg mindes at de lovede langt mere oprindeligt. Men DLC'en er virkelig bare modifiers der består i at fjende X har mere HP, flere af fjende Y og måske en ny gamemode hvis de har flottet sig. Samt lidt våben og armor. Der var stort set ingen nye lokationer eller fjender. Det er for tyndt når prisen var alt andet end billig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 10:01 
Jeg postede nedenstående artikel i Destiny tråden for længe siden. Giver mening at så mange følte at der manglede noget i hovedspillet :!

http://kotaku.com/the-messy-true-story-behind-the-making-of-destiny-1737556731
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/03-17 10:11 
Masser af single player spil i destiny collection med 3 dlc'er.
Har du en ven til strikes? Har du gjort spillet 50% størrer.
Og tror mig, masser spiller det stadig! Har været på i denne uge. (Hvor der er kommet nye ting i raids)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-17 10:37 
Toeren er heller ikke kommet endnu ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 10:38, rettet 31/03-17 10:38 
@CS: Det er grundspillet vi kritiserer ;)
WehnerWehnerSkrevet 31/03-17 12:28 
Det er super fjollet at blive ved med at tale om Destiny, som det spil det var på udgivelsesdatoen. Det giver lige så meget (lidt) mening som at tale om World of Warcraft-førsteudgivelsen i dag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 12:44 
Overhovedet ikke når vi taler om forventninger til spillet på launchdagen og hvad de vil servere os til fuld pris. Hvis udvidelserne var gratis, ville jeg være mere enig.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-17 12:58 
Destiny har heller ikke kørt tilnærmelsesvis lige så lang tid som WOW, og står til at blive skrottet i nær fremtid. Så sammenligningen er ikke særlig god synes jeg :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 31/03-17 13:00 
Jeg skal heller ikke stoppe jer. Men for en, der kender hele spillet indgående, så virker det fjollet.

I øvrigt, Konsolkongen, så er spillet fyldt med brugere stadigvæk. Pga. al den negative omtale, har folk fået et misforstået indtryk af et spil, der floppede. Destiny har været - og er - en kæmpe succes med masser af loyale brugere måned efter måned. At købe den samlede pakke nu vil være et kup.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 13:03, rettet 31/03-17 13:10 
Det er der ingen her der benægter :)

Edit: Destiny The Collection (PS4) koster pt. kr 197 på PSN Store. Fin pris imo.
WehnerWehnerSkrevet 31/03-17 13:11 
Ja, det er helt crazy value, hvis man er til den slags. Også selvom det er spillets svanesang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 31/03-17 13:19, rettet 31/03-17 13:20 
Spørgsmålet er så hvor længe de holder D1 serverne kørene efter D2 er udkommet. Det er lidt af en Catch-22.
Det er ikke særlig god value for money, hvis man kun kan spille det i 6 måneder ;)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 13:21, rettet 31/03-17 13:21 
Det kan vel stadig spilles i single player mode offline?
slk486slk486Skrevet 31/03-17 13:21, rettet 31/03-17 13:22 
Uh, sarkasme :)

(og hvis ikke, så nej - det er online only)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 13:26 
Det var det faktisk ikke, for en gang skyld :)
slk486slk486Skrevet 31/03-17 13:28 
Jeg grinede ellers, fordi den ramte så godt :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 31/03-17 13:34 
Jeg holder weekend tidligt, så derfor jeg ikke var helt skarp :D
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/03-17 13:55, rettet 31/03-17 13:58 
Helt enig at der er ting bag destiny, som ikke er i orden.

Men fuck deres gameplay/gunplay er vildt. Intet andnet spil , kan komme tæt på at være lige så godt.

Kun lige killing floor som osse har et godt gunplay.

Når man først har prøvet uge efter uge at komme igemmen raid med 6 gode venner. Ville de fleste overgivel sig til spillet.

Kan osse se at her på playrigth , er det dem som har raidet meget. Der taler bedst om spillet. :)

Kan de gøre spillet bedre?
Helt sikkert. Den har sine problemer.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 31/03-17 14:10 
slk486>
Det er ikke særlig god value for money, hvis man kun kan spille det i 6 måneder ;)

Sammenlignet med prisen på en biotur og så meget andet, så synes jeg bestemt, at det stadig er ekstremt god value.

Altså, man skal ikke købe det til hylden :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 31/03-17 15:09, rettet 31/03-17 15:19 
Stadig uening - det giver en dårlig smag i munden at købe nyt med så begrænset levetid. ;)

Gunplay er super fedt, men det med at skulle samles med 6 venner i en fast tid passer bare ikke ind i livet generelt :(
Samme med Killing Floor. Købte det med hensigt på at spille, men kan bare ikke finde mulighed for at sætte mig med andre.

Men får faktisk lidt løst til at prøve at smide det i maskinen igen. Fik aldrig spillet min season pass DLC - Wolves-something-or-other.
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/03-17 15:20 
For nogle :D
Har spillet i mere end 2 år med de samme 6 venner :p
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 31/03-17 15:23 
House of Wolves er spillets sorteste stund. Bare så du er advaret :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/03-17 15:25 
Taking king er det bedste!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 31/03-17 15:36 
ChronoSousa>
For nogle :D
Har spillet i mere end 2 år med de samme 6 venner :p

Ja ja, jeg kan jo kun tale for mig selv :)
j/k
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/04-17 12:14 
Det bliver spændende at se hvordan Destiny 2 klarer sig på PC, og hvad det betyder for spillet generelt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/04-17 12:53 
Pc:
Masser af hack/cheat/mods.

Ps4 masterrace!
:D

Crossplatform ville være cool. (Ikke pvp)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 23/04-17 19:47, rettet 23/04-17 20:05 
Fik lige lavet en ny char og nørdet Destiny igennem (story missionerne) på X1 her i weekenden (Har 3 stk. lvl 40 på PS4, som jeg ikke vil slette).
Hvor er det bare et glimrende spil, med yderst velpolleret gunplay. Jeg tænker næsten at Destiny 2 bliver et af de få spil, som jeg anskaffer på release!

Hvor kunne det egentlig være fedt, hvis der var crossplay ift. PS4 / X1, og man som spiller så kunne se hvad system de andre var på. Det kunne fx være med grøn / blå baggrund bag navnet eller anden mindre detalje. Så kunne der gå totalt Horde / Alliance i den :D
Spiller nu: Animal Soccer World
JmogJmogSkrevet 23/04-17 22:51 
Vil aldrig ske. Økonomisk dumt af Sony at gå med til det.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/04-17 22:59 
Sony har osse ret til ekstra content. (Strike,gear.)
Men måske pc? Xbox-pc?
Dog ikke pvp delen.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 24/04-17 02:11 
Xbox-PC og PS4-PC er bestemt muligt. Det er Rocket League et godt eksempel på.
--Skrevet 24/04-17 07:31 
Helt enig vedr. at det ikke kommer til at ske i praksis ift. X1 / PS4. Det er ren ønsketænkning.

Vedr. hvad der er talt om tidligere i tråden, mener jeg helt klart at det lige nu er tidspunktet, hvor man får latterligt meget for pengene, hvis man hopper på Destiny. Kan man finde den komplette pakke med alt DLCen til en god pris (200-300 kr.), er der til MANGE timers solid underholdning i verdensklasse. Jeg tror heller ikke at serverne lukker inden for den nærmeste fremtid, så hvis man kan finde tiden til det og er til denne type FPSRPG spil med en masse loot, er det bare med at komme i gang. Har man nogle gode makkere at spille med, bliver oplevelsen bare det sjovere.
Spiller nu: Animal Soccer World
SephSephSkrevet 18/05-17 17:41 
Gameplay reveal i aften kl. 7.

Bungie på Twitch
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
--Skrevet 18/05-17 17:48 
Sidder også og venter. Det bliver spændende :D
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 18/05-17 19:01 
Så kører vi :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 18/05-17 19:06 
PvP bliver 4v4 :o Det er jeg ikke umiddelbart fan af.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 18/05-17 19:07 
Trials, nightfall og raids får sgu vist matchmaking.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/05-17 19:18 
Det er pænt
--Skrevet 18/05-17 19:19 
Ja, det så rigtig godt ud. Sikkert også afviklet på et powerhouse af en PC :D
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/05-17 19:40 
CLANS!!!!!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
69 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig