X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Axiom Verge


Svar
BeanoBeanoSkrevet 08/03-17 09:24 
Spillet er allerede ude på de fleste aktuelle platforme men får nu fysisk udgivelse på PS4, Vita og Wii U i Q2.

https://www.youtube.com/watch?v=efuNU1SdpdU
SumezSumezSkrevet 08/03-17 09:32 
Ikke et spil der er værd at købe fysisk udgave for, hvis man spørger mig. Et hyggeligt lille bekendtskab, men det er ikke et man har lyst til at vende tilbage til. Det er synd, for gameplayet i spillet er ret velgjort, men helt generelt virker det ekstremt uambitiøst og uden nogen af de kvaliteter der definerer Metroid-serien som det ellers meget tydeligt gerne vil være.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-17 09:39 
Sweet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 08/06-17 20:32 
Kommer også til Switch, digital og fysisk udgivelse sammen med de tidligere annoncerede udgaver til august.

http://www.dualshockers.com/axiom-verge-nintendo-switch-version/
slk486slk486Skrevet 09/06-17 09:05, rettet 09/06-17 09:07 
Glad for jeg ikke faldt i en digital udgave.

@Sumez: Det er ALTID værd at købe en fysisk udgave ;) - en enkelt undtagelse kan være spil, der er bundet til online servere, såsom MMOer.
j/k
SumezSumezSkrevet 09/06-17 09:20, rettet 09/06-17 09:20 
Der er mange bedre spil man kan købe i fysiske udgaver ;)
Men ellers er jeg enig med dig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 09/06-17 09:25, rettet 09/06-17 09:26 
Er ved at løbe tør for plads herhjemme til æsker af tildfældige spil, så er gået over til næsten kun at købe download. Undtagelser er interessante Limited Editions eller spil der føles som noget man lige spiller igennem én gang og så smider tilbage til Gamestop eller lign.
Switch spil er jeg mere tilbøjelig til at købe fysisk også, der er simpelthen ikke så meget plads på maskinen, men heldigvis fylder spillene langt mindre plads på hylden/i tasken.

edit: men "tilbage til emnet" tror jeg kommer lige om lidt :)
JmogJmogSkrevet 09/06-17 09:52 
Hvis man vil spille på en håndholdt, så er det i høj grad praktisk med en downloadversion. Du behøver ikke tage dem med dig og hvis noget skulle gå galt med din bagage, så har du stadig spillene.
BeanoBeanoSkrevet 09/06-17 10:22, rettet 09/06-17 10:24 
Er DL spillene ikke stadig bundet til konsollen - blev det afklaret?

Jeg nupper i hvert fald den fysiske udgave til Switch som inkluderer soundtrack CD, ud over de andre goodies. Kun positivt at man har valget imellem digitalt og fysisk.
JmogJmogSkrevet 09/06-17 11:54 
Nu tænkte jeg på min Axiom Verge til Vita :-)
BeanoBeanoSkrevet 09/06-17 12:19 
Åh, ja ok så :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-17 12:26 
Jmog>
...og hvis noget skulle gå galt med din bagage, så har du stadig spillene.

Du mister bare din maskine, men whatevs... ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 09/06-17 18:01 
Altså det er selvfølgelig ærgerligt, men maskinen er ofte nemmere at skaffe en ny af end spillene.
3of193of19Skrevet 10/06-17 13:57 
Beano>
Er DL spillene ikke stadig bundet til konsollen - blev det afklaret?

Jeg nupper i hvert fald den fysiske udgave til Switch som inkluderer soundtrack CD, ud over de andre goodies. Kun positivt at man har valget imellem digitalt og fysisk.

Switch eShop køb er linket til din konto. Men din konto kan kun være linket til én Switch af gangen. Hvis du mister din Switch og får en ny kan du linke den til din konto og hente alle spil ned igen. Jeg går ud fra købene så bliver unlinket fra den gamle maskine næste gang den går online eller noget i den stil.

Link...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig