X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Indkøb af Wiimotes og en enkelt wiimotion+


Svar
dRxLdRxLSkrevet 07/03-17 13:42 
Jeg er begyndt at spille lidt waggle spil med ungerne og det går rent ind hos dem med en masse waggle.

Vi har pt. 2 wiimotes med nunchucks og en enkelt wiimotion+ dims.

Jeg vil gerne supplere op med yderligere to wiimotes og en enkelt wiimotion+ dims mere så vi har hvad skal bruge fremadrettet, og gerne inden Wii U falder så langt ud af markedet at det bliver besværligt og dyrt.

Så hvilken fremgangsmåde er bedst som markedet ser ud lige nu? Brugt i dk, udenlandske sider, vente til nogle lagre skal tømmes?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 09/03-17 14:13 
Kære søde P:R fæller, er der ingen der har anbefalinger til hvilke online shops jeg skal kigge i? Har været lidt ude af loopet mht. at købe konsolting.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-17 14:44, rettet 09/03-17 14:46 
Jeg ville købe brugt på DBA. Wii-maskiner er solgt i milliard antal i Danmark alene og bør ikke koste ret mange penge da folk hurtigt er blevet trætte af dem og de forståeligt er svære at afsætte.

Jeg vil desuden anbefale at du køber Wiimotes med indbygget motion plus. Det er sejere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 09/03-17 14:45 
Vi hjælper ikke #casuals.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 09/03-17 16:02 
Det er aldrig til at vide med Nintendos sager. De er meget sjældent på tilbud, og Nintendo/Bergsala har før lavet nummeret med at kalde ting hjem fra butikkernes lagre, så de aldrig får dumpet priser.
Så... Det er lidt svært at give dig gode råd, men dine egne forslag er alle områder, som du kan prøve at holde øje med.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 09/03-17 16:28 
Tror bare jeg køber fra ny af fra pro-shop til ~350 pr. stk.

Findes der (gode) multiplayerspil hvor man helst vil have at alle 4 wiimotes har motion plus? Hvis ikke kan jeg jo undlade at opgradere den ene af mine nuværende wiimotes med motionplus.


Og ligeledes med nunchucks, har 2 pt., men findes der gode multiplayerspil hvor man gerne vil have at alle 4 spillere har en wiimote+nunchuck?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Soren47Soren47Skrevet 09/03-17 16:38 
Jeg tror også du vil få mest ud af bare at holde øje med dba/guloggratis/diverse Facebook loppetorv.
Du kan jo nemt få alt du vil have i én pakke + en Wii og nogle lortespil du bare kan smide ud, for sådan under 500 kr. :b
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig