X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Game Pass


Svar
JmogJmogSkrevet 28/02-17 21:14, rettet 28/02-17 21:16 
Kommer senere på året. Reelt en all-you-can eat udlejningsservice. Du får et katalog på 100 spil du kan downloade og spille. Udvalget roterer månedligt. Der vil både være first party og third party spil, så man kunne forestille sig at MS' egne spil er faste mens de andre udgiveres roterer. Spil såsom Halo 5 og Sunset Overdrive vil være i tjenesten fra starten. Pris bliver 10€.

Godt n... Se hele indlægget
120 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
JmogJmogSkrevet 28/02-17 21:14, rettet 28/02-17 21:16 
Kommer senere på året. Reelt en all-you-can eat udlejningsservice. Du får et katalog på 100 spil du kan downloade og spille. Udvalget roterer månedligt. Der vil både være first party og third party spil, så man kunne forestille sig at MS' egne spil er faste mens de andre udgiveres roterer. Spil såsom Halo 5 og Sunset Overdrive vil være i tjenesten fra starten. Pris bliver 10€.

Godt nok ikke en dårlig deal. Der vil også være rabat på køb af de titler der er i tjenesten, for folk med abonnementet.

http://www.eurogamer.net/articles/2017-02-28-microsoft-announces-ea-access-style-xbox-game-pass-subscription
3of193of19Skrevet 28/02-17 22:10 
Ja, det lyder interessant. Men må lige kigge på hvad der er på programmet inden jeg hopper på. En del af spillene vil man nok have i forvejen igennem Games With Gold.
JmogJmogSkrevet 25/05-17 10:04, rettet 25/05-17 10:04 
Game Pass ruller ud 1. juni og indeholder følgende spil fra dag et. Ret fint udvalg egentlig. Prisen er 10€ om måneden.

Xbox One:

Blood Bowl 2
The Book of Unwritten Tales 2
Brothers: A Tale of Two Sons
D4: Darks Dreams Don't Die
Defense Grid 2
Devil May Cry: Definitive Edition
Electronic Super Joy
Farming Simulator 15
Gears of War: Ultimate Edition
The Golf Club
Halo 5: Guardians
Halo: Spartan Assault
IDARB
JumpJet Rex
Knight Squad
Kyub
Layers of Fear
Lumo
Mad Max
Massive Chalice
Max: The Curse of Brotherhood
Mega Coin Squad
Mega Man Legacy Collection
NBA 2K16
OlliOlli
Payday 2: Crimewave Edition
Pumped BMX+
Resident Evil 0
Roundabout
Saints Row IV: Re-elected
ScreamRide
Shantae and the Pirate's Curse
Steredenn
Strider
Sunset Overdrive
Super Mega Baseball: Extra Innings
Super Time Force
The Swapper
Terraria
WWE 2K16

Xbox 360 (Playable on Xbox One):

A Kingdom for Keflings
A World of Keflings
Age of Booty
Alex Kidd & Co. (Sega Vintage Collection)
Banjo-Kazooie
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts
Banjo-Tooie
Bionic Commando: Rearmed 2
BioShock
BioShock 2
BioShock Infinite
Borderlands
Bound by Flame
Braid
Capcom Arcade Cabinet
CastleStorm
Comic Jumper
Comix Zone
Dark Void
De Blob 2
Defense Grid
Dig Dug
Double Dragon Neon
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara
Fable III
Final Fight: Double Impact
Flock
Galaga Legions DX
Gears of War
Gears of War 2
Gears of War 3
Gears of War: Judgment
Golden Axe (Sega Vintage Collection)
Grid 2
Hexic 2
IDARB
Iron Brigade
Jetpac Refuelled
Joe Danger: Special Edition
Joe Danger 2: The Movie
Joy Ride Turbo
Kameo
King of Fighters '98: Ultimate Match
Lego Batman: The Video Game
The Maw
Metal Slug 3
Monday Night Combat
Ms. Splosion Man
MX vs. ATV Reflex
N+
Neo Geo Battle Coliseum
Operation Flashpoint: Dragon Rising
Pac-Man CE DX+
Pac-Man Museum
Perfect Dark Zero
Sacred 3
Sam & Max: Beyond Time and Space
Sam & Max: Save The World
Samurai Shodown II
SoulCalibur
SoulCalibur II HD
Spelunky
Splosion Man
Stacking
Streets of Rage (Sega Vintage Collection)
Tekken Tag Tournament 2
Toy Soldiers
Toy Soldiers: Cold War
Virtua Fighter 5: Final Showdown
Viva Pinata
Viva Pinata: Trouble in Paradise
XCOM: Enemy Within
Bede-xBede-xSkrevet 23/01-18 17:39 
Fra Sea of Thieves og frem kommer alle MS first party titler på Game Pass på dag et:

Microsoft is planning to bring its own exclusive Xbox games, published through Microsoft Studios, to the company’s Xbox Game Pass subscription. Future games, including Sea of Thieves, will be available via subscription on the same day they’re available to purchase at retail stores or through the Microsoft Store. “The number one request from our customers... was to get new blockbuster games into Game Pass,” explains Microsoft’s games chief, Phil Spencer, in an interview with The Verge.

Sea of Thieves will be the first title available on launch day, March 20th, through the Xbox Games Pass, and that will “follow through with State of Decay 2, Crackdown 3, and the rest of our portfolio,” says Spencer. “Not just those games, but our future Halos, our future Gears of War, future Forzas, and other games. Our plan is to launch those to our Game Pass subscribers at the same time they go to retail.”

https://www.theverge.com/2018/1/23/16922558/microsoft-xbox-game-pass-subscription-future-games-microsoft-studios
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 25/01-18 17:30 
Interessant ide. Men giver mig stadig ikke lyst til at købe adgang til Game Pass. De bliver det jo ikke for evigt og er man først fanget. HAPS! Så skal man ud og købe spillet alligevel. Men ok, det en god måde at få så mange til at prøve spillet som muligt. Så bare håbe at spillet fanger længere tid end de ligger på Game Pass.
JmogJmogSkrevet 26/01-18 20:59 
Egentlig underligt hvis de vælger at cykle deres egne titler ud. Jeg forstår det med andre udgiveres titler, men deres egne er jo gratis for dem at have liggende.
GreaseballGreaseballSkrevet 28/01-18 10:40 
De har bekræftet at deres egne titler vil blive liggende altid.
Plus de mener ikke det vil skade salg af selve titlen. Undtagen til dem som allerede har GamePass vil jeg mene. Medmindre der er samlere imellem som bare SKAL havde en fysisk titel stående.
JmogJmogSkrevet 28/01-18 11:46, rettet 23/02-18 23:46 
Jeg tror det er en rigtig god forretning for dem. Der er flere penge i at holde folk på et abonnement end at de køber x antal titler om året, hvor nogle er brugte.

Det giver mening, da alt deres anden software (bortset fra Windows) også er abonnementsbaseret. Game Pass kan også fungere som incitament til at købe Live, så der er mange penge at hente i det.

Jeg genspiller meget sjældent mine spil, så jeg vil sikkert tegne et Game Pass abo, når der er en ny titel derpå, som jeg gerne vil spille.
JmogJmogSkrevet 23/02-18 23:47 
Rise of The Tomb Raider kommer på Gamepass i næste måned.
Bede-xBede-xSkrevet 26/02-18 15:49, rettet 26/02-18 16:02 
Super Lucky's Tale, Sea of Thieves og enkelte andre kommer også næste måned:

https://www.resetera.com/threads/xbox-game-pass-sea-of-thieves-rise-of-the-tomb-raider-super-lucky’s-tale-and-more-coming-in-march.25808/

Det første er værd at spille, hvis man er glad for genren. Har man PC så husk også på at spil på servicen som Halo Wars 2, Gears of War 4, Recore DE, Super Lucky's Tale, Sea of Thieves m.fl. er play anywhere, så de kan også hentes på PC med Game Pass. Har de online funktioner som fx Sea of Thieves, kræver de heller ikke guld abonnement, mens man kan stadig spille med og sidde i party med Xbox vennerne fra ens PC.

Man kan nærmest vælge at se Game Pass som ens guld abonnement. Man betaler stadig et abonnement til samme pris som guld, har adgang til online funktionerne, men slipper for at købe spillene. Ganske cool.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 03/06-18 11:59 
Så kom der Star Wars titler på Gamepass:
https://www.eurogamer.net/articles/2018-06-02-xbox-game-pass-gets-four-star-wars-games

Knights of the Old Republic, Lego Star Wars, Force Unleashed 1 og 2.

Force Unleashed 1 er vist X enhanced, så det kører i 4k.
JmogJmogSkrevet 27/07-18 22:35 
I øjeblikket koster Gamepass 59kr for tre måneder. Det er godt nok billigt.
JmogJmogSkrevet 22/08-18 15:19 
Master Chief Collection fra 1/9. Og nu i 4k og HDR:

X Enhanced
4K and HDR at 60fps
Faster Load Times
Improved Matchmaking and Offline LAN
Intelligent Delivery System, allowing you to choose which games to download, or to download only SP or MP

Tidligere var 3 og 4 kun i 30fps.
DunwichDunwichSkrevet 22/08-18 15:38, rettet 22/08-18 15:39 
Halo 3 og 4, var osse i 60 FPS i MCC, før den kommende patch. Lang tid siden jeg spillede dem, men det mener jeg bestemt de var.
JmogJmogSkrevet 22/08-18 20:21 
Hmm, 3 var ikke. Enkeltudgivelsen/discen med Halo 3 fik en X Enhanced patch hvor spillet fik 4k/60fps og de andre forbedringer, men udgaven i MCC var stadig 1080p/30fps.
JmogJmogSkrevet 22/08-18 20:25, rettet 22/08-18 20:26 
Ah, lavede lidt research.

Halo 3 disc på Xbox One: 4k/30fps
Halo 3 MCC: 1080p/60fps

Så den nye patch til MCC giver det bedste af begge verdener. 4k/60fps HDR.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/08-18 21:09 
Er MCC ved at være i et spilbart stadie? Jeg husker absurd mange bugs og problemer ved launch. Men de skal jo lige have tid til at rette det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/08-18 21:46 
Havde ingen problemer med det i singleplayer for et års tid siden. Den her patch skulle være den der løser de sidste multiplayerproblemer.
WehnerWehnerSkrevet 22/08-18 21:47 
Og co-op. Spændende om man kan komme igennem Combat Evolved nu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 23/08-18 11:38 
Hvilke problemer havde Halo:CE?
WehnerWehnerSkrevet 23/08-18 11:59 
Tror jeg har skrevet om det i MCC-tråden, men man kunne blandt andet ikke gennemføre visse baner i co-op pga. glitches. Playkid og jeg måtte i sin tid give op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 23/08-18 12:04 
Der var også problemer med autosavefunktionen. Jeg oplevede flere gange, at når jeg lavede en "Continue game" så startede den mig ved et kapitels begyndelse istedet for det checkpoint jeg var kommet til. Mener dog det primært var i Halo 2 det skete.
GreaseballGreaseballSkrevet 25/08-18 20:27 
Wehner>
Tror jeg har skrevet om det i MCC-tråden, men man kunne blandt andet ikke gennemføre visse baner i co-op pga. glitches. Playkid og jeg måtte i sin tid give op.

Altså online ikke sandt? For jeg har gennemført med en ven via split-screen.
Virkelig en udgivelse der er har været plaget af online problemer.
WehnerWehnerSkrevet 26/08-18 17:12 
Yup. Online co-op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 28/08-18 08:19 
MCC patchen er live nu. Halo 3, vi ses i aften.

For dem der ikke ved det, så inkluderer MCC:
Halo 1
Halo 2
Halo 3
Halo 3: ODST
Halo 4

Ved launch var ODST ikke med men blev tilføjet senere.
JmogJmogSkrevet 26/09-18 04:00, rettet 26/09-18 04:01 
Gamepass i oktober:

Forza Horizon 4
Wolfenstein the new order
Metro 2033 Redux
Westeradro Double Barrelled
Lego Indiana Jone (360 BC)
Shante 1/2 Genie Hero
Split Second (360 BC)
JmogJmogSkrevet 11/04-19 22:04 
To ting.

For det første:
Gamepass koster 10kr for tre måneder lige nu, hvis man ikke har et abonnement i forvejen. Gælder også for tidligere abonnenter. Har man et aktivt abonnement er der 50% rabat på normalprisen.

For det andet:
Prey er lige kommet på Gamepass og Monster Hunter World kommer i næste uge.
Bede-xBede-xSkrevet 11/04-19 23:50 
Jeg har efterhånden haft Game Pass nogle gange og så længe man køber i tilbudsperioderne, som er to-fire gange om året, er det en glimrende service. Mon ikke jeg kan nå at spille Shadow of the Tomb Raider, Just Cause 4 og Prey i de tre måneder man får for den tier? Skal da gøre forsøget :)

Tak til Kamek og Jmog for info om tilbuddet :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 09/06-19 13:42 
Wow, solid liste over tilføjelser til Gamepass:

Astroneer
Battle Chasers: Nightwar
Bridge Constructor Portal
Everspace
Guacamelee 2
Hollow Knight
Lichtspeer: Double Speer Edition
Momodora: Reverie Under the Moonlight
Moonlighter
Neon Chrome
Old Man's Journey
Shadow Tactics: Blades of the Shogun
Shenmue
Shenmue II
Silence - The Whispered World 2
Smoke and Sacrifice
SteamWorld Dig 2
Supermarket Shriek
Riverbond
Thimbleweed Park
Wizard of Legend
RaGeRaGeSkrevet 09/06-19 22:32 
Jmog>
To ting.

For det første:
Gamepass koster 10kr for tre måneder lige nu, hvis man ikke har et abonnement i forvejen. Gælder også for tidligere abonnenter. Har man et aktivt abonnement er der 50% rabat på normalprisen.

For det andet:
Prey er lige kommet på Gamepass og Monster Hunter World kommer i næste uge.

Hvor tilmelder man sig?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 09/06-19 23:39 
Her
https://www.windowscentral.com/xbox-game-pass-ultimate
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-19 14:03 
Borderlands Collection, Arkham Knight og Metro Exodus er også blevet smidt på.

Der er også kommet en røvfuld spil på PC udgaven af Game Pass bla Into the Breach, Slay the Spire, The Messenger, Tyranny og mange andre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 10/06-19 14:12 
Heads up. I øjeblikket ifbm E3 er Xbox Game Pass Ultimate (Gold, Game Pass Xbox og Game Pass PC) på tilbud til 10kr for den første måned. Fed pris, men det er faktisk langt vildere.

Har man et Gold eller Xbox Game Pass abonnement i forvejen, så kan man benytte ovenstående pris.... og konvertere sit eksisterende abonnements løbetid til Ultimate.

Jeg har for eksempel et Gold abonnement som udløber 10/4 2020 og et Xbox Game Pass som udløber 11/7 2019. Jeg har lige betalt 10kr og har nu Ultimate som udløber 10/6 2020.

Den tog med andre ord mit Gold (10 måneder tilbage) og Game Pass’ (2 måneder tilbage*) resterende løbetider og lagde dem sammen inden den konverterede til Ultimate.

Fed deal.

(* Jeg ved godt det ikke er to måneder, men de regner åbenbart kun i hele måneder og da jeg har én dag tilbage i min måned to ud af tre, så tæller den det som at jeg kun har brugt én måned ved opgradering til Ultimate)
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-19 16:47 
Lige for at være sikker på, at jeg forstår tilbuddet: Kan man tilføje flere måneder til sine nuværende abonnementer, før man opgraderer til Ultimate? Hvis jeg nu har to måneder på mit Game Pass, køber fx et års Live, hvor det nu er billigst og så opgraderer til Ultimate for en tier, så ender jeg med 14 måneders Game Pass på Xbox og PC, samt Gold på Xboxen?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
tastasSkrevet 10/06-19 16:55 
Her er jeg også lige med på en lytter, for hvis det virker sådan, for hvis det kan lade sig gøre, er det en god deal :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KamekKamekSkrevet 10/06-19 18:28 
Æv, så skulle jeg vist have købt Gold inden jeg aktiverede Ultimate ;-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
JmogJmogSkrevet 10/06-19 20:58 
Bede-x>
Lige for at være sikker på, at jeg forstår tilbuddet: Kan man tilføje flere måneder til sine nuværende abonnementer, før man opgraderer til Ultimate? Hvis jeg nu har to måneder på mit Game Pass, køber fx et års Live, hvor det nu er billigst og så opgraderer til Ultimate for en tier, så ender jeg med 14 måneders Game Pass på Xbox og PC, samt Gold på Xboxen?

Svaret er ja. Jeg har set flere bekræfte, at de har købt tre års Gold i dag og derefter betalt ti kroner for at opgradere til tre års Ultimate.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/06-19 21:49 
Det virker hos mig.
12/m gold med gamepass 509kr
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KamekKamekSkrevet 10/06-19 22:25 
Det lykkedes mig at ophæve Ultimate igen - så fik jeg købt Gold og smed Ultimate oveni igen :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Bede-xBede-xSkrevet 11/06-19 07:36, rettet 11/06-19 07:37 
Fedt at det kunne lade sig gøre.

Jmog>
Svaret er ja. Jeg har set flere bekræfte, at de har købt tre års Gold i dag og derefter betalt ti kroner for at opgradere til tre års Ultimate.

Super. Cdkeys har et års guld til 345kr. Hvis nogen ser noget billigere, må de meget gerne poste det herinde. Mange tak for heads up, Jmog :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/09-19 16:04 
Bloodstained følger Devil May Cry 5, Shadow of the Tomb Raider, Metro Exodus og mange andre i at dukke så hurtigt op på Game Pass, at det efterhånden virker fjollet at købe spil, mens de er helt nye. Det udkommer i morgen:

https://news.xbox.com/en-us/2019/09/18/coming-soon-xbox-game-pass-september-wave-2/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 11/01-20 09:47 
For satan, Outer Wilds er godt. En af de bedst guldklumper på Gamepass.
Bede-xBede-xSkrevet 30/07-20 15:00 
The Touryst er lige kommet på Game Pass. Det er den ottende titel i denne måned, der udkommer dag et på Game Pass (dag et forstået som første gang et spil udkommer på Xbox). Synes godt nok det er en fremragende service, de har fået op at køre og bliver konstant overrasket over, hvor meget der udkommer eller launcher direkte på servicen.

Og ja, Jmog, Outer Wilds er vildt. Sådan et hvor man stadig lang tid efter kan sidde og forbløffes over, at det overhovedet kan lade sig gøre at designe :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 30/07-20 18:00 
Mmmm Yakuza Kiwami 2 er også lige kommet. Så har jeg noget lækkert til efter besøget hos familien :)
JmogJmogSkrevet 30/07-20 21:53 
Touryst er virkelig et dejligt lille spil. Hyggede mig enormt med det på Switch.
JmogJmogSkrevet 30/07-20 21:54 
Har aldrig spillet et Yakuza spil, men de ser fornøjelige ud. Er Kiwami 1 stadig på Gamepass? Hvis det er, så tror jeg at jeg giver det en chance. Vil være en rar kontrast til Last of Us 2.

(Elskede TLOU2, men trænger til noget helt anderledes efter det)
KamekKamekSkrevet 30/07-20 22:04 
Yakuza 0 og 1 er vist stadig på Game Pass :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Bede-xBede-xSkrevet 12/08-20 10:52, rettet 12/08-20 10:53 
Hvis man har Game Pass Ultimate, Android og lyst, kan man nu prøve beta'en af Microsofts cloud løsning, som udkommer herhjemme næste måned. Man skal benytte Xbox Game Pass (Beta) app'en fra Google Play og de fleste spil kræver controller.

Det føles helt magisk på den måde, hvor den bare finder ens friendliste og save games, så man kan forsætte lige hvor man slap. Virker dog fuldstændigt uspilleligt ud, fra hvad jeg testede, hvor det i bedste fald var ikke responsivt og laggy og i værste åd ens input. Macroblocking og lyd stutter slipper man heller ikke for.

Umiddelbart ubrugeligt. Heldigvis :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DunwichDunwichSkrevet 12/08-20 11:23 
Er det noget nyt, at MS's services skal fedtes ind i android telefoner og Google Play services, eller har det altid været sådan? Jeg spørger, fordi jeg aldrig har brugt det, og ikke har nogen intention om at blande min MS konto sammen med Google.
JmogJmogSkrevet 12/08-20 14:24 
Det er nyt fordi Apple ikke vil tillade Gamepass (som er Xclouds katalog) på iOS.
120 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig