X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Game Pass


Svar Sortering
JmogJmogSkrevet 28/02-17 21:14, rettet 28/02-17 21:16 
Kommer senere på året. Reelt en all-you-can eat udlejningsservice. Du får et katalog på 100 spil du kan downloade og spille. Udvalget roterer månedligt. Der vil både være first party og third party spil, så man kunne forestille sig at MS' egne spil er faste mens de andre udgiveres roterer. Spil såsom Halo 5 og Sunset Overdrive vil være i tjenesten fra starten. Pris bliver 10€.

Godt n... Se hele indlægget
120 emne(r).
« < 1 2 3

Svar Sortering
DunwichDunwichSkrevet 31/03-23 18:32 
"We listen".

AKA, "We started shitting ourselves about sales".
DunwichDunwichSkrevet 02/05-23 08:27 
Jeg ser stort set ikke Giant Bomb længere, efter flere af folkene bag det er smuttet, men denne quick look af Redfall dukkede pludseligt op i mit YouTube feed, og det er de dælme ikke glade for.

https://www.youtube.com/watch?v=7Lwa_KmXYaA
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-23 09:13 
Det ser vildt ringe ud. Stort set heller ingen fjender tilsyneladende så hovedparten af videoen render de bare rundt uden der sker noget :/

Jeg er ikke overrasket over at det launches i så sølle en tilstand. Det var åbenlyst da de annoncerede at konsolversionen først ville få en 60fps mode senere. For et spil der ikke er kønnere gav det ikke meget håb for den overordnede polish.

Endnu et rushed, broken og ufærdigt spil udgivet af Microsoft, lige til Gamepass :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 02/05-23 09:24 
Hvilke så ikke giver mening når både Forza og Halo blev rykket fordi de lige skulle pudses af før de blev udgivet.
Jeg tror ikke MS har noget skyld i det her, selv om mange måske gerne så det. Hvis de har, så skal de tage sig sammen og lade udviklere nosse sig færdige for de smide skidtet ud til tryk.
I Redfalls tilfælde, hvem har givet grønt lys til at lade det gå til "tryk" hvis man kan sige det i dag?

Er dog pænt ligeglad med Redfall da den slags team shooters aldrig har fanget mig. Jo hvis det split skærm co-up.
Syns bare der kommer lidt for mange af den slags spil ud. Hellere havde nogen gode single player eventyr(gerne med mulighed for co-up).
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-23 09:46 
Halo, som i Halo Infinite? Har du glemt hvordan det launchede? :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-23 11:12, rettet 02/05-23 11:41 
Konsolkongen>Endnu et rushed, broken og ufærdigt spil udgivet af Microsoft, lige til Gamepass :/

Det er godt nok meget selektiv kommentering. Gears Tactics, Pentiment, Grounded m.fl. roste spil får ingen kommentarer med på vejen. Selv med spil vi har dedikerede tråde til som Psychonauts 2 og Hi-Fi Rush er der intet at sige. De spil var også lige til Game Pass.

Men så snart der en titel, der ikke leverer, så er kommentarene til gengæld klar.

Og så launchede Halo Infinite kampagnen i fin tilstand på Xbox (PC udgaven kunne dog godt have brugt mere teknisk polering, men glitchy var det ikke). Ja, der var nogle grafiske glitches og cutscene stutter, som kunne forbedres, men overordnet set, var det en meget poleret dag et titel. Der skulle have været mere content til F2P delen over det første år og spillets scope var helt sikkert for urealistisk, men det kan på ingen måde ses som broken som fx Redfall.

Det ligger med med 87% på Metacritic. Til sammenligning ligger fx Doom (2016) med 85% og Doom Eternal med 87%, for lige at holde proportionerne i orden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-23 12:17, rettet 02/05-23 12:22 
Både Halo og Grounded var ufærdige da de kom på servicen. Halo manglede essentielle features som co-op og det er stadig fyldt med underlige fejl som ikke-fungerende VRR, som det vidst eneste spil på maskinen.

Grounded blev ganske rigtigt lanceret som early access, så i det mindste var de ærlige der, men det var pr definition ufærdigt :)

Derudover kan nævnes Sea of Thieves, der faktisk ingen indhold havde da det launchede.

Redfall er pt. nyeste skud på et ufærdigt/broken spil, og mon ikke Starfield får masser af lignende problemer?

Fint at du kan komme med eksempler på spil der er gået fri, men det ændrer ikke noget på at Microsoft ikke har særlig god kvalitetskontrol og/eller udgiver ufærdige spil.

Jeg synes ikke du bør snakke om selektiv kommentering.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-23 13:00, rettet 02/05-23 13:11 
Konsolkongen> Halo manglede essentielle features som co-op

Alle ville gerne have at co-op var der, det samme med split-screen, forge, firefight osv. Det er bare ikke længere realistisk at have alle de features på dag et, selv om at nogle af seriens spil havde dem i gamle dage. Spil er uendeligt meget mere komplekse i dag.

Vi skal ikke så mange år tilbage, før Square Enix blev kritiseret for ikke at have større byer at udforske i Final Fantasy serien. Problemet var, at selv om man sagtens kunne lave mere omfattende byer i serien i gamle dage, så kostede det simpelthen for mange penge at lave dem med den nuværende teknologi og det skulle deres udviklerhold først omstille til.

Det var det samme, som Naughty Dog indså, da de lavede The Last of Us II, at det ville blive for omfattende at lave både multiplayer og single playeren i det samme spil, så derfor lavede de først single player spillet og gemte service spillet til senere. Det var smart og det skulle 343i også have indset.

At spillere så tror, at noget “mangler”, fordi man kunne lave det i gamle dage på launchen, er selvfølgelig ærgeligt. Realiteten er, at de skulle have skåret endnu mere ind til benet og valgt om de ville lave en single player open world kampagne eller et multi player service spil. At forsøge at lave et fuldt single player open world spil, multiplayer, co-op, split-screen, forge osv. var en fejl. Der er en grund til, at mange af deres konkurrenter har opgivet at lave mange modes i deres spil og i stedet valgt at fokusere på en/få.

Konsolkongen> Grounded blev ganske rigtigt lanceret som early access, så i det mindste var de ærlige der, men det var pr definition ufærdigt :)

De gjorde meget klart, at det var en early access udgivelse og da det ramte 1.0 var det ret poleret. Selv i early access var det faktisk anstændigt poleret efter standarderne, men forventede man et færdiglavet spil, ville man selvfølgelig blive skuffet. Det gælder næsten alle early access spil.

Det færdige resultat er dog blevet en klassiker i stil med The Forest og Subnautica, så længe man lige justerer lidt på sværhedsgraden, hvis man er solo.

Konsolkongen> Redfall er pt. nyeste skud på et ufærdigt/broken spil, og mon ikke Starfield får masser af lignende problemer?

Starfield er et Bethesda spil og de skal (efter min mening) aldrig spilles på dag et. Der kommer til at være masser af glitches og bugs og broken quest lines og internettet kommer til at gå amok over, hvor elendigt det hele er.

Deres titler er for ambitiøse til at undgå det og det kommer selvfølgelig først til at være i en stabil forfatning efter en del patches.

Konsolkongen> Jeg synes ikke du bør snakke om selektiv kommentering.

Jeg forsøger faktisk at tilstræbe mig objektivitet og der er masser af titler jeg kan lide væk fra PC og Xbox, som er mine hovedformater. Har heller ingen problemer med at poste, hvis noget er broken på de formater, som fx at gøre grin med tilstanden i PCens nuværende AAA titler. Det er jo bare sådan tingene er.

Men du får mig ikke til på nogen som helst måde at sammenligne Halo Infinite med Redfall. Der er en grund til det ene ligger i firserne, ligesom Doom, mens det andet ligger i tresserne på metacritic. Det ser jeg, som at forsøge at være objektiv.

Til gengæld tror jeg ikke på, at der kommer noget som helst, du nogensinde kommer til at kunne lide på Xbox. Det hele er bare lort og vil altid være det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-23 13:58 
Jeg synes du tager andre argumenter ind i debatten som ikke har så meget med det at gøre og som jeg slet ikke har lyst til at forholde mig til.

Jeg synes det er vildt irriterende at spil udkommer ødelagte eller ufærdige, og jeg er faktisk ligeglad hvem der udgiver dem. Min pointe var blot at der kommer meget utilstrækkeligt på den platform og jeg synes det er en stigende tendens siden Gamepass launchede. At der heldigvis også er undtagelser betyder ikke at min kritik ikke er berettiget, men om der er en sammenhæng med Gamepass er selvfølgelig ikke til at vide med sikkerhed.

Det er selvfølgelig ikke kun Microsoft der er ene om det. Selv Nintendo er begyndt at udgive ufærdige spil som Mario Golf Super Rush, og jeg synes godt man kan argumentere for at Arms og Splatoon også var mangelfulde ved udgivelse. Det er jeg absolut heller ikke fan af, men trods manglerne er de i det mindste kvalitetsmæssigt i orden og virker.

Bede-x>
Til gengæld tror jeg ikke på, at der kommer noget som helst, du nogensinde kommer til at kunne lide på Xbox. Det hele er bare lort og vil altid være det.

Jeg synes du slutter dit svar på en lidt træls måde. Det er ikke hvad jeg mener, og jeg ved at jeg før har givet udtryk for at jeg ønsker flere eksklusive titler på maskinen, så der for mig også er grund til at købe en, men sådan som en god del af dem falder ud er det bare ikke noget jeg har lyst til lige nu.

Sonys Last of US udgivelse på PC er også en katastrofe uden lige (så er alle nævnt, ingen glemt), men jeg er heldig at det ikke påvirker mig da jeg ikke er interesseret i PC. Jeg håber ikke det er noget de fører videre med fremtidige udgivelser, uanset platform.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-23 14:53, rettet 02/05-23 15:36 
Konsolkongen> Jeg synes det er vildt irriterende at spil udkommer ødelagte eller ufærdige, og jeg er faktisk ligeglad hvem der udgiver dem.

Det ser jeg på samme måde og jeg mener da bestemt ikke, at Redfall burde være udsendt i den tilstand.

Konsolkongen> At der heldigvis også er undtagelser betyder ikke at min kritik ikke er berettiget, men om der er en sammenhæng med Gamepass er selvfølgelig ikke til at vide med sikkerhed.

Som diskussion synes jeg, det ville være mere interessant, hvis du forsøgte at underbygge påstandende med evidens. Microsoft har en ret høj gennemsnits karakter på deres spil på Metacritic denne generation, men når så en undtagelse som Redfall sker, er det Game Pass skyld.

Eller tag performance påstanden tidligere i tråden, om at Game Pass resulterer i spil der kører dårligere, fordi udvikleren allerede har fået sine penge upfront og derfor ikke har noget incitament til at optimere noget. Der kunne det jo være interessant, hvis du havde startet ud med, at sammenligne spil lanceret direkte på servicen, med dem lanceret uden for servicen og se, om der er noget, som peger i den retning.

Og derefter sammenligne dem med andre subscription services dag et spil, for EA, Ubisoft, Sony og andre har også deres varianter af sådan en service, ikke at glemme PC Game Pass. Er der en tendens til, at spil kører dårligere, når spil udgives dag et på dem, også selv om der ikke er ligeså mange eksempler af den slags.

Derefter kunne du opbygge en forklaringsmodel for, hvordan sammenspillet er mellem spil, der bliver genlejet til servicen. For måske har udvikleren ikke et incitament til optimering, da de har fået penge upfront, men flere spil bliver jo forlænget på servicen, som giver yderligere penge og så kunne du jo prøve at have en forklaring klar til, hvorfor det ikke er et incitament til at optimere.

Eventuelt kigge på publisherens specifikke incitament, for tit er der tale om mange af de samme publishers, som lejer et vist antal spil ud til servicen og så forklare, hvorfor det ikke er vigtigt, om Microsoft skulle have lyst til, forsat at købe(leje) fra fx Focus Home som står for Atomic Heart, hvis udvikleren nedprioriterer Xbox udgaven.

Man kunne også kigge på install base: Teorien er, at der ikke er så meget indtjening at hente, da de har fået penge posen upfront, men i udgangspunktet er der altid mindre at hente på Xbox, fordi den har den mindste install base. Så køber man teorien om, at det er antallet af penge der kan hentes, der leder til optimering, ville det jo være fint, at starte med at udddybe, hvorfor det ikke er den markant lavere install base, som spiller ind, frem for Game Pass.

Du kunne kigge på udvikler problemstilliger, som fx at high-end PCere leverer langt under niveau med mange AAA spil for tiden og sige, hvorfor det samme ikke spiller ind her, du kunne kigge på den særprægede memory konfiguration med forskellige hastigheder på Series konsollerne, afklare om der opstår problemer ift udvikler værktøjer på tværs af konsollerne og PC eller det at have to forskellige SKUs på markedet.

Kort sagt tage delproblemstillingere, for at demonstrere teorien om, at intet andet er gældende: Det er Game Pass' skyld.

Og når du gør det på den måde, får afgrænset problemet til Game Pass, frem for alle mulige andre forklaringsmodeller, så bliver det løftet til en reel diskussion, man får lyst til at engagere sig i.

Men hvis kommentaren er, at et eller andet spil kører marginalt dårligere eller der er tavshed de ti gange de udsender noget godt, efterfulgt af at det er Game Pass skyld, når Redfall udkommer, så føles det ikke som oplæg til en diskussion. Det føles som bashing.

Som sidebemærkning skylder jeg lige at tilføje, at Atomic Heart er et dårligt eksempel på et spil “som kører dårligt”, da Series X versionen kører 60fps 99.9% af tiden (S udgaven er dog skidt). Ja, der er enkelte stutters sjældne gange, men skulle man kritisere noget af teknikken, ville jeg hellere starte ved robot animationerne i distancen, men det er så en helt anden sag :)

Må også hellere nævne, at Game Pass selvfølgelig kommer til at lede til både positive og negative resultater, for det er altid tilfældet, når man ændrer betalingsmodellen. I første omgang tror jeg dog, det bliver et større problem for Microsoft selv, at smadre deres spil salg og først i anden omgang, noget som kommer til at spille ind på industrien. Alt efter hvor stort det bliver, selvfølgelig. Og det er slet ikke givet, at det kommer til at følge film/tv streaming services i størrelse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-23 15:46, rettet 02/05-23 22:29 
Jeg må indrømme at jeg ikke har ret meget lyst til at lave det detektiv-arbejde du efterspørger, når du selv vægter Metacritic-scores så tungt som argumenter for dine påstande.

Ja, jeg synes det kunne have været en interessant diskussion at have, hvilke betydninger for spils kvaliteter Game Pass har, i en tråd der hedder "Xbox Game Pass", hvorfor det er heri jeg har skrevet meget af kritikken :)

(EDIT2: Ovenstående afsnit fik jeg ved en fejl formuleret dårligt ved en edit, så den indskudte sætning nu kan læses som nedladende. Det var ikke meningen :/

Jeg kunne også bare rette det, men nu har det stået så længe at det ville virke underligt… :) )

Jeg har som tidligere skrevet ytret et ønske om at der måtte komme flere eksklusive titler der adskilte maskinerne mere, for først der bliver det interessant at eje dem alle. Jeg kan ikke se noget formål med at købe en maskine hvor hovedparten af spillene kører dårligere end, eller identisk med den jeg allerede ejer og flere af de eksklusive titler lanceres broken eller ufærdige. Jeg synes det er pisse ærgerligt når jeg har ejet alle andre konsoller indtil nu. Jeg håber du kan forstå hvad jeg mener.

Du kan måske huske at jeg, helt tilbage dengang vi først mødtes, var næsten ren Xbox-samler, og havde det ikke været for et indbrud ville det stadig være en af de maskiner jeg havde allerflest spil til.
Det var pga. red ring of death-problemerne med 360 at jeg af nød skiftede til PS3 som i langt de fleste tilfælde gav langt dårligere spiloplevelser.
Med Xbox One kørte ledelsen efter min mening maskinen i sænk, hvorfor jeg endte med at køre næsten ren PS4 og Wii U, og jeg synes ikke de har formået at ændre kursen i tilstækkelig grad til at vi er i nærheden af den originale Xboxs og 360'erens niveau. Det er jeg vidst heller ikke den eneste der synes. John Linnemann fra DF sagde indirekte i en DF Direct at han, og flere af hans venner, ikke brugte Series X til ret meget andet end de emulatorer som Microsoft nu har blacklistet.

Jeg synes du insinuerer at jeg skulle hate på Microsoft ved at beskylde mig for bashing. Du skal ikke kigge ret langt efter indlæg jeg har skrevet hvor jeg også kritiserer Sony og Nintendo. Jeg synes at jeg prøver at have en objektiv tilgang til den slags uanset firma, men jeg kan altså ikke love dig at det er tre lige store dele kritik for hver platform-holder - jeg er desværre ikke herre over hvor meget de hver især fucker up :D
Nu har jeg prøvet at redegøre for mit forhold til Xbox og hvorfor jeg mener at kritik er berettiget, så kan vi forhåbentlig slutte her :)

EDIT: Jeg synes at Hi-Fi Rush ser ret godt ud ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-23 16:58 
Konsolkongen> Nu har jeg prøvet at redegøre for mit forhold til Xbox og hvorfor jeg mener at kritik er berettiget, så kan vi forhåbentlig slutte her :)

Jeps, Det kan være jeg lige knytter et par enkelte kommentarer til nogle få detaljer på et senere tidspunkt, men har læst dit indlæg og fået en bedre fornemmelse af, hvad du mener.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 03/05-23 11:14, rettet 03/05-23 11:18 
Er der eksempler på spil, som sætter andre end hovedudvikleren først, når man starter dem? Bethesda står selvfølgelig først på Redfall som publisher, men det er lidt interessant at de sætter Roundhouse før Arkane (Austin). Er der andre eksempler på det?

Konsolkongen>Jeg må indrømme at jeg ikke har ret meget lyst til at lave det detektiv-arbejde du efterspørger, når du selv vægter Metacritic-scores så tungt som argumenter for dine påstande.

Kort kommentar og ikke for at køre diskussionen videre:

Når jeg benytter Metacritic, er det fordi, at det vil vægte mere, end min subjektive oplevelse med et spil, da det er en generel modtagelse. Så hvis jeg fx skrev at Redfall er fuldstændigt bug frit for mig, så siger det ikke ret meget og vil ikke være et argument for, at alle andre ikke har haft bugs, for den slags handler netop den generelle modtagelse og ikke den enkelte heldige.

Hvis et spil crasher for 99% af alle spillere midtvejs igennem og sletter ens save game, vil der jo være nogen der går fri. Det er bare ikke nok til at påpege, at der ikke er et problem.

I den forstand giver det god mening at påpege at Halo Infinite og Redfall blev modtaget forskelligt. Ikke af mig personligt, men af industrien. Over tid vil der selvfølgelig være andre kilder, man kan benytte, men da Redfall stadig var helt nyt i går og først fik tændt serverne i løbet af dagen, var der ikke så mange andre oplagte kilder at henvise til, da anmelderne er de eneste som har haft tid med spillet.

Jeg har meget svært ved at se, hvordan man ellers skal kunne komme ud over den subjektive oplevelse, hvis man gerne vil påpege den generelle modtagelse på det tidspunkt af launchen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 03/05-23 12:13 
Bede-x>
Vi skal ikke så mange år tilbage, før Square Enix blev kritiseret for ikke at have større byer at udforske i Final Fantasy serien. Problemet var, at selv om man sagtens kunne lave mere omfattende byer i serien i gamle dage, så kostede det simpelthen for mange penge at lave dem med den nuværende teknologi og det skulle deres udviklerhold først omstille til.

Haha hvad
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 03/05-23 13:47 
Konsolkongen>
Halo, som i Halo Infinite? Har du glemt hvordan det launchede? :D

Det eneste som _ikke_ virkede i Halo Infinite, på launch, var online co-op. Alt andet kørte som det skulle. Jeg morede mig meget med det. Spekulerer dog på, om de har fået ordnet den savegame bug som gør, at spillet ikke saver checkpoint, ved quit af spillet. Det var en fejl de introducerede lang tid efter spillet udkom, hvilket bare gør det ekstra mærkeligt.
GreaseballGreaseballSkrevet 04/05-23 01:17 
Konsolkongen>
Halo, som i Halo Infinite? Har du glemt hvordan det launchede? :D

Jeg havde masser af sjovt med det spil på udgivelse dagen. Eneste jeg stadigvæk savner er split screen co-up.
DunwichDunwichSkrevet 04/05-23 16:26, rettet 04/05-23 16:27 
Måske har Arkane et A og B hold, og så er det B holdet som har lavet det her bras?

https://www.youtube.com/results?search_query=redfall+review

Utroligt, at man kan få sig til at udgive sådan noget, i 2023.
DunwichDunwichSkrevet 04/05-23 20:23 
Og det blev meget, meget værre.

Redfall Xbox Series X/S - DF Tech Review - Big Issues And Unfulfilled Potential.

https://www.youtube.com/watch?v=3aXo7ZamM04
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/05-23 20:32, rettet 05/05-23 20:44 
Bede-x>
Når jeg benytter Metacritic, er det fordi, at det vil vægte mere, end min subjektive oplevelse med et spil, da det er en generel modtagelse. Så hvis jeg fx skrev at Redfall er fuldstændigt bug frit for mig, så siger det ikke ret meget og vil ikke være et argument for, at alle andre ikke har haft bugs, for den slags handler netop den generelle modtagelse og ikke den enkelte heldige.

Hvis et spil crasher for 99% af alle spillere midtvejs igennem og sletter ens save game, vil der jo være nogen der går fri. Det er bare ikke nok til at påpege, at der ikke er et problem.

I den forstand giver det god mening at påpege at Halo Infinite og Redfall blev modtaget forskelligt. Ikke af mig personligt, men af industrien. Over tid vil der selvfølgelig være andre kilder, man kan benytte, men da Redfall stadig var helt nyt i går og først fik tændt serverne i løbet af dagen, var der ikke så mange andre oplagte kilder at henvise til, da anmelderne er de eneste som har haft tid med spillet.

Jeg har meget svært ved at se, hvordan man ellers skal kunne komme ud over den subjektive oplevelse, hvis man gerne vil påpege den generelle modtagelse på det tidspunkt af launchen.

Jeg mener ikke altid at review scores på Metacritic kan bruges til at vurdere om et spil er rushed eller broken. Spillets hovedelementer vægter højst for de scores de modtager, det er ikke bugs og det tekniske der lægges meget vægt på. Desværre :)

Du henviser i Steam-tråden til en DF-video om Jedi Survivor for at vise hvor ringe det spil er ved udgivelse. På Metacritic har det en score på 79 (PC). Det er stadig ret højt, og jeg ville ikke på den baggrund kunne have konkluderet at spillet havde massive tekniske problemer og faktisk er grænsende til uspilleligt.
https://www.metacritic.com/game/pc/star-wars-jedi-survivor

Det er bestemt mit indtryk at Redfall på alle måder er dårligere end Halo. Jeg har heller ikke skrevet at de to spil var udgivet i lige slem tilstand, men hvis det var sådan mine indlæg blev læst beklager jeg at jeg ikke gjorde det mere klart. Jeg mener dog at de begge er del af en ærgerlig trend fra Microsoft.

Med hensyn til kvaliteten af deres udgivne spil, så blev jeg gjort opmærksom på dette tweet, hvor Phil Spencer i tilhørende artikel har beroliget fans ved at sige at de (Xbox), har prioriteret udviklingen af Starfield højere end de gjorde Redfall. Jeg kan dermed ikke være den eneste der ser et generelt kvalitetsproblem hos Microsoft når andre er begyndt at stille spørgsmålstegn ved Starfields kvaliteter efter Redfalls udgivelse.
https://twitter.com/ign/status/1654177320909799452?s=46&t=IMIFZO8sq9W1P_KvdCHZFQ

Jeff Gerstmann taler i forlængelse af hans Redfall-kritik om hele Xbox-situationen og jeg synes han kommer ind på noget af det samme som jeg også har kritiseret dem for i andre tråde.
https://youtu.be/e2hZttckkpE?t=2925
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 06/05-23 20:44 
Jeg overvejede, at smide denne video i Halo Infinite tråden, men den er ikke synonym med kun det ene spil, så den passer bedre i denne tråd.

Why Won’t Xbox’s Big Game Problem Go Away?

https://www.youtube.com/watch?v=bGqlBNIoXc8
120 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig