X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Torment: Tides of Numenera


Reply
jaesjaesSkrevet 27/02-17 21:01, rettet 27/02-17 21:02 
Jeg synes, Tides of Numenera fortjener en tråd - det er efterfølgeren til et af de mest afholdte RPG'er til pc, og denne gang kommer det også til konsoller. Konkret er platformene Windows, Mac, Linux, PS4 og XBO. Spillet udkommer i morgen.

Til forskel fra det første spil, så er kampene i Tides of Numenera turbaserede.

En trailer der viser lidt af spillets science-fantasy-univers:
https://www.youtube.com/watch?v=dyLFgmsVhSQ

Torment: Tides of Numenera


Officielt site.
jaesjaesSkrevet 28/02-17 19:29 
God begyndelse...

Pc: 84/100

Konsolversioner ligger på ca. 80/100 pga. lidt tekniske problemer. Men det kan jo blive rettet...

http://www.metacritic.com/game/pc/torment-tides-of-numenera
GoodtimesGoodtimesSkrevet 03/03-17 13:48 
Jeg har oplevet et enkelt crash på PC da jeg loadede et savegame, men ellers ingen problemer. Det kører fint, og det føles virkelig meget som Torment, på trods af det nye univers. Hukommelsestabs/genfødsel-temaet er umiddelbart meget lig det første spil, men det synes jeg ikke gør spor - det er trods alt også 18 år siden sidst.

Jeg har ikke rigtigt lavet andet end at snakke med folk i byen og løst en enkelt quest - og har slet ikke været oppe at slås endnu - men det virker meget lovende.
SumezSumezSkrevet 02/10-17 11:31 
Hvad er folks tankerne om spillet nu det har været ude nogen tid? Overvejer at gå i gang med enten Pillars of Eternity eller dette, og Tides of Numanumayay er væsentlig billigere at få fat på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 02/10-17 20:39 
Koster de ikke nogenlunde det samme? Jeg synes ikke jeg ser den store forskel på GOG, Steam og Greenmangaming.

Jeg har en ubrugt Steam-nøgle til Pillars of Eternity Hero Edition, som du kan få for 100kr, hvis du er interesseret.
SumezSumezSkrevet 02/10-17 22:06, rettet 02/10-17 22:07 
Jeg tænkte på PS4-versionerne. Numanumenura har jeg lige købt på Amazon for 100kr inkl forsendelsen, men Pillars kan jeg stadig ikke finde til under 300. Tusind tak for tilbudet :) men har ikke Steam, og ville nok aldrig kunne køre det spil på min bærbare.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Username
Password
Remember me