X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SW:KOTOR


Svar
MobyMobySkrevet 07/08-03 14:31 
Jeg har set et par screens fra dette imporenede spil, og det ser jo fantastisk ud! Det er fandme lige så jeg slikker mig om munden.

Nogen der har prøvet det? Kan i give mig lidt nyttig information omkring KOTOR :D
MrCaseMrCaseSkrevet 07/08-03 14:54 
ikke udover at det har fået de næstbedste anmeldelser noget xbox spil har fået nogensinde...

Det er helt overdrevet!
Have you considered sucking less?
RitesRitesSkrevet 07/08-03 15:12 
Hvilket spil har fået bedre karakterer?
» a winner is you «
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/08-03 15:21 
Det starter med "H" og slutter med "O" og har en mean-ass cyborg i hovedrollen. Kan du gætte spillet? :)
(...)
AmbyAmbySkrevet 07/08-03 15:22 
Troede det var en mand med et exoskeleton ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/08-03 15:26 
Er det så ikke også en cyborg?
(...)
MobyMobySkrevet 07/08-03 15:30 
Hvad fanden laver de i Star Wars universet?!

Men okay, kan se i andre også synes det er ser fedt ud.
AmbyAmbySkrevet 07/08-03 15:36 
Fox McCloud >
Er det så ikke også en cyborg?

Nej. En Cyborg er som Terminator (kan være gradbøjninger af mængden af menneske/maskine)

Exoskeleton er en "dragt" man kan tage på for at få overmenneskestyrke. Kendes blandt andet fra : MGS2, Spiderman (filmen, Green Goblin).
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/08-03 15:45 
Det skulle desværre også være bug-ridden som en motorfusker.
Og det er desværre ikke Starship Troopers bugs.

Måske kan BioWare nå at fixe det før PAL udgivelse.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/08-03 16:18, rettet 07/08-03 16:19 
Dark-Light >
Nej. En Cyborg er som Terminator (kan være gradbøjninger af mængden af menneske/maskine)

Exoskeleton er en "dragt" man kan tage på for at få overmenneskestyrke. Kendes blandt andet fra : MGS2, Spiderman (filmen, Green Goblin).

Hmm OK. Jeg skal ikke gøre mig klog på Halo universet. Jeg ved bare, at mange gamesites i flæng kalder Master Chief for en cyborg når de omtaler spillet.
(...)
PlaykidPlaykidSkrevet 07/08-03 16:26 
Det er da heller ikke så underligt, i "The Pillar of Autumn" hedder en af de første overskrifter "AI Constructs and Cyborgs First!".
Men jeg vil ikke gøre mig klog på defination af en cyborg er.
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 07/08-03 16:29 
Med hensyn til kotor må jeg altså indrømme at det ser rigtigt godt ud, og det bliver sandsynligvis det første Starwars spil jeg køber og kommer til at nyde.
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 07/08-03 18:40 
En Terminator er ikke en Cyborg, hvis det skal være helt korrekt. Han er 0% human :)
» a winner is you «
MobyMobySkrevet 07/08-03 18:40 
KOTOR til Xbox og Galaxies til PC - uha uha, det skal nok blive to frække titler ;)
RitesRitesSkrevet 07/08-03 21:52 
KOTOR kommer også til PC, med næsten garanteret bedre framerate.
» a winner is you «
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/08-03 21:56 
Det kommer vel an på ens PC???
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 07/08-03 21:57 
Ja bestemt, hvis man indstiller den korrekt og har en ordentlig maskine, vil man selvfølgelig få en lækker framerate.
I win, you loose
MobyMobySkrevet 07/08-03 22:18 
Rites >
KOTOR kommer også til PC, med næsten garanteret bedre framerate.

Det ved jeg godt, men nu snakker jeg om hvilke "platformer" jeg skal have spillene til.
RitesRitesSkrevet 07/08-03 22:41 
PalleJensen >

Det kommer vel an på ens PC???


Ja, det gør det nemlig. Det kommer også an på ens Xbox hvor godt det kører det, hvis man har gennemtæsket sin konsol med en hammer.

Men når jeg siger at det sikkert bliver med bedre framerate, så burde du sgu kunne forstå hvad jeg mener!
-Ellers er der ihvertfald et problem...
» a winner is you «
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/08-03 23:46, rettet 07/08-03 23:55 
Jow jow, slå bak skipper... ;-)

Naturligvis ved jeg hvad du mener, men jeg mener også, at man ikke bare kan sige, at det vil køre godt på en PC, da en PC går fra f.eks. Pentium 133 med et indbygget S3 4mb grafikkort, til en 3.1 GHz Pentium 4 med 128Mb grafikkort og der vil nok være en helt forskellig oplevelse af spillet på disse to PC'er.

Nevermind, det er en bagatel... KOTOR's framerate på Xbox er ikke imponerende og burde kunne gøres bedre på en mainstream PC. Dog er framerates ikke specielt vigtigt for et "langsomt" spil i denne genre, så det er faktisk ikke et problem - bare skuffende af BioWare ikke har præsteret bedre.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RitesRitesSkrevet 08/08-03 09:21 
Hvis Xbox versionen udkom bare en måned tidligere, havde jeg også snuppet den. Men nu sidder jeg med en 2Ghz med et fedt grafikkort og så kan jeg love dig, at det vil køre bedre, medmindre programmørerne tog en 4 måneders kaffepause.
» a winner is you «
SaitSaitSkrevet 16/08-03 18:34 
SeventhSun >
Det skulle desværre også være bug-ridden som en motorfusker.
Og det er desværre ikke Starship Troopers bugs.

Måske kan BioWare nå at fixe det før PAL udgivelse.

Efter nogle dage med den amerikanske version er det ikke stort med fejl som jeg er faldet over.
Og såvidt jeg har kunnet læse mig til på forskellige sites er der een showstopper bug, og den kan man komme omkring.

SW-KOTOR er absolut et af de fedeste spil til boxen IMO.
Playing with boobies every night is a hell of a lot better than looking at ones with 16 million colors.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig