X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: Hvid Xbox One (FAT), 500 gb inkl. kinect og 2 spil


Svar
RaGeRaGeSkrevet 02/02-17 18:39, rettet 02/02-17 18:39 
Kvittering (garanti udløbet) og kasse haves ellers fin stand og kun lidt brugt.

Der medfølger Kinect og 2 spil: Rise Of The Tomb Raider og Sunset Overdrive

Hvad kan det indbringe? Jeg var egentlig ikke interesseret i Nintendo Switch på udgivelsesdagen, men jo nærmere releasen rykker jo mere klør det for at lave en preorder (er det overhovedet muligt endnu?) og da jeg slet ikke får brugt min Xbox One mere, så ryger den for at have råd til lidt mere tilbehør og spil.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
--Skrevet 02/02-17 19:20, rettet 02/02-17 19:20 
Vil umiddelbart sige ~800 - 1000 kr.

Jeg basere det på, at Gamestop til tider sælger brugte til ~1100-1200, inkl. 2 års reklamationsret. Ligeledes er det muligt at erhverve den nye S model på tilbud for ~1500 kr. af og til.

De 2 medfølgende spil er langt nede i pris (ca. 30-50 kr. pr. stk. brugt), og Kinect er nok svær at afsætte, med mindre køber specifikt er ude efter denne.

Jeg ser af og til den sorte udgave til salg til samme pris som jeg vurderer din. Om den hvide er mere eftertragtet eller ligefrem "sjælden" aner jeg dog ikke. Det kan godt være at du kan redde dig +100 kr. på det evt.
Spiller nu: Animal Soccer World
RaGeRaGeSkrevet 02/02-17 19:38, rettet 02/02-17 19:39 
Havde på fornemmelse at brugtprisen ville ligge der, jeg tror nok jeg ender med at beholde den til Xbox 360 spillene, synes ikke det kan svare sig at sælge. Tak for vurderingen :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig