X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Laserdisc oprydningsudsalg


Svar
JmogJmogSkrevet 11/01-17 21:26, rettet 11/01-17 22:35 
Jeg er ved at lave en grundig oprydning i hvad jeg ikke længere har plads til eller ikke længere regner med jeg får brugt. Sælger derfor (med en enkelt trilogis undtagelse) min LD samling til foræringspris. Alt er i fin stand, med originale sleeves og plastiklomme udenom dette. Alle filmene virkede fint, da jeg havde Laserdisc afspiller for nogle år siden. Kun afhentning i Kbh ved Bellahøj. Buslinier: 5a,13, 68, 250s og 350s.

Star Wars trilogien koster 150kr for alle tre samlet eller højeste bud over.
Star Wars (WS, originalt cut)
The Empire Strikes Back (WS, originalt cut)
Return of The Jedi (WS, originalt cut)

Resten sælges kun samlet, til gengæld bliver det til hvad end højeste bud er. Uanset hvad det er. Har du budt 10kr og er det højeste bud, når jeg tjekker tråden fredag morgen, så får du alle filmene for en 10'er i alt. Må meget gerne hentes i den kommende weekend hvis muligt.

Black Rain (WS)
Braveheart (WS)
Dead Alive
Desperado (WS)
Leviathan (WS)
Natural Born Killers (WS)
Man Bites Dog: Citerion Collection
The People vs. Larry Flynt (WS)
The Professional (også kendt som Leon) (WS)
Pulp Fiction (WS)
Road Runner vs. Wile E. Coyote
Sniper (WS)
Ticks
True Romance, Unrated Director's Cut (WS)
Mes1983Mes1983Skrevet 11/01-17 22:29 
Damn jeg bor for langt væk:-(
JmogJmogSkrevet 11/01-17 22:33 
Enkelt bus fra Hovedbanegården er 25 minutter fra hvor jeg bor, hvis det kan friste ;-)
JmogJmogSkrevet 02/02-17 19:10 
Stadig til salg, hvis nogen har mulighed for selv at hente.
dchangdchangSkrevet 03/02-17 08:10 
Ved ikke om du har en bruger på dahf.dk men tror nemt du vil kunne få dem afsat der. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JmogJmogSkrevet 17/03-17 16:41 
Ingen interesse på dahf. Stadig ingen her der kan bruge dem?
varmtvandvarmtvandSkrevet 17/03-17 20:20 
Jeg er klar på starwars trilogi for 150kr hvis du kan levere til min butik. Så gir jeg en kop kaffe
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
JmogJmogSkrevet 17/03-17 21:48 
Sorry, kan ikke nå det i jeres åbningstid.
varmtvandvarmtvandSkrevet 17/03-17 21:58 
Ok:)
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
kennethfkennethfSkrevet 18/03-17 16:39 
Pm sendt
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig