X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Salg på ebay


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 09/01-17 16:57 
Ja, jeg forsøger at rydde lidt op i forskellige spil jeg har haft liggende siden omkring årtusindskiftet.

Indtil videre ved salg på Gul og Gratis og her på siden.

Men "markedet" er som bekendt meget lille herhjemme, så jeg tænkte at jeg ville forsøge med at sætte et par spil op på ebay med en meget lav startpris, og se hvordan det gik.
Auktionerne slutter om tre dage, så her vil jeg kunne sige lidt om hvordan det er gået.

Hvilke erfaringer har I med salg udenfor DK, er ebay den bedste løsning, eller..?
Lunch is for wimps.
Mes1983Mes1983Skrevet 09/01-17 19:13 
Har haft solgt lidt på ebay, men det kommer meget an på, hvad det er. Arcadespil har jeg haft bedre held med at komme af med til en ordentlig pris på diverse både danske og udenlandske forums.

Salg på ebay kan også afhænge meget af ens rating og om man har solgt meget og derfor har en god seller rating.
JmogJmogSkrevet 09/01-17 19:26, rettet 09/01-17 19:26 
Salg på Ebay dur sjældent til meget billige ting, da fragt fra DK til udlandet er så dyr, at vi straks er det dyreste sted at købe.

Har man noget sjældent eller med så høj en pris at fragt er en dråbe i havet, så giver det mere mening.
Wired NickyWired NickySkrevet 09/01-17 20:24 
Som sagt, jeg giver det et forsøg.

Hvis det har interesse, så kan man følge et af spillene på nedenstående link.

Jet Set Radio £0.99
Lunch is for wimps.
WehnerWehnerSkrevet 09/01-17 21:50 
Der er noget ved dine shipping options, du kan sætte bedre. Uden at jeg kan fortælle dig præcis, hvad det er.

"May not post to Denmark - Read item description or contact seller for postage options. ! See details

Item location:
Skjern, Denmark
 
Posts to:
United Kingdom"

Og så lidt senere godt nok:

"Shipping to UK: £3.50
Worldwide shipping available."

Men det første sted er vigtigere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig