X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Wars: Rogue One (med spoilers)


Svar
WehnerWehnerSkrevet 14/12-16 21:56 
Tråd til diskussion af filmen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
169 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 14/12-16 21:56 
Tråd til diskussion af filmen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 14/12-16 22:18 
Jeg synes, den er rigtig god. Men under Force Awakens - nok mest fordi jeg ikke er så vild med den kvindelige hovedrolle. Hun har ikke specielt stærk karisma, men det var jeg forberedt på efter at have set traileren. Der er masser af lækker fanservice og referencer.

SPOILER-TEKST:
Eksempelvis var det rigtig fedt at se Ponda Baba og Dr. Evazan igen, og den er ret god til at knytte de første to trilogier sammen eksempelvis via Bail Organa.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 14/12-16 22:23, rettet 15/12-16 00:04 
Men for satan den slutning :o ! Vader har aldrig før været så badass! Dejligt at få ham reetableret som sådan.

Helt høj på den :)

Jeg synes den starter sløvt og det tog mig noget tid at varme op til den. Den skæve musik, der ikke helt er Star Wars som vi kender det, samt de mange brudstykker af historie, der samles senere. Sidste halvdel er dog virkelig fed. Lige nu synes jeg det er en bedre film end VII, men VII havde bare så meget fan service :)

Og en sassy c3po fungerer skide godt :D
j/k
la0sla0sSkrevet 14/12-16 22:24 
3. akt fungerer virkelig godt.
Hvad sker der?
WehnerWehnerSkrevet 14/12-16 23:13 
Enig. Slutningen er det bedste. Sammenlignet med Episode VII folk jeg kun blanke øjne én gang i dag mod fire sidste år. Man kan godt mærke, at en bindeledsfilm bare ikke helt når trilogi-epicness. Men stadig rigtig god. Og jeg skal se den igen i biffen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/12-16 00:02 
Helt enig med slk her, tænkte præsis det samme imens jeg så den.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KTCKTCSkrevet 15/12-16 13:02 
Tanker omkring CGI-mennesker?
Personligt havde jeg foretrukket at de ikke havde gjort det, både fordi det på en eller anden måde er mangel på respekt for den døde, og så var jeg meget ramt af the uncanny valley nærmest før han vendte sig om.
For at være helt ærlig synes jeg faktisk cutscenes i visse spil er stort set lige så flot lavet, og her ved jeg ikke om det siger mest om filmbranchen eller spilbranchen. Under alle omstændigheder mener jeg godt det må kunne laves bedre.
Jeg har med vilje undladt at skrive, hvilken person jeg snakker om, hvis nogen kunne se det som en spoiler.

SPOILER-TEKST:
Er jeg den eneste, der lagde mærke til, at mere eller mindre alle good guys, som tog billetten, blev nakket af eksplosioner. Gad vide om de kunne slippe med en lavere rating så, eller om det bare er den eneste måde at få en heltedød i filmen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Per SPer SSkrevet 15/12-16 13:45, rettet 15/12-16 13:48 
Jeg skal ind og se den i dag kl. 15:30, og min forventning er en film til 4 lyssværd ud af 6, så hvis jeg vurderer den bagefter til mere, er det kun en bonus. Biografen er lige rundt om hjørnet fra min bopæl her i Holbæk, og er ganske glimrende, så jeg brænder kun 100,- af på årets eneste biografbillet - hvis jeg skulle føle mig skuffet. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
slk486slk486Skrevet 15/12-16 13:55, rettet 15/12-16 13:57 
@KTC:
Det er ikke helt godt nok til at være helt gennemført, men i nogle scener/udtryk er det godt nok tæt på. Det var faktisk stemmen jeg havde det sværest med :) Jeg kan dog ikke se hvorfor det er mangel på respekt - Tænk at man har haft så vigtig en rolle ;)

SPOILER-TEKST:
Det er da fordi Stormtropper ikke kan ramme, duh!
j/k
Per SPer SSkrevet 15/12-16 19:55, rettet 16/12-16 14:34 
Fire lyssværd objektivt og 5 lyssværd subjektivt, ud af 6. Filmen er en gammeldags krigsfilm, efter men-on-a-mission støbeformen pakket ind i Star Wars. Personer får lov til at stille lyssværdene, og pga. de friske ansigter samt figurer, fungerer det godt og man overraskes over hvem der får slukket for Kraften - permanent. Den skal helt klart ses igen på et HD medie i fremtiden.

Et stort plus er at filmen, som VII, følger de klassiske Star Wars film, og smadrer ikke billedet med rædselsfulde farvefiltre og lignende. Mere af det tak.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/12-16 21:50 
Jeg syntes også den var rigtig god. Der er godt nok nogen Stormtroopers der må lade livet i den film. Det er helt Dynasty Warriors.

Så kan det måske være at Koei Tecmo og EA laver det Star Wars Musou vi alle har gået og ventet på.
la0sla0sSkrevet 15/12-16 22:40 
Jeg synes det er ret vildt at (mega location spoiler)
SPOILER-TEKST:
filmen har referencer helt tilbage til de originale skriv på Star Wars. Med det mener jeg at vi ser Had Abbadon! Det er ret crazy. Det var måske også en af de idéer der var lige voldsomme nok med en "ondskabens vulkanborg" til Darth Vader, men ikke desto mindre, var det jo noget Lucas havde tænkt den-dengang. Det er ret spændende, at det tages med, og på en måde der matcher hvad jeg har set af skitser på det.

Ydermere
SPOILER-TEKST:
at ordet Whills nævnes engang omkring Chirrut og Baze, som værende Guardians of Ancient order of the Whills eller noget i den stil. Whills var jo med i den originale og første titel på Star Wars: Journal of the Whills. Eller i hvert fald at Star Wars-historien kom fra Journal of the Whills. Den slags er ren fanservice, men en fin og flot måde at gøre det på.

Og cameos. Ja det er rent digitalt:
SPOILER-TEKST:
Men jeg havde optur over.. google-amok: at Garven Dreis, aka Gold Leader er med en enkelt gang. Det er så ikke digitalt at de to bad guys fra cantina-scenen er med igen på Jedha, men sjovt.

Det var bare lige det.
Hvad sker der?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/12-16 03:53 
Nu sidder jeg lige og ser nogen trailere igen og de er jo radikalt anderledes end den færdige film.

https://youtu.be/frdj1zb9sMY
https://youtu.be/Wji-BZ0oCwg
spectrespectreSkrevet 16/12-16 07:44 
Jeg synes det var helt forfærdeligt med de 2 åbenlyse CG figurer. Det tog mig helt ud af filmen. De stod virkeligt ud og det kunne jeg slet ikke abstrahere fra.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 16/12-16 08:47, rettet 16/12-16 08:47 
CG Peter Cushing var så distraherende at jeg ikke lage mærke til noget som helst der blev sagt i den første scene han optrådte i. Er det SÅ svært at finde en nulevende skuespiller der ligner ham bare nogenlunde? Det ville have været fint acceptabelt i min bog.

Folk brokkede over de fanservice-referencer der vare blevet skubbet ind i Ep7, men i den her film synes jeg godt nok det var væsentlig mere tåkrummende ("He served me well during the clone wars"). Men Darth Vader slap de ret godt fra. Hans figur gav mening, han blev ikke overbrugt, og som slk skriver så blev han reetableret som den ægte Vader-figur man husker fra de første to film.

Filmens første "halvdel" var rodet og ukonkret. Man introduceres til figurer hurtigere end man kan danne sig et indtryk af dem, og hopper konstant mellem forskellige planeter, hvilket var temmelig formålsløst. Der sker masser af ting, men ting sker mest bare fordi de skal, og for at binde forskellige setpieces sammen i bedste Final Fantasy XV manér, hvilket har den effekt at det er umuligt at blive investeret i hvad der sker, SPOILER-TEKST:
og scenen hvor hologram-Mads Mikkelsen snakker til sin datter har absolut intet følelsesmæssigt impact selvom filmen lader til at tro det.
Det er som om første akt strækker sig over halvdelen af filmen, og der fuldstændig mangler et andet akt.

SPOILER-TEKST:
Den sidste del hvor figurerne samler sig i et angreb på kejser-biblioteket er meget mere fokuseret og starter rimelig spændende med deres undercover-angreb som er overraskende gennemtænkt. Det falder lidt fra hinanden når rebellerne angriber og det hele bliver så kaotisk at fokus forsvinder og det ikke længere er muligt at "følge med i" hvad der sker udenfor fortet, og de forskellige delmål bliver til en bunke tilfældige macguffins, men det er underholdende nok og en fornuftig afslutning på filmen.

Jeg havde egentlig ikke de store forventninger til filmen, men kunne godt mærke at med den noget mindre hype, havde jeg håbet på en "mindre" historie i SW universet, som ikke prøvede på at sammensætte noget "episk", men i stedet kunne tage sig nogle friheder. Det var tydeligvis ikke resultatet - der er masser af store armbevægelser, hollywood-klicheer, og forsøg på at følge standarden for en Star Wars-fortælling. En historie som egentlig er ganske underholdende, men også føles fuldstændig ligegyldig i den store sammenhæng. Ep7 er langt mere mindeværdig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 16/12-16 08:58, rettet 16/12-16 08:58 
Er det SÅ svært at finde en nulevende skuespiller der ligner ham bare nogenlunde? Det ville have været fint acceptabelt i min bog.

Det ville det også have været i min bog og var også distraheret af det, men som nævnt var det faktisk stemmen der trak mig mest ud af det.
j/k
la0sla0sSkrevet 16/12-16 08:59 
Darkbeat>
Nu sidder jeg lige og ser nogen trailere igen og de er jo radikalt anderledes end den færdige film.

https://youtu.be/frdj1zb9sMY
https://youtu.be/Wji-BZ0oCwg

Ja. Det er ret vildt. Gad vide om det er pga. ekstra takes, reshoots, eller de har skudt trailerspecifikt materiale. Det er ret interessant.
Hvad sker der?
DunwichDunwichSkrevet 16/12-16 09:55 
Jeg har ikke set filmen endnu og er ligeglad med spoilers, for ved overordnet hvad den går ud på. Men har læst nogle af jeres spoilers, med navne på karakterer jeg ikke aner hvem er, fordi de sandsynligvis optræder i nogle fan skrevne bøger og tegneserier, og det eneste jeg er begyndt at tænke er at - åh nej, det er sådan en film. Hvis den bare kunne holde sig til at referere til filmene, og ikke til en masse uofficielt pladder, som nogle geeks har drømt op, så havde det været rigtig fint, men det kan den åbenbart ikke, eller hvad?
SumezSumezSkrevet 16/12-16 10:03 
Det er ikke slemt hvad det angår. Men der er bestemt en masse tosset fanservice.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 16/12-16 10:07, rettet 16/12-16 10:22 
Dunwich>
Hvis den bare kunne holde sig til at referere til filmene, og ikke til en masse uofficielt pladder, som nogle geeks har drømt op, så havde det været rigtig fint, men det kan den åbenbart ikke, eller hvad?

Jeg har aldrig læst på det "udvidede" univers, så jeg ville ikke være klar over det, hvis det var der, men da alt er dømt ude (ikke længere kanon) tænker jeg heller ikke at der er nogen referencer til andet end filmene?
Du behøver under alle omstændigheder ikke have nogen bekymringer på det punkt.

Faktisk lagde jeg ikke mærke til noget som helst fanservice som jeg ikke synes var cool :)

"You may fire, when ready"
j/k
la0sla0sSkrevet 16/12-16 10:30 
Jeg har ikke rørt det extended, så nej herfra.
Hvad sker der?
3of193of19Skrevet 16/12-16 10:35 
Synes det var lidt forstyrrende da de to fyre fra Cantina scenen i IV dukkede op. Der var ingen plotmæssig retfærdiggørelse for at de var der, og når vi taler om så stort et univers some Star Wars er det ret svært at sluge som tilfældighed.
CGI-Tarkin var også ret distraherende.
BeanoBeanoSkrevet 16/12-16 10:40 
SPOILERS.... argh.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/12-16 10:43 
argh!!!!
Er det vigtig men ingen spoilers , så klik ikke på dette link.
internet noob :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 16/12-16 10:49 
Så omdøb tråden til "...MED SPOILERS"

Spade D:
slk486slk486Skrevet 16/12-16 10:53, rettet 16/12-16 10:54 
Fair point, men synes dog umiddelbart det er en given, at tråden er til diskussion om filmen, hvor "hvad synes du om filmen" tråden er til no-spoilers indslag.

At man så kan risikere at blive ramt alligevel, via "Aktiv diskussion" widgets på forsiden er ret uheldigt.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 16/12-16 10:54 
Det var ikke tilfældet med sidste års film. Omdøb tråden, tak.
slk486slk486Skrevet 16/12-16 10:55, rettet 16/12-16 10:56 
Så er det et endnu bedre fair point :) Would if I could.

Heldigvis er det kun bitte easter eggs indtil videre.
j/k
slk486slk486Skrevet 16/12-16 10:57, rettet 16/12-16 10:58 
la0s>
SPOILER-TEKST:
Med det mener jeg at vi ser Had Abbadon!


Gør vi?
j/k
SumezSumezSkrevet 16/12-16 11:15, rettet 16/12-16 11:16 
Beano>
SPOILERS.... argh.

Jeg er ikke sikker på hvad det er der er blevet spoilet, som ikke har været markeret med spoiler-tags?
Hvis det faktum at de to Cantina-gutter dukker op i 2 sekunder i en komplet ligegyldig scene er en "spoiler", så er AL snak om filmen jo spoiler.

CG-Tarkin blev vist i traileren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 16/12-16 11:17 
Nu har jeg tilføjet spoilers i titlen, så kan vi slå os løs.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
spectrespectreSkrevet 16/12-16 11:33 
De 2 cantina skurke, hvordan kan de lige være med at episode 4 nu? Hele den by blev blæst væk
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 16/12-16 11:37, rettet 16/12-16 11:38 
De tog da bare afsted i den store udvandring lige inden, sammen med destroyeren.
j/k
SumezSumezSkrevet 16/12-16 11:39 
Jeg tror ikke man skal bekymre sig for meget om plothuller i den her film :P Jeg synes det er helt fantastisk at Cassian vælger at hive to fremmede han lige har mødt og en pilot for imperiet med til den supertophemmelige rebelbase på Yavin 4. Hvordan den kan have været holdt skjult for imperiet helt indtil Episode 4 er et mysterie.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 16/12-16 11:41 
Spørgsmålet er vel mere hvorfor de bare får lov at gå igen ;)
j/k
la0sla0sSkrevet 16/12-16 12:31 
slk486>
la0s>
SPOILER-TEKST:
Med det mener jeg at vi ser Had Abbadon!


Gør vi?

Det gik jeg da ud fra. Måske ikke?
Hvad sker der?
slk486slk486Skrevet 16/12-16 12:35, rettet 16/12-16 12:37 
Hvis det er Vader's fortress du hentyder til er det åbenbart bekræftet at være på Mustafar.

https://twitter.com/pablohidalgo/status/809214686356869120

Ellers ved jeg ikke lige hvad du mener :)
j/k
KTCKTCSkrevet 16/12-16 12:40 
Jeg er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, der blev distraheret af CGI-mennesker, for jeg var ved at være bange for, at jeg er ved at være for voksen og gammelmandssur. Dog ved jeg med mig selv, at CGI i film generelt keder mig, og har svært ved at mønstre enhver emotionel indlevelse, når det hele skabes i en computer. Sjovt nok har jeg større indlevelse i håndtegnede animationsfilm. Det er et eller andet med bevægelser og animationer, som er alt for flydende og unaturlige, sådan lidt ligesom når folk sætter deres TV til en eller anden form for "motion interpolation" (motion plus, trumotion, motionflow - grimt barn har åbenbart også mange navne). Ikke at frameraten selv er det afgørende, men det er instant uncanny valley for mig at se på.

Et par eksempler på nogenlunde nye film, hvor jeg synes CGI er benyttet med fornuften i behold, kan jeg nævne Mad Max: Fury Road og Pacific Rim.

Når alt dette er sagt, ved jeg da godt, at mange film ikke kunne lade sig gøre med udelukkende praktiske effekter, men så skal der virkelig være andre kvaliteter, som kan retfærdiggøre og scenerne trække op, så det ikke bliver CGI for CGI'ens skyld.

Nu her, et par dage efter jeg har set filmen, begynder jeg at have dannet en moden mening om den...
Jeg sætter pris på at de fortalt historien, der skal lime de to trilogier sammen, men 90% af filmen var med ligegyldig ævl og figurerer, som ikke sagde mig en skid, samt PG-venlig forudsigelig samlebånds-action.
De sidste 10% er jeg dog rigtig glad for, hvor der var nogle fede actionscener og rumkampe.
SPOILER-TEKST:
Jeg kunne godt lide den måde man fik demonstreret hammerhead rumskibets funktion, førsteperson perspektiv i en X-wing og den blinde munk var også et lyspunkt. Og jeg behøver nok ikke at nævne den fede scene med Vader til sidst.
Det største problem er næsten, at man skal introduceres for så mange nye figurer, som de alligevel ikke vil bruge tid på at skabe sympati for, fordi de alligevel alle sammen skal dø af eksplosioner i filmen.

Det er ikke den værste film i Star Wars universet, men heller ikke i den bedre ende, og jeg synes faktisk Episode 7 var noget bedre.
Jeg vil forsøge at se den engang i fremtiden, hvor jeg tvinger mig selv til at abstrahere fra CGI'en og rent faktisk hører, hvad stemmeskuespilleren siger :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
la0sla0sSkrevet 16/12-16 12:44 
slk486>
Hvis det er Vader's fortress du hentyder til er det åbenbart bekræftet at være på Mustafar.

https://twitter.com/pablohidalgo/status/809214686356869120

Ellers ved jeg ikke lige hvad du mener :)

Det var det jeg mente, eller troede... æv..
Hvad sker der?
slk486slk486Skrevet 16/12-16 12:46, rettet 16/12-16 12:56 
On-shoulder view fra X-Wings var virkelig fede :)

Med hensyn til CGI var der faktisk virkelig få scener, hvor jeg tænkte over det - udover CGI figurerne. Det gode ved VII var at de gik meget tilbage til gammeldags praktiske effekter - selv food stamp sælgeren på Jakku, som ser så åbenlyst CGI ud, var åbenbart Simon Pegg i latex, men man besluttede af en eller anden grund at touche ansigtsmasken op med CGI alligevel. Tosset.
j/k
SumezSumezSkrevet 16/12-16 13:13 
Hele KTC's indlæg er nærmest fuldstændig on point mht. mit eget indtryk af filmen. Jeg er enig med det hele.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 16/12-16 13:16, rettet 16/12-16 13:18 
Jamen du ER jo også indbegrebet af en mavesur gammel mand ;p

Jeg er ikke decideret uenig, men det er heller ikke noget jeg bruger tid på at spekulere over. Jeg nød bare filmen.
j/k
SumezSumezSkrevet 16/12-16 14:10 
Jeg ser nu ikke noget mavesurt i kommentarerne
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 16/12-16 14:51 
Ikke? Det synes jeg nu nok det her er

men 90% af filmen var med ligegyldig ævl og figurerer, som ikke sagde mig en skid, samt PG-venlig forudsigelig samlebånds-action.

Men ligegyldigt - jeg mente det ikke så bogstaveligt - det var KTC der nævnte at være gammelmandssur ;)
j/k
KTCKTCSkrevet 16/12-16 17:11, rettet 16/12-16 17:12 
Konklusionen var jo netop, at jeg heldigvis ikke var ramt så slemt som antaget, og det med de 90% er stadig gældende uden denne label :)
Det ville dog være rart, hvis jeg kunne nyde noget mere af den hjernedøde action, men det er nok fordi jeg efterhånden har set så mange film, at jeg er søger det mere specielle...

Men jeg er kommet til at tænke på noget, som undrede mig en del da jeg så filmen:
SPOILER-TEKST:
Hvad skete der lige i springet fra da Jyn var lille tøs, og pludseligt er hun ældre og i imperiets fængsel. Hvad skete der i mellemtiden, for de vidste jo tydeligvis ikke, at hun var datter af Galen Erso - så meget fik de da alligevel fortalt, men hvorfor var hun så i fængsel?
Er jeg den eneste, som undrer sig over dette ret voldsomme spring i tid og miljø? Måske blev det skåret fra for at filmen ikke skulle vare over 3 timer? Hvis det er tilfældet, kunne jeg sagtens finde andre scener, som burde være skrottet.
Saw Gerrera (Forest Whitaker) var f.eks. fuldstændig ligegyldig for filmen, synes jeg, og et eller andet sted burde han slet ikke have været med. Jeg ved godt at han er med i The Clone Wars, men derfor var han stadig bare en ligegyldig weirdo og spild af god Forest.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/12-16 17:30, rettet 16/12-16 17:42 
SPOILER-TEKST:
Der var et par lines om at hun havde været arresteret for "Forging of imperial documents" og om hvordan hun har været børnesoldat for Saw Gerreras mere ekstremistiske oprørsgruppe.


Nok indhold til at lave 70000 spin-off bøger, spil og tv-serier om Young Jyn :D
3of193of19Skrevet 16/12-16 21:20 
KTC, Saw forklarer at han sendte Jyn væk fordi han frygtede at Imperiet ville se forbindelsen, da de vidste at Saw og Galen var gamle venner.
Ud over de to Cantina aliens og måske linien "Many Bothan spies died to get this information" kunne jeg ikke rigtig få øje på plot/kontinuitets huller med de gamle film. Og "Bothan spies" kunne sagtens tænkes (med lidt head-canon) at være et ordsprog, eller en direkte løgn for at beskytte deres spion netværk, eller noget lignende.
KamekKamekSkrevet 16/12-16 21:24 
"Bothan spies" mener jeg var ifm. Death Star II :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
JmogJmogSkrevet 16/12-16 22:11 
Så fik jeg set den. Fin underholdning som bestemt ikke led under at være et spinoff. Jeg tror egentlig jeg foretrækker den i forhold til Force Awakens en lille smule. Der var paralleller til de gamle film men ikke i nær så ekstremt kopierende grad, så det føltes som en mere helstøbt film.

Tarkin og Leia var uncanny valley og jeg ville ønske de i Tarkins tilfælde bare havde brugt en lookalike. Da jeg så traileren regnede jeg egentlig med det var Krennicks rolle. Han er lidt samme type og ville have fungeret fint som Tarkin. Krennick var i øvrigt en fornøjelse.

Leia... det havde været så nemt at gøre det med stil. De skulle bare have nøjedes med stemmen og at hun så ikke vendte sig mod kameraet i det sidste shot. Heldigvis var det kortvarigt.

Flere spinoff film, tak! Ikke at jeg har nogen ide om hvilken historie den næste vil fortælle dog. Ville være skønt hvis de gik linien ud og fortalte en historie i samme univers uden nogen som helst direkte forbindelser til de andre film. Overrask mig.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/12-16 23:19, rettet 16/12-16 23:20 
Jeg er ikke super dybt inde i Star Wars, men jeg kan godt huske Bothans fra Star Wars Galaxies. Det er sådan en slags Fedtmule race.

Star Wars: Rogue One (med spoilers)

Google fortæller mig at "It was the Bothan spynet that captured plans for the second Death Star, just prior to the historic Battle of Endor. Two dozen Bothan pilots and gunners of Blue Squad lost their lives in raiding the Imperial transport Suprosa."
169 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig