X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call Of Duty: Infinite Warfare


Svar
DunwichDunwichSkrevet 04/11-16 11:16, rettet 04/11-16 11:43 
Tre missioner inde og det føles som old school CoD - altså hvis old school betyder Modern Warfare.

Der er ikke så meget bullshit indtil videre, og spillets fremtids setting er indtil videre egentligt bare set dressing, mens våben er almindelige ballistiske variationer uden mulighed for at affyre altødelæggende dødsstråler, men dog med et par eksemplarer, hvor der kommer nogle blå kugler ud, i stedet for almindelige ditto.

Gamespot mener det er den bedste campaign, siden Modern Warfare, så glæder mig til at spille den igennem.

http://www.gamespot.com/reviews/call-of-duty-infinite-warfare-review/1900-6416569/

http://www.godisageek.com/reviews/call-of-duty-infinite-warfare-review/
DunwichDunwichSkrevet 05/11-16 10:46 
Er ret spændt på at se hvordan PS4 Pro kan få spillet til at blive flottere, for det er næsten uvirkeligt pænt at se på det her. Alene lyssætningen har været ved at smelte min hjerne. Hold da kæft, og så i 60 FPS. Forstår ikke hvordan det kan lade sig gøre, men nu er konsollerne osse ved at ha fået de år på bagen, hvor udviklerne virkeligt forstår at udnytte dem.

Titanfall 2 på Xbox One (og naturligvis PS4, for de ser så vidt jeg ved identiske ud) og så Infinite Warfare. Jeg mindes ikke at have set noget der matcher dem grafisk. Og så i 60 FPS. Ufatteligt.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/11-16 11:37 
Ja, ifølge DF var der nogen underlige dyk i den 4k livestream som Sony lagde op for noget tid siden, men jeg er spændt på at hører det endelige resultat. Er også spændt på om det supersampling ned til 1080 er noget der vil være gældende, da det mest er dét som jeg går og håber på. Har ikke lige planer om et 4k TV lige nu, nemlig.
JmogJmogSkrevet 05/11-16 12:23, rettet 05/11-16 13:10 
De første eksempler på hvad Supersampling giver for 1080p tv ejere er begyndt at dukke op.

Titanfall 2 på PS4 (900p):
Call Of Duty: Infinite Warfare

Titanfall 2 på PS4 Pro (1800p nedskaleret til 1080p):
Call Of Duty: Infinite Warfare

Det er lidt svært at sammenligne tingene i baggrunden, da afstandene er forskellige, men våbnet og især handsken som har små detaljer, er ens. Eller rettere, det er de så ikke. Zoom ind på handsken og forskellen mellem Pro og non-Pro er ret tydelig.

Det her er så endda i den lettere ende af Supersampling. Vi burde få endnu bedre resultater i sådan noget som The Last of Us, der downsampler fra native 4k.
DunwichDunwichSkrevet 06/11-16 11:27 
http://www.gamespot.com/articles/from-uncharted-to-call-of-duty-infinite-warfares-n/1100-6445092/

Mente nok jeg spottede lidt Uncharted DNA i fortælleteknikken.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/11-16 22:37 
Jeg er kun et par missioner inde, men det får mig til at tænke på Wing Commander. Hele det dér Space Navy motiv er super fedt. Er kun lige nået til dér hvor det åbner op og man frit kan vælge hvilken mission man vil spille.
DunwichDunwichSkrevet 18/11-16 13:17 
Det er da lidt spøjst det her.

https://support.activision.com/articles/en_US/FAQ/Call-of-Duty-Modern-Warfare-Remastered-FAQ

I følge Pkt 4, så er Xbox One udgaven af Legacy Edition, den eneste udgave der har MW: Remastered på selve disc'en. Jeg købte netop denne udgave den anden dag, for at ha en fysisk udgave af CoD. IW, da jeg har PS4 udgaven som digital kopi. Studsede da osse først over, at der ingen kode var med i pakken, men at jeg kunne vælge at installere IW og MW direkte fra disc.

Underligt at PS4 udgaven af MW: Remastered, skal downloades via kode, og ikke ligger på discen.
slk486slk486Skrevet 18/11-16 14:23, rettet 18/11-16 14:24 
Sony har en begrænsning i system, der gør at man ikke kan putte flere multiplayer spil på en enkelt Blu. Samme issue med Dead Island, hvor man skal downloade Riptide på PS4, men ikke på Xbox One. Der er nok en shortsighted ingenør, der har låst en eller anden disc key til PSN multiplayer, eller noget.

Venter personligt på en single release af det ;)
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig