X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Titanfall 2


Svar
DunwichDunwichSkrevet 03/11-16 02:02 
Det virker mærkeligt, at der ikke er en Titanfall 2 tråd, men det er der så nu.

Som snart sagt alle medier og anmeldelser har gjort opmærksom på, så er singleplayer campaign virkelig god, ja nærmest fremragende. En af de absolut bedste FPS campaigns jeg har spillet i et stykke tid. 60 FPS og styring samt feel er helt perfekt.
74 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 29/07-17 14:35 
Hvad bruger man "XP" til i et spil af denne type? o_O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 29/07-17 15:18 
Unlock af våben.
NaieraNaieraSkrevet 30/07-17 05:12, rettet 30/07-17 05:12 
Jeg får ansigtspalme af at tabe i Hardpoint fordi de to dårligste på mit hold scorede fucking 0/50! Fedt over i noget Attrition hvis I ikke fatter hvad Hardpoint handler om :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 13/09-17 07:31 
Spillet koster 15 dollars/100kr på US PSN lige nu.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/05-18 19:02 
I forbindelse med at spillet kostede en 50'er fra Coolshop spurgte jeg herinde om det krævede EA account eller andet pis for at spille singleplayer-delen. Det fik jeg at vide at det ikke var tilfældet.

Det viser sig så at jeg ikke engang kan få lov at gå ind i options-menuen uden at skulle acceptere EA's EULA. Hvilket jeg ikke har lyst til.

Der står noget med at for at bruge visse features så kræver de netop en EA account, som jeg absolut ikke vil oprette. Jeg spørger igen, men gælder dette også for singleplayer? Demoen af Burnout Revenge på Xbox 360 linkede uden min tilladelse min Xbox Live email til deres EA-halløj og jeg var nødt til at ringe til dem for at få mig fjernet derfra igen.

Jeg tænker altså at der er en overordentlig god chance for, at trykker jeg ja til den EULA, så bliver min PS-konto linket op med EA's pis.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 17/05-18 10:26 
Kan ikke sige så meget mere end at jeg ikke har indtastet noget i forbindelse Titanfall 2. Hvis EA i baggrunden har benyttet et eksisterende link mellem min PSN og en EA account har det været over mit hoved.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-18 12:57 
Jeg kunne selvfølgelig også bare tage maskinen offline mens jeg spiller skidtet >_<

Jeg læste det meste af EULA’en i går og kunne ikke blive klog på andet end at de automatisk laver en EA account hvis man spiller online, men det var ikke klart om dette også skete med singleplayer også.

De forholder sig i øvrigt retten til at spionere alt det de vil imens man spiller. Ikke noget nyt, men lige netop med EA tror jeg roligt man kan regne med at de kigger med nonstop. Det er da for klamt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 17/05-18 13:37 
Ja, Titanfall 3 er baseret på tørre statistiske tal, som de har samlet fra folks playthroughs af 2'eren :D
j/k
EltanEltanSkrevet 17/05-18 13:55 
Konsolkongen>
I forbindelse med at spillet kostede en 50'er fra Coolshop spurgte jeg herinde om det krævede EA account eller andet pis for at spille singleplayer-delen. Det fik jeg at vide at det ikke var tilfældet.

Det viser sig så at jeg ikke engang kan få lov at gå ind i options-menuen uden at skulle acceptere EA's EULA. Hvilket jeg ikke har lyst til.

Der står noget med at for at bruge visse features så kræver de netop en EA account, som jeg absolut ikke vil oprette. Jeg spørger igen, men gælder dette også for singleplayer? Demoen af Burnout Revenge på Xbox 360 linkede uden min tilladelse min Xbox Live email til deres EA-halløj og jeg var nødt til at ringe til dem for at få mig fjernet derfra igen.

Jeg tænker altså at der er en overordentlig god chance for, at trykker jeg ja til den EULA, så bliver min PS-konto linket op med EA's pis.

Hvorfor dog ikke acceptere deres EULA, er det sølvpapirshatten der trykker?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-18 14:04 
Som jeg skriver vil jeg ikke have min PS konto bundet til en EA account :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 18/05-18 06:22 
Hvorfor ikke bare lave en falsk en? Dvs enten opret en ny gmail til formålet eller bare skriv fjvftjc@gmail.com

Jeg mener ikke man er nødt til at trykke på noget link i velkomstmailen for at validere den.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-18 11:04 
Den bliver helt automatisk linket til ens PS account. Man har ikke noget valg for at ændre på dette. Det har de trods alt skrevet meget klart i EULA’en :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 18/05-18 11:21 
Kan man spille det på en gæste account eller evt oprette en helt ny PSN account med falsk mail alene til formålet? Det er i alle fald et rigtig fint spil, som det er værd at give en chance.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
--Skrevet 18/05-18 14:13 
Er der tale om et principielt problem, eller medfører det et problem i praksis at de evt. bliver linket? Hvis ja, hvori består problemet?

I øvrigt et ganske underholdende spil (har kun spillet SP), ikke mindst til prisen!
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-18 18:05 
Fordi EA er det værste firma i verden. Dem vil jeg naturligvis ikke frivilligt give al min info til.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 18/05-18 19:13, rettet 18/05-18 19:14 
Så slemme er de godt nok heller ikke.

Men ellers kan det måske trøste, at de får EU kommisionen på nakken via Datatilsynet, hvis de bruger dine data til noget som helst du ikke har godkendt efter 25. maj :-D

De har et fuldkommen vanvittigt stort økonomisk incitament til ikke at gøre de ting du er bekymret for. Og nej, det er irrelevant at firmaets hovedkontor befinder sig i US. Så snart det er en EU borgers data, så er det dækket af GDPR reglerne.
--Skrevet 18/05-18 20:52 
Det lyder mere som en principsag, end et reelt problem :D
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-18 21:33 
Well, lad det da være mit eget problem at jeg ikke gider at have noget med dem at gøre. Men for sjovs skyld vil jeg da gerne høre hvem der skulle være værre. Oven på hele lootbox-skandalen ligger de IMO et godt stykke over alle andre i trælshed. Er det så underligt at jeg ikke vil linke min PS konto med deres for et enkelt spil som jeg aldrig kommer til at spille online?
En ting er at de spionerer imens jeg spiller, det gør mange nu om dage :/ Men jeg gider godt nok ikke frivilligt fodre dem med mine personlige oplysninger også. Og gud ved om en linket konto giver dem andre fordele i forhold til st spionere på mit PlayStation brug generelt? :(

Pointen var at jeg spurgte herinde om det var et problem inden jeg købte og det lader desværre til at tilfældet alligevel.
Men jeg tager da bare maskinen offline når jeg skal spille det. Irriterende, men trods alt meget nemmere end at skulle oprette fake email og ps konto :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 18/05-18 23:28, rettet 18/05-18 23:29 
Ah, du mener de værste i spilindustrien. Min pointe var at de ikke engang er i top 10.000 hvis vi kigger på firmaer udenfor spilindustrien.

Mht “spionerer mens du spiller”, så gør alle det - også uden kontolink. Microsoft og Sony ved alt om hvor meget du spiller hvert enkelt spil, hvad tid på døgnet, hvordan du spiller spillet etc. Og det er info udviklerne kan få, hvis de beder om det.

Eneste grund til at EA laver kontolink er at de håber på du tilmelder dig deres nyhedsbrev eller giver dem lov til at videregive din mailadresse til deres partnere. Begge dele er pisseulovligt fra næste uge (25/5) medmindre du giver eksplicit samtykke.

Sjovt så mange firmaer der ikke helt har fattet reglerne, at dømme efter diverse “bekræft vores nye betingelser” beskeder jeg har fået den sidste måneds tid. Man kan ikke længere lave en “bekræft at vi må give dine informationer videre til vore partnere”. Der skal stå specifikt hvilke partnere, hvilket info (navn, mail, adresse?) og til hvilket formål. OG det skal være muligt at signe up til servicen uden at give lov til de ting.
--Skrevet 19/05-18 08:14 
Det lyder til at vi vægter omfanget af problematikken vidt forskelligt :D Jeg er enig i at visse elementer kan være træls for forbrugeren, men jeg har fuld forståelse for at fx EA gør som de gør, da de trods alt er en virksomhed, hvor hovedformålet er at generere penge.
Hvis ikke man ønsker at have noget med EA at gøre eller støtte dem på nogen måde, er det heldigvis ret enkelt at spotte deres logo på coveret :P
Spiller nu: Animal Soccer World
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/05-18 10:43 
Jmog>

Sjovt så mange firmaer der ikke helt har fattet reglerne, at dømme efter diverse “bekræft vores nye betingelser” beskeder jeg har fået den sidste måneds tid.

Jeg har også fået jævnt mange mails om at man skal accepterer. Det bliver lækkert når hammeren falder. Gad vide om rigtige spam mails får konsekvenser af det også.
JmogJmogSkrevet 19/05-18 10:45 
Nu er det også værd at tage med at EA ikke er udviklerne af spillet. De udgiver det ”bare”.

De har da helt sikkert taget nogle stupide beslutninger med visse spil, men jeg har da godt nok også fået meget spilglæde i tidens løb fra deres udgivelser.
JmogJmogSkrevet 19/05-18 10:47 
Darkbeat>
Jeg har også fået jævnt mange mails om at man skal accepterer. Det bliver lækkert når hammeren falder. Gad vide om rigtige spam mails får konsekvenser af det også.

Spam var ulovligt i forvejen, så der sker nok ikke noget nyt der med de “rigtige” spammere.

Det nye er at firmaer, du er kunde hos, ikke må spamme dig bare fordi du er kunde.
JmogJmogSkrevet 19/05-18 19:49 
Titanfall 2 er i øvrigt med i weekendens flashsale på US PSN. 38kr for Deluxe Edition.
74 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig