X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Titanfall 2


Svar
DunwichDunwichSkrevet 03/11-16 02:02 
Det virker mærkeligt, at der ikke er en Titanfall 2 tråd, men det er der så nu.

Som snart sagt alle medier og anmeldelser har gjort opmærksom på, så er singleplayer campaign virkelig god, ja nærmest fremragende. En af de absolut bedste FPS campaigns jeg har spillet i et stykke tid. 60 FPS og styring samt feel er helt perfekt.
74 emne(r).
1 2 > »

Svar
DunwichDunwichSkrevet 03/11-16 02:02 
Det virker mærkeligt, at der ikke er en Titanfall 2 tråd, men det er der så nu.

Som snart sagt alle medier og anmeldelser har gjort opmærksom på, så er singleplayer campaign virkelig god, ja nærmest fremragende. En af de absolut bedste FPS campaigns jeg har spillet i et stykke tid. 60 FPS og styring samt feel er helt perfekt.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/11-16 02:10 
Titanfall 2 campaign er så vild. Jeg gennemførte det igår og er ovenud begejstret også.
Jeg vil endda vove at påstå at det næsten er det rigtige The Last Guardian.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/11-16 02:15 
Så nu er SP campaign rent faktisk singleplayer, modsat de øjeblikke hvor man forsøgte at følge historien i det første spil? :o
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/11-16 02:49 
Ja præcis og det er ikke bare noget der er most ind på en halv-lad måde fordi man ville fokusere på at lave et multiplayer spil. Sådan som jeg forstod det havde de startet på at lave en traditionel campaign som de scrappede og så kom de istedet på en masse fede setpiece moments, hvor de så tog de allerbedste af dem og skruede sammen til en campaign.

Hvad der er positivt fra andre moderne campaigns er at der ikke er de dér one-off oplevelser, hvor man skal gå og se på et eller andet som skal være imponerende. Det er action næsten hele tiden, men så med noget platforming oven i også, som er med til at gøre det til noget man gider spille flere gange.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/11-16 05:25 
Det lyder sgu til, at jeg også hopper på Titanfall 2 vognen ved lejlighed!

I det første spillede jeg stortset kun horde mode mod AI'en, fordi jeg ikke lige gad at blive matchet med top-rank spillere i alle andre game modes.:D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 03/11-16 06:03 
Jeg hopper også på når prisen ryger ned, blot for sp campaign. Det er meget kort så syntes ikke det er fuld pris værd.
enfenenfenSkrevet 03/11-16 07:51 
Medmindre, du også vil spille multiplayer.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 03/11-16 08:25 
Det er jo det jeg ikke vil :)
slk486slk486Skrevet 03/11-16 08:36 
Beano>
Jeg hopper også på når prisen ryger ned, blot for sp campaign. Det er meget kort så syntes ikke det er fuld pris værd.

Også jeg :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 03/11-16 08:42 
Køber det når jeg har tænkt mig at spille det. :) Ellers ender det bare nederst i en stack-of-shame.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 03/11-16 08:59 
Altid et godt råd :D
SumezSumezSkrevet 04/11-16 16:41, rettet 04/11-16 16:42 
Det er gået fuldstændig hen over hovedet på mig at 2'eren også er kommet til PS4. Er det værd at købe for single player campaign alene?

Er der andre single player modes i spillet (matches mod bots og lignende), og i så fald er det også noget værd?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/11-16 17:45 
Kig op ;)
SumezSumezSkrevet 04/11-16 18:17 
Kan ikke se folk skrive om andet end Campaign?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/11-16 19:01 
Sorry, jeg har ikke fået min dagsration af kaffe... troede du mente alm. campaign ;)

Har ikke hørt om bot-matches i 2eren - men derfor kan det godt findes.
DunwichDunwichSkrevet 05/11-16 10:39 
Sumez>
Er det værd at købe for single player campaign alene?

Ja det synes jeg. Har ikke spillet multiplayer og tror heller ikke jeg gør det. Der er så megen variation i campaign, at den gør det værd at spille udelukkende singleplayer.
JmogJmogSkrevet 11/11-16 01:30 
Jeg er et par timer inde i kampagnen og helt enig. Den er fremragende.
NaieraNaieraSkrevet 14/11-16 04:16 
350 timers Fallout på easy er ikke god træning til Titanfall.

Men det kan også være, at det bare er fordi jeg hele tiden ender på nogle elendige hold. Det må være dét.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 15/11-16 03:31 
Denne stribe er baseret på virkelige hændelser på min PS4 Pro.

Titanfall 2
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 18/11-16 10:53 
Har I også fået en rabatkode fra Sony hvor I kan spare 43% på Titanfall 2 download?

Det er vel en rimelig god besparelse for et helt nyt spil, men jeg tænker altid - what's the catch?
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 18/11-16 10:56, rettet 18/11-16 10:56 
Det er sikkert bare en pre- black friday promo fordi det ikke sælger så godt.

Men nej, har ikke fået sådan en :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 18/11-16 11:00 
Hmm, det ligner eller en rimelig standard-mail fra Sony...

Der står:

Al det fantastiske ved Titanfall 2 har fået en seriøs rabat på PlayStation Store.
Vær fyr og flamme for den førsteklasses singleplayer-kampagne og kæmp sammen med dine kammerater i online multiplayer.
Men skynd dig, for tilbuddet slutter kl. 00.59 den 24. november (dansk tid).
Indløs den eksklusive kuponrabatkode forneden ved kassen på PlayStation Store for at spare 43% på Titanfall 2.*


....Altså, hvem vil ikke være fyr og flamme?? :-D
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 18/11-16 11:04 
Men er salgsprisen så ikke også bare tilsvarende meget høj, når det er fra PS Store - eks. 499,- før rabat?
What is the Matrix?
XiwanaXiwanaSkrevet 18/11-16 11:13 
Spillet står også til ca. 360,- i Xbox-store i forbindelse med deres Black friday-uge.
[inspirational quote here]
NaieraNaieraSkrevet 18/11-16 13:07 
Det ville være fint hvis der kom nogle flere spillere. Alle n00b-slagtefårene sidder desværre og spiller Battlefield eller Call of Duty.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 21/11-16 09:01 
Ok, Coolshop sælger allerede Titanfall 2 til 299,-

Så kan PSN rabatten godt gå hjem. :-D
The medium is the message.
DunwichDunwichSkrevet 21/11-16 12:48 
Bedst som man troede Titanfall 2 ikke kunne blive flottere, så prøvede jeg PS4 udgaven på min Pro, og byttede fluks min Xbone udgave.

Ja ja, siger folk - så skal du jo starte forfra. Jo jo - men det er det værd.
millenniummillenniumSkrevet 21/11-16 14:16 
Aaarhh jeg er 90% overbevist om at Titanfall 2 er min næste investering.

Hører at SP Campaign er seks timers rendyrket fornøjelse, hvilket er lige min stil.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 21/11-16 14:18 
Ja, gameplayet er solidt, hurtigt og super sjovt, men historien er ganske forglemmelig.
j/k
XiwanaXiwanaSkrevet 21/11-16 14:58 
250,- i elgiganten/fona i denne uge (begge platforme). Prisen er således halveret under en måned efter udgivelsen.
[inspirational quote here]
slk486slk486Skrevet 21/11-16 15:05 
Og jeg købte til 349,- for en uge siden... Men jeg vidste godt, at det nok ville falde til Black Friday, så fotryder intet :)
j/k
SumezSumezSkrevet 21/11-16 15:59 
venter en måneds tid endnu og satser på at nuppe det til 125 :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 21/11-16 16:18 
Arh, det er måske lige optimistisk nok :D
j/k
WehnerWehnerSkrevet 21/11-16 17:15 
Jeg gider ikke længere at have spil på disk, men 250,- det frister godt nok...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/11-16 17:25 
Er det ikke altid ekstremt meget dyrere at købe spil digitalt frem for fysisk på konsol?

Synes ofte spillene kan findes et par hundrede kroner billigere på webshops.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 21/11-16 17:46 
250kr. Købt!

Titanfall med price fall...?

Badum-Tss!!
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 21/11-16 17:51, rettet 21/11-16 17:52 
Konsolkongen>
Er det ikke altid ekstremt meget dyrere at købe spil digitalt frem for fysisk på konsol?

Synes ofte spillene kan findes et par hundrede kroner billigere på webshops.

Det er nok den primære årsag til at udgiverne ønsker at afskaffe det fysiske format :) Aldrig mere konkurrence fra brugtsalget, og intet behov for at udvikle spil med en holdbarhed på mere end en måned.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 21/11-16 17:53 
Jeg gav 100,- ekstra for at få Witcher 3 digitalt, kan jeg huske.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 26/11-16 22:56 
Gennemført på Regular, og er straks gået i gang igen på Hard, og går denne gang efter de hemmelige pilot hjelme man kan finde. Mange af dem er gemt væk på fede måder, så man er nødt til at bruge sine wallrunning skills. Så fedt et spil. Og det tog mig noget længere end 5 timer at gennemføre det på den normale sværhedsgrad. Det samme gjorde sig gældende for Infinite Warfare. Jeg forstår ikke hvordan folk kan gennemføre de her par spil på så kort tid. Løber de igennem flere scenarier, uden at nedkæmpe fjender?
JmogJmogSkrevet 26/11-16 23:04 
De tager sig hvert fald ikke tid til at nyde udsigten. Der var flere steder i Titanfall, hvor jeg tog mig rigtig god tid, fordi jeg gerne ville se mig om. Hver gang jeg fandt en audio log, så gik jeg ikke videre, før jeg havde hørt den færdig, da jeg ikke ville gå glip af noget af stemningen.
RaGeRaGeSkrevet 27/11-16 16:40, rettet 27/11-16 16:40 
Infinite Warfare tog mig lidt over 5 timer på hard og jeg skyndte mig ikke ligefrem.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
millenniummillenniumSkrevet 28/11-16 10:46 
Jeg har ikke fået gennemført SP endnu, men shiiit jeg spillede den level i factory assembly line i går aftes, og har nok aldrig prøvet en SÅ fed bane i et FPS spil. Tempoet, dynamikken, adrenalinen, bane-konstruktionen, stemningen, musikken, udfordringen... det hele spiller bare så fedt!
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/11-16 17:50 
Det bliver bedre. Der er et øjeblik til sidst som er mega kick-ass.
NaieraNaieraSkrevet 28/11-16 21:02 
Er der nogen her som har prøvet multiplayer? :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 28/11-16 21:52 
Ja, det virker umiddelbart lige så godt som etteren. Jeg savner dog et par af banerne.
NaieraNaieraSkrevet 28/11-16 23:15 
Jeg savner næsten alle banerne :) Dem kunne de godt lige sende ud som DLC, sammen med noget stat tracking. DLC skulle alligevel være gratis.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 08/12-16 21:15 
Titanfall 2
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 09/12-16 10:27 
Dårlig stil når December er fyldt med weekend-juletamtam :-D
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 22/07-17 04:08 
Det ser ud som om at det andet hold altid snyder. Det kan i hvert fald ikke være fordi jeg er dårlig.

Såen helt seriøst, så er det nok nærmere fordi, at ingen spiller Amped Hardpoint længere :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 29/07-17 01:29 
Der er free trial og dobbelt XP denne weekend. Kortet "Rise" fra etteren er også kommet, sammen med en helt ny gamemode, der er 4-spillers co-op.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
74 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig