X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Reproduktioner


Svar Sortering
OdinOdinSkrevet 28/10-16 21:08 
Jeg har søgt i forum, men kunne ikke umiddelbart finde en tråd om emnet (en sød og velfriseret moderator skal dog være mere end velkommen til at byde ind her), så nu starter jeg én:

Uofficielle spil-reproduktioner. Hvad er jeres holdninger til dem? Er det aldeles faux pas, et nødvendigt onde eller helt OK? Har I købt nogle? Og i så fald hvilke?

Det er efterhånden nogle å... Se hele indlægget
101 emne(r).
« < 1 2 3

Svar Sortering
nerosnerosSkrevet 05/11-16 07:25, rettet 05/11-16 07:30 
Wehner>
Snob level er høj herinde, men det vidste du jo allerede inden, du læste tråden her :)

Jeg købte selv et X-Arcade solo stick engang i 00'erne troede det var the shit, men efter at have købt et Hori arcade stick Pro til min PS2 fandt jeg ud af at kvaliteten var meget højere her. Kunne udføre de forskellige combo'er og supers hurtigere i f.eks alle fighters og jeg spillede også bedre når det kom til shmups osv. Jeg følte at jeg ikke længere spillede i slowmotion, og efter jeg fandt ud af hvad sanwa og seimitsu var gik jeg aldrig tilbage og solgte mit X-Arcade igen. Ved godt det var mega snobbet gjort men hey jeg kan bare godt lide når tingene spiller bedst.
Bashful Neophyte
101 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig