X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Serious Sam VR


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/10-16 03:33, rettet 23/10-16 03:38 
Der skal nok være mange, der slagter det her spil som værende "dummespillet" til VR. Det er uanset hvad DET FØRSTE VR-SPIL, der har reelt har underholdt mig og vist hvad VR-indlevelse basalt set kan være lig med (at vente til sidste øjeblik med at sønderskyde de klammeste 3D-monstre). Det var lidt som dengang, man første gang så Wolfenstein (eller Doom for den sags skyld) køre på en monitor i en eller anden computerbutik i 90'erne, imens man gik ned ad en gade og så glemte alt om, hvor man var på vej hen. Man stod bare og gloede i flere minutter på det mest blodige shit nogensinde til offentlig digital skue. I 2016 bare i VR. :)

Desværre lidt katastrofalt, at Valve ikke selv har udviklet deres egen førsteklasses showcase til Vive (deres The Lab er en række minispil - såmænd ret charmerende og andre som Xortex 26XX meget underholdende, men ikke rigtig det samme som at opleve en ny konsol med Mario 64) - Vive har stadig for mange bugs.

EDIT: "kontol"?!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/10-16 03:39 
Serios? ;D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/10-16 03:46, rettet 23/10-16 03:52 
Med andre ord: SS VR minder mig om dengang, jeg sad med en kammerat i min onkels lejlighed på Strandboulevarden (KBH) og spillede Doom natten lang på hans Pentium, til vi "blev lidt trætte" og fik øje på hans videohylde med VHS-bånd (hvor "Balder af stål" hurtigt vakte interesse - dog ikke heftigt nok indhold til, at vi IKKE vendte tilbage til den hjernedøde korridor-action i Doom og spillede (DOOM!) indtil den lyse morgen!).

EDIT: Strandboulevarden, var det. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JmogJmogSkrevet 23/10-16 06:35 
Har du prøvet Budget Cuts demoen? Det er nok det mest imponerende eksempel på et "rigtigt" spil til Vive.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 24/10-16 00:18, rettet 24/10-16 00:18 
Nope ikke endnu...det meste af min tid med Vive er desværre gået med fejlfinding (på det controller stuttering) - SS VR var så lige den hjernedøde "afkobler" jeg stod og manglede...et perfekt afløb for frustrationerne :P
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig