X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Dead Redemption 2


Svar
QQSkrevet 17/10-16 21:46, rettet 03/10-17 22:02 
(Dødt billedlink fjernet af din venlige moderator)

Så for satan. Hvor længe plejer Rockstar at være fra release på det her tidspunkt? Et år?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
257 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 26/10-18 13:52 
Hvor har du det tal fra? svjv fylder det "kun" små 100GB på PS4 :D
SumezSumezSkrevet 26/10-18 14:11 
Jøsses kristes :O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/10-18 14:18 
195 på pro med update
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 26/10-18 14:20, rettet 26/10-18 14:21 
Hvor har du set det? For i så fald svarer det til 4x bluray skiver.
slk486slk486Skrevet 26/10-18 14:50 
Beano>
Hvor har du set det? For i så fald svarer det til 4x bluray skiver.

Der er da 100GB skiver.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 26/10-18 15:12, rettet 26/10-18 15:12 
Nej, 50GB for dual--layer bluray som bruges til PS4/XB1 spil.
NaieraNaieraSkrevet 26/10-18 15:15 
En gammel Xbox One kan ikke læse en BD100. Det kan en PS4 vel heller ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 26/10-18 15:22 
På PS4 er man nødt til at have det dobbelte af hvad et spil fylder på HDD'en før den vil starte installationen.

Det fylder "kun" 107GB.

Tror ikke der er andre spil der er på to skiver. Og det er da godt nok ikke det samme som PS1 - der blev spillet jo afviklet fra skiven og man skulle skifte skive undervejs. Det skal man ikke her, kun under den første installation. Det er en superfin løsning fremfor at man ikke har hele spillet i fysisk form.
SumezSumezSkrevet 26/10-18 15:36 
Tror aldrig det bliver realistisk at jeg får frigjort 195GB på min PS4.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/10-18 15:55, rettet 26/10-18 15:58 
Jmog>
Det fylder "kun" 107GB.

Når man installerer står der 89.195GB som total størrelse (begge skiver), CC har bare set forkert :D

Red Dead Redemption 2

Det kræver 50GB ekstra under installation, men total størrelse med 1-dag patch er det som du skriver.
vyssenvyssenSkrevet 26/10-18 18:39 
Jmog>
Jeg elskede historien i etteren. Når jeg køber RDR2 er det faktisk den primære grund til det. Noget af det bedste jeg har oplevet i et openworldspil. Skarpt forfulgt af Sleeping Dogs.

Samme her. Etteren havde den fede historie, som blev forstærket af kontrasten til den frie og åbne verden. John Marston bevægede sig i et nærmest uendeligt landskab, men selvom det syntes uendelig fuldt af muligheder, så var han bundet til sin skæbne fra første scene.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/10-18 20:19, rettet 26/10-18 20:20 
Er der et "fix" til at få sin ps4 pro blæser til at slappe af. :D

Ville det hjælpe at købe en blæser mere til den?
Har hørt fra nogle det ikke vil hjælpe?

Måske andre har en bedre løsning , ud over at sætte mig ude på græsplæne.

Ved godt RDR2 kræver en del, men har aldrig hørt den så høj før :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DunwichDunwichSkrevet 26/10-18 20:27 
Hvad tror du der sker, hvis blæseren ikke kører, i feks et krævende spil, der får komponenterne i maskinen, til at overstige 50-60+ grader?
JmogJmogSkrevet 26/10-18 20:33 
En blæser “mere”? Hvor vil du placere den?

Har set flere steder at folk har udskiftet køkepastaen og det har hjulpet. Det er dog ikke garanteret.

Hvordan er den placeret - er der rigelig luft rundt omkring den? Ikke at den bliver stille i så tilfælde (min har masser af rum omkring sig), men det modsatte vil gøre den varmere og dermed larme mere.
SumezSumezSkrevet 26/10-18 20:45 
Hvis der sidder støv og skidt i udsugningen er der også sandsynlighed for at det hjælper at støvsuge den.

Min PS4 (ikke-pro) har også haft tendens til at gå amok med blæseren... under hedebølgen denne sommer var det så skidt at vi var nødt til at stille en normal bordvifte foran den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 26/10-18 20:48 
Dette er et af de få spil, som jeg har købt på udgivelsesdagen, men når min bedre halvdel faktisk foreslår at vi skal spille det, og når det lige passer med at vi holder en uges ferie, så var jeg næsten nødt til at slå til...

At installationen tager flere timer, er godt nok lidt vildt, men nu er vi kommet i gang med spillet, og er fint underholdt indtil videre.

God stemning og skuespil, samt fine detaljer i miljøerne og fysik.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/10-18 21:21 
Dunwich>
Hvad tror du der sker, hvis blæseren ikke kører, i feks et krævende spil, der får komponenterne i maskinen, til at overstige 50-60+ grader?

Jeg vil sgu da ikke slukke den :D
Men hjælpe den.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/10-18 21:22 
Jmog>
En blæser “mere”? Hvor vil du placere den?

Har set flere steder at folk har udskiftet køkepastaen og det har hjulpet. Det er dog ikke garanteret.

Hvordan er den placeret - er der rigelig luft rundt omkring den? Ikke at den bliver stille i så tilfælde (min har masser af rum omkring sig), men det modsatte vil gøre den varmere og dermed larme mere.

Masser af plads.

Og ingen støv.
Den får tit en tur med luft-tryk.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/10-18 22:01, rettet 26/10-18 22:08 
Nu har jeg spillet 12 timer på One X.

Grafisk er det jo uovertruffent, sandt nok. Udover det har jeg svært ved at finde noget nyt eller interessant at lave, udover historien og jagt... Det føles lidt tomt som HZD. Hvad er jeres indtryk?

Og så er interfacet da unødvendig fiflet og uresponsivt?

EDIT: Og så er det altså for nemt at faa en bounty, når man f.eks. fuldstændig uforskyldt bliver overfaldet forsn sheriffen, og han så stemmer I. Det er også en total pain, hvis ens hest dør. Feks ved at rende ind i et træ.

Har nogen fundet en måde at reloade ens save?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RaGeRaGeSkrevet 27/10-18 08:57, rettet 27/10-18 14:25 
Spillet ser forfædeligt ud med CB og HDR på Pro, det ligner hele skærmen har fået en klat vaseline, har slået HDR fra og kæmpe forskel i klarhed.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
QQSkrevet 27/10-18 09:08, rettet 27/10-18 09:11 
Ret glad for det so far. Fed realisme.
Det er dog godt nok lidt for fancy, at de her hårdkogte outlaws har et garderobeskab med over 10 sæt tøj...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 27/10-18 11:09 
Jeg kæmper lidt med at blive fanget af spillet :(

Håbet på det ville fange mig lige så hurtig som GTA5 gjorte.

Jeg kan ikke li de ikoner som der bliver brugt i spillet
(På mappet/i option/mini map) det virker rodet.

Er kun 5 timer ind i det.
Og ja verden er "tomt", ikke det skal være som en storby som i GTA5.
Men Skyrim/horizon zero dawn virket ikke lige så "tomt"

Håber jeg bliver mere hook på spillet?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 27/10-18 12:38 
Er kun et par timer inde her men heller ikke solgt på det indtil videre. Alt er tungt og unødigt omstændigt, sløj kontrol. Spillet crashede også for mig og spilsettings blev korrupt, progress var dog heldigvis intakt.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 27/10-18 12:42, rettet 27/10-18 13:02 
Er jeg den eneste som kommer til at slå en "mission giver" npc , og han løber med min quest.

Fordi jeg ikke helt har styr på controls i nu :D

Der mangler man auto-save (som Skyrim)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-18 13:03 
RaGe>
Spillet set forfædeligt ud med CB og HDR på Pro, det ligner hele skærmen har fået en klat vaseline, har slået HDR fra og kæmpe forskel i klarhed.

Hvad er CB? Du er sikkert klar over det, men de fleste TV bruger en anden settings profile til HDR, så hvis du ikke har indstillet den korrekt, vil det sikkert se meget værre ud end den normale.
Jeg har ikke hørt at HDR i spillet skulle være broken.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/10-18 13:26 
Deres HDR implementering er ikke pæn, i hvert fald ikke på PS4 og mit LG OLED. Selv med den brightness setting de anbefaler. Er ret dæmpet og farveløs i udtrykket, sikkert et bevidst valg stilmæssigt men ser også pænere ud uden hos mig, primært klarere farver.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-18 13:57 
:(

Og det er ikke fordi du har TV'et sat til PC-mode mens du bruger HDR?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/10-18 13:58 
Nej, jeg har spillet i HDR flere gange før ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-18 14:06 
Haha, det var også bare for at udelukke. Regnede med at du havde styr på det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/10-18 14:17 
Det kan jeg ikke garantere jeg har men har blot ikke haft problemer med de seneste HDR spil jeg har prøvet, inkl. Spider-Man, AC Odyssey, GoW, osv :) Som nævnt, tror de er gået efter et filmisk udtryk visuelt og har dæmpet det lidt for meget i HDR i forhold til hvad man ellers ser i spil.
RaGeRaGeSkrevet 27/10-18 14:28, rettet 27/10-18 14:33 
Konsolkongen>
RaGe>
Spillet set forfædeligt ud med CB og HDR på Pro, det ligner hele skærmen har fået en klat vaseline, har slået HDR fra og kæmpe forskel i klarhed.

Hvad er CB? Du er sikkert klar over det, men de fleste TV bruger en anden settings profile til HDR, så hvis du ikke har indstillet den korrekt, vil det sikkert se meget værre ud end den normale.
Jeg har ikke hørt at HDR i spillet skulle være broken.

Mangler et R til sidst, men jeg mener checkerboard rendering :) HDR er korrekt indstillet osv., må bare acceptere at det er knap så pænt i spillet.

Synes ellers spillet føles kluntet i styringen samt menuerne er alt for indviklet og starten af spillet har heller ikke fanget mig meget (3 timer inde).
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-18 14:56 
Ah klart :D Ja det kan se lidt rough ud til tider jvf DF videoen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 27/10-18 15:27, rettet 27/10-18 15:28 
Det går bedre nu...

Spillet har bedre fat i mig nu. :)

7-8 timer inde.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 29/10-18 08:53, rettet 29/10-18 08:54 
RaGe>
Synes ellers spillet føles kluntet i styringen samt menuerne er alt for indviklet og starten af spillet har heller ikke fanget mig meget (3 timer inde).

Enig. Jeg har spillet de 2 første kapitler ('ish), eller 3-4 timer. Ikke fanget helt endnu og styringen (bortset fra når man er til hest) er enormt kluntet. Mange funktioner på samme knapper, der ofte gør at prompten lige har skiftet, når man får trykket og derfor udfører noget helt andet.

HDR har jeg ingen issues med. Det ser super flot ud, men spiller på Xbox One X, så måske ligger forskellen netop i implementeringen af opskaleringen.
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 29/10-18 09:00 
Spillet bliver helt sikker bedre efter 6-7 timer.
(Kapitle 3)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 29/10-18 09:03 
Jeg har bestemt også bestluttet at give det mere tid :)

Vænner man sig til den kluntede kontrol?
j/k
millenniummillenniumSkrevet 29/10-18 09:28, rettet 29/10-18 10:59 
Bliver man stadig nudget til at være moralsk korrekt, selvom man kan være slyngel? Det synes jeg var en irriterende ting ved RDR1. Det er fristende at være bad guy, men jeg følte at jeg så ikke brugte spillet "korrekt".
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 29/10-18 09:35, rettet 29/10-18 09:37 
Ikke af hvad jeg har oplevet. Tværtimod endda måske.

Der er et karma system, men det bliver ikke brugt som moralsk bedømmelse, mere som et "hvad synes andre i din verden om dig" kompas.
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 29/10-18 09:50 
slk486>
Jeg har bestemt også bestluttet at give det mere tid :)

Vænner man sig til den kluntede kontrol?

Ja.... men aldrig helt.

Kommer stadig til at slå min hest og quest npc. :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 29/10-18 10:38, rettet 29/10-18 10:38 
millennium>
Bliver man stadig nudget til at være moralt korrekt, selvom man kan være slyngel? Det synes jeg var en irriterende ting ved RDR1. Det er fristende at være bad guy, men jeg følte at jeg så ikke brugte spillet "korrekt".

Ja, det var lidt underligt at man i RDR"1" blev presset så meget i retning af at gøre det rigtige, når valgmuligheden om at gøre det anderledes stadig var der. Så så jeg hellere at spillet helt fjernede illusionen om frihed hvad det angår.

Det ligger trods alt også i titlen at det handler om at gøre det rigtige, så jeg synes egentlig godt det kan forsvares. De der moral-kompasser i moderne spil virker ofte ret forcerede, især fordi mellemvejen tit er den mindst interessante.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 29/10-18 10:38 
slk486>
Jeg har bestemt også bestluttet at give det mere tid :)

Vænner man sig til den kluntede kontrol?

Kunne jeg også godt tænke mig at vide, efter 4-5 timer :) Godt nok rodet styring, menuer og fnidrede ikoner og kort, næsten som om Rockstar troller os :D

Jeg har også oplevet mange næsten Bethesda-agtige glitches i den korte tid med spillet - NPC'er der opfører sig bizart. Sjovest var en hest der pludseligt blev 1/2 m lavere så snart jeg havde købt den hos forhandleren - det tangerede satire :)
slk486slk486Skrevet 29/10-18 11:45, rettet 29/10-18 11:45 
Ha ha - en bait-and-switch! :D

(altså hesten, ikke spillet)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/10-18 11:58 
Jeg læste lige at hvis man sætter 3rd Person Controls til 'Standard FPS' så skifter man løb fra X/A til L3-knappen i stedet.

Kontrollen virker godt nok ualmindeligt rodet i spillet. Begriber ikke hvorfor de stadig holder fast i X/A to run, det har altid været en dårlig løsning :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/10-18 12:00, rettet 29/10-18 12:08 
Foretrækker du da at holde L3-knappen inde?!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/10-18 12:04 
Nej, men du kan toggle så du kun skal trykke en enkelt gang :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 29/10-18 12:15, rettet 29/10-18 12:15 
De kunne have mere end to hastigheder (gå-som-i-mudder-til-navlen-tempo og lunte-der-u-a)... brug dog det analog stick til noget! :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/10-18 12:46 
Hvordan er aimet denne gang? Kan man faktisk sigte og ramme?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 29/10-18 13:01 
Det er faktisk ikke noget jeg har tænkt over var specielt dårligt denne gang, så det må vel være ok :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/10-18 13:03 
Okay super :) Det var pis-fucking ringe i etteren, så det er nok voldsomt forbedret denne gang, hvis du ikke har skænket det en tanke :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 29/10-18 13:38 
Jeg har ikke haft problemer med at lave headshots ihvertfald, men det kan også være at resten af kontrollen er så kluntet, at deres implementering af aim lige pludselig føles fornuftigt :D
j/k
257 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig