X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Dead Redemption 2


Svar
QQSkrevet 17/10-16 21:46, rettet 03/10-17 22:02 
(Dødt billedlink fjernet af din venlige moderator)

Så for satan. Hvor længe plejer Rockstar at være fra release på det her tidspunkt? Et år?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
257 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
millenniummillenniumSkrevet 06/08-18 14:12, rettet 06/08-18 14:18 
Med en kæææmpe day one patch :-D
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 06/08-18 14:12 
I et openworldspil? Natürlich :-D
jaesjaesSkrevet 11/08-18 14:25 
Gameplay trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=Dw_oH5oiUSE
WehnerWehnerSkrevet 11/08-18 14:38 
Lækker trailer! Jeg er max klar på det her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 21/10-18 17:41 
Wow, det er da godt nok et røgslør for spil-samlere...

Der kommer en RDR2: Collectors Box til dem smalle pris af +1.000kr, men....

Spillet medfølger ikke X-D

Det burde stå på en selvlysende gul sticker i hjørnet med postkasserøde bogstaver i Impact font. Gad vide hvor mange der godtroende kommer til at købe boksen, og så står uden selve spillet...?

Link...
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 21/10-18 23:42 
Hvis man er villig til at smide så mange penge, bør man nok også regnes for at være mere hardcore end casual gamer, hvorfor man bør vide hvad man køber.
At det så er kørt helt af sporet med special editions og merchandise, er så en anden ting. Men der må jo være nogen, der køber skidtet, for ellers laver de det vel ikke :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/10-18 06:58 
Der er da ét spil med :D
BeanoBeanoSkrevet 22/10-18 10:19, rettet 22/10-18 10:19 
Sikke noget gøjl, i det hele taget siger min mavefornemmelse mig at de gøjler rigtigt meget denne gang via MTs også :/
3of193of19Skrevet 22/10-18 10:20 
millennium>
Wow, det er da godt nok et røgslør for spil-samlere...

Der kommer en RDR2: Collectors Box til dem smalle pris af +1.000kr, men....

Spillet medfølger ikke X-D

Det burde stå på en selvlysende gul sticker i hjørnet med postkasserøde bogstaver i Impact font. Gad vide hvor mange der godtroende kommer til at købe boksen, og så står uden selve spillet...?

Det giver kun mening at lave sådanne store "merch bundles" uden spil. Ellers skal der laves forskellige udgaver til hver platform.
JmogJmogSkrevet 22/10-18 14:56 
Ah, det havde jeg ikke tænkt på. Det er faktisk en meget god grund.
millenniummillenniumSkrevet 24/10-18 09:03 
Man kan godt mærke det er et spil med astronomiske budgetter... :D

Red Dead Redemption 2
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/10-18 10:06 
Det er osse vildt hvad de har tjent på shark-card.

Børn ønsket sig shark card til fødselsdage og jul.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-18 11:31 
Ja føj for fanden :(

Kan virkelig ikke forestille mig at det realistisk bliver et mindre problem i RDR2’s multiplayer. Spørgsmålet er bare om det også har smittet af på singleplayer denne gang, hvorfor jeg indtil videre er røv ligeglad med spillets udgivelse.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 24/10-18 12:15 
Det er også hvad jeg frygter - og den totalt stilhed hos spilmedierne gør mig ikke mindre nervøs.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-18 12:17 
Og der er altid den mulighed at de ruller svineriet ind med en patch efter release-dagen så pressen ikke har haft nogen mulighed for at fortælle om det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 24/10-18 12:25 
Jeg håber da at en her alligevel vil købe det eksemplar jeg får i overskud ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 24/10-18 12:28 
Konsolkongen>
Og der er altid den mulighed at de ruller svineriet ind med en patch efter release-dagen så pressen ikke har haft nogen mulighed for at fortælle om det.

Ja bait'n'switch er desværre set før :/
slk486slk486Skrevet 24/10-18 15:09, rettet 24/10-18 15:21 
Reviews skulle begynde at falde i morgen kl 13:01. Spændt!
j/k
JmogJmogSkrevet 24/10-18 17:52 
Det bliver positivt over hele linien. De podcasts jeg har hørt med diverse spiljournalister var meget positive omkring det.

Det bliver en masse 9-10 taller og så nogle enkelte på 8 som så modtager dødstrusler fordi pøblen er idioter.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-18 18:03 
:D
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 24/10-18 18:09 
Folk går jo helt amok med det her :D Er spændt på reviews..
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 24/10-18 18:12, rettet 24/10-18 18:13 
Visse sites er begyndt at holde op med at vise review-karakterer. :D Men IGN og Gamestop byder nok ikke på overraskelser. Der er jo også masser af annonce-kroner på spil.

Det overskrider grænsen for, hvor stort jeg bryder mig om det må være.
The medium is the message.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/10-18 03:47 
Kun 11 timer til jeg kan hente mit eksemplar til nataabent i Sydney. Der er visse fordele ved at Australien er et af de foerste lande, hvor det bliver d. 26. :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HankyHankySkrevet 25/10-18 13:14 
https://www.metacritic.com/game/playstation-4/red-dead-redemption-2?ref=hp
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 25/10-18 13:20, rettet 25/10-18 13:23 
Har indtil videre kun læst Eurogamers review, hvor MTs overhovedet ikke nævnes.

Takeaways:
Utydelige systemer (stamina mv) og ikke altid lige veldesignede menuer/controls
Svagere historie og ikke så god storytelling som i RDR
Uovertruffen open world
j/k
SumezSumezSkrevet 25/10-18 14:03, rettet 25/10-18 14:04 
Hvad betyder "uovertruffen"? Hvis den ikke "overtræffes" af BotW er jeg godt nok imponeret.

RDR1 havde en fantastisk verden at bevæge sig rundt i, men led stadig af det klassiske GTA-design hvor der reelt set ikke var meget at lave eller opdage når man fandt nye steder.
Husker til gengæld ikke historien som relevant eller interessant overhovedet. Så at den heller ikke er i fokus denne gang, rør mig ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 25/10-18 14:06 
DF analyse (har ikke set klippene, så ved ikke om der SPOILES):

https://youtu.be/_mTIPXwcDGQ

https://youtu.be/Dnzuh6I8gnM

* XBX runs in native 4K
* PS4 Pro 1920 x 2160
* XBX best performance with a few drops in towns
* PS4 Pro next best thing with solid framerate in wilderness but again dropping some frames in towns.
* PS4/XB One have better overall performance than RDR1 had in 360/ps3 hardware. There are drops even to the low-mid 20s at some points though.
* Visual parity in terms of rendering for all versions. (same assets/foliage etc)
* PS4 1080p
* XB One 864p
* No evidence of dynamic resolution in any of the versions tested.
* DF consider the game a stunning achievement regardless and believe the XBX X version is the best and by a considerable margin.

Opsummeringen er snuppet fra Resetera.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 25/10-18 14:13, rettet 25/10-18 14:18 
Sumez>
Hvad betyder "uovertruffen"? Hvis den ikke "overtræffes" af BotW er jeg godt nok imponeret.

Bedste eksempel på en fuldt gennemført og detaljeret open world, med masser at lave. Om der er nok at opdage nye steder nævnes umiddelbart ikke.
j/k
slk486slk486Skrevet 25/10-18 14:52 
Vigtig information: Forsinkelse af Red Dead Redemption 2 bestilling - Coolshop

Nooooo! :(

For en gang skyld har jeg bestilt et spil til day-1 og har tid til at spille det...
j/k
BeanoBeanoSkrevet 25/10-18 14:58 
Huh?... jeg bestilte hos coolshop mandag eftermiddag og mit eksemplar står som afsendt.
HankyHankySkrevet 25/10-18 15:02 
slk486>
Vigtig information: Forsinkelse af Red Dead Redemption 2 bestilling - Coolshop

Nooooo! :(

For en gang skyld har jeg bestilt et spil til day-1 og har tid til at spille det...

Den besked har jeg også lige fået :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 25/10-18 15:03, rettet 25/10-18 15:17 
Måske har vi bare været senere ude og er endt i 2. batch.

Det er sikkert ikke Coolshops skyld, men jeg er godt nok butthurt lige nu.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 25/10-18 15:15 
Ja det er da mega røveren, uanset :(

Elgmutanten skrev også noget om usikker levering ved online køb på deres side :/
slk486slk486Skrevet 25/10-18 15:20 
Jeg har bestilt Xbox One udgaven - det kunne også være forskellen?
j/k
BeanoBeanoSkrevet 25/10-18 15:28 
Ja det kan sagtens være tilfældet da jeg nuppede PS4 udgaven.
nerosnerosSkrevet 25/10-18 15:57 
Sumez>
RDR1 havde en fantastisk verden at bevæge sig rundt i, men led stadig af det klassiske GTA-design hvor der reelt set ikke var meget at lave eller opdage når man fandt nye steder.
Husker til gengæld ikke historien som relevant eller interessant overhovedet. Så at den heller ikke er i fokus denne gang, rør mig ikke.

Meget enig her. Det er for mig mere det at være cowboy i en cowboyderverden der tæller :D Historien er underordnet sorry to tell.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-18 16:12 
Jeg kunne nu godt lide historien i det første. Syntes den var rigtig god, og den primære grund til at jeg spillede spillet, da jeg ellers ikke er specielt glad for Rockstars spil ellers. Det ville jo være synd at sige at det spillede særlig godt, aimet var jo helt tosset :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
QQSkrevet 25/10-18 16:52 
Det er første gang i over et årti, at jeg køber et spil til launch. Hvor sikker kan jeg være på at få et eksemplar, hvis jeg smutter i Elgiganten/Power i morgen?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
WehnerWehnerSkrevet 25/10-18 17:14 
Jeg havde nogle år som yngre, hvor jeg interesserede mig rigtig meget for western-genren og har både læst mange bøger og set masser af film. På den baggrund undrer det mig meget, at flere ikke kunne lide historien. Den var i min optik ramt lige i øjet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 25/10-18 17:18 
Jeg synes også historien var rigtig god, velspillet og fængende. 1. prioritet er dog verdenen og hvordan den føles at agere i :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 25/10-18 17:39 
Ikke uenig. Men for mig gik de to ting op i en højere enhed i RDR1.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 25/10-18 18:49 
Sterling elsker det:

https://youtu.be/6REhEuVBAec

Han fremhæver også historien, der skulle være både hjertevarm og rørende, modsat den kynisme man ellers typisk kender Rockstar for.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/10-18 19:17 
Der skal nok være kopier i morgen. ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 25/10-18 19:21, rettet 25/10-18 19:22 
Wehner>
Ikke uenig. Men for mig gik de to ting op i en højere enhed i RDR1.

Ja, det gjorde det bestemt også for mig, jeg mener bare at jeg ikke ville fravælge det, selvom historien ikke helt er op til par :)

Jeg må hente i Elgiganten i morgen i stedet for lortecoolshop.
j/k
JmogJmogSkrevet 25/10-18 21:23 
Jeg elskede historien i etteren. Når jeg køber RDR2 er det faktisk den primære grund til det. Noget af det bedste jeg har oplevet i et openworldspil. Skarpt forfulgt af Sleeping Dogs.
DunwichDunwichSkrevet 25/10-18 22:55 
https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-red-dead-redemption-2-face-off

"There's clear variation between the consoles then, but it is worth stressing the positive points - there's platform parity in terms of the vast majority of the rendering features, with no noticeable omissions on the base machines, which are divided only by resolution. While performance can be variable, I'd still say that the PS4 and Xbox One S still hand in more stable frame-rates than the original Red Dead Redemption, with fewer variations in the visual make-up than the last game too.

But really, to see this phenomenal game at its absolute best, Xbox One X is the platform of choice - and by quite a considerable margin."
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/10-18 23:40, rettet 25/10-18 23:44 
Der er en 3.6 GB day 1 patch. Er det ikke ca. 1 GB mindre end hele det foerste spil fyldte...?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/10-18 06:36 
Elgiganten - Roskilde

Har RDR 2 til 99kr
Kun 50stk ps4/xbox.

Xbox one x bundle med RDR 2 2888kr

Kø tilbud :(
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
HankyHankySkrevet 26/10-18 09:05 
Hvis man ikke gider stå i kø til et Xbox Bundle, så har CDON også en Xbox One X inkl. RDR2 til 2990 kr

https://cdon.dk/spil/xbox-one-x-1tb-red-dead-redemption-2-46029773
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/10-18 13:39 
Holy fuck .... 195 gb

Er det sket før , at der er 2 install blu ray disc ? Føler jeg er tilbage i ps1-RPG-tid!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
257 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig