X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT15


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/09-16 07:05, rettet 16/10-16 09:18 
Så er knasbarkme tid til pillere, pizza og pixels! En hel weekend fyldt med spas og skumsprøjt.

Adresse:
Brolæggervænget 14, 4700 Næstved (Næstved Skytteforening).
Bus nr. 640 fra Næstved Station kører lige til døren. Husk at stå af ved Industrivangen!

Hvornår:
Fredag 21/10 - søndag 23/10. Dørene er åbne fra fredag kl.14.00 til søndag kl.15.00

Pladser:
40 mennesker med udstyr.

Pris pr. person:
100,-

Tilmelding:
Sker her i tråden og er bindende efter fristens udløb.

Betaling:
Beløbet skal være overført senest 14.oktober. Kontonummer vil fremgå i en privat besked umiddelbart efter tilmeldingsfristens udløb. Der kan også betales via mobilepay på 22766149. Husk at skrive dit navn :)

Faciliteter:
Der er køkken samt 2 toiletter. Lokalerne ligger desværre lige udenfor bygrænsen, hvilket også har den uheldige bivirkning, at der er en smule vej til nærmeste supermarked (ca.5min i bil). Regn med 10 minutter hvis man skal afhente pizza. Desuden er der vanen tro kaffe ad libitum.

Overnatning:
Naturligvis, og I bedes derfor huske liggeunderlag mm.

Parkering:
Lige udenfor døren.

Tråden vil løbende blive opdateret med tilmeldte deltagere.

Deltagere 19/40

- Juggernaut
- Sukkerbollen
- Nicolaj
- Hanky
- Konsolkongen
- Phiscube
- Killerbean 2
- Darkbeat
- neros
- Ace 1
- Sumez
- Fleshmangler
- Alf81
- Scavenger
- T.L.O.
- Camous
- SoftIceAllan
- Hulle
- KTC

Det med småt:
Det skal understreges, at det grundet brandsikkerheden, ikke er tilladt at opstille madrasser, tasker mm op ad hovedindgangen.

Igen håber vi selvfølgelig på at se så mange som muligt! Såvel nye ansigter som rutinerede profiler.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 26/09-16 08:49 
Super bummer, men jeg har desværre andre planer den lørdag :(
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 26/09-16 09:02 
Ja, det er super ærgeligt. Du må med til foråret.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
3of193of19Skrevet 26/09-16 09:35 
Weekend på arbejde desværre.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 26/09-16 13:48 
Tilføj lige mig ;)
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JuggernautJuggernautSkrevet 26/09-16 14:51 
Yessir!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 28/09-16 06:42 
Vi skal da have nogle flere med. Konsolkongen, har du snakket med Mark?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 28/09-16 20:47 
Jeg skal med denne gang :-)
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 28/09-16 20:50 
Fanderme i orden min gode mand:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 30/09-16 10:48 
Bump.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 04/10-16 06:26 
Opsedasse.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 04/10-16 14:12, rettet 04/10-16 14:15 
Er der ikke flere som skal med da ?

Mangler Camous ikke på listen?
Bashful Neophyte
OdinOdinSkrevet 04/10-16 16:48 
Jeg vil rigtig gerne med, men har meget dårligt overblik over min tid i denne måned, og vil helst undgå at skulle springe fra i sidste øjeblik ligesom sidst.
Mes1983Mes1983Skrevet 04/10-16 18:19 
Kan desværre ikke komme da vi er på gran Canaria i den uge. Passede ellers rigtig godt til, hvad der kunne have været mit første træf..
nerosnerosSkrevet 04/10-16 18:55 
Håber du kommer med Odin ;-)

Ærgeligt Mes1983 en anden gang så.
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 04/10-16 21:23 
neros>
Er der ikke flere som skal med da ?

Mangler Camous ikke på listen?

Hvaba?;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 04/10-16 22:46 
Right on ....så ;-)
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 15/10-16 11:18 
Jeg er også klar :)
Der var lige nogle andre planer, som skulle afklares først.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 16/10-16 09:18 
Super fedt:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ExceptionExceptionSkrevet 16/10-16 16:45 
Super fedt initiativ. :) Skal lige høre om der også en gang i mellem holdes noget lignende på Jyllandssiden? :)
SumezSumezSkrevet 16/10-16 18:02 
SSKT startede faktisk (så vidt jeg husker?) fordi alle de træf der blev holdt endte med at være omkring Århus, og der ikke var andre der gjorde noget for sjællandstræf indtil Juggernaut selv tog aktion. Desværre er det kun SSKT-træffene der har formået at holde ved, så jeg tror ikke du finder meget i samme stil vest for Storebælt lige for tiden.

Men der er jo masser af Jyder der tager med til SSKT, så det skal da ikke afholde dig fra at komme med :) Kan måske endda være at der er nogen med pads tilbage i bilen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 16/10-16 21:40 
Jeg kan ikke afsætte en hel weekend, men må jeg komme ned og aflevere det wii component kabel jeg har lånt af ktc for snart alt for længe siden, og så måske blive hængende et par timer?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 17/10-16 08:10 
Selvfølgelig må du det. Det bliver godt at se dig igen:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 21/10-16 18:30 
Lige over. Jeg kører indenfor en times tid. Er der noget I mangler som jeg kan tage med?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig