X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ComputerCity lukker 9 varehuse


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 23/09-16 11:01 
Så blev det også Computercity tur til at skære ned.
ComputerCity lukker 9 varehuse og bliver til NetOnNet

Link...
I love monster land
millenniummillenniumSkrevet 23/09-16 11:14, rettet 23/09-16 11:18 
Tror ikke jeg har været i ComputerCity i over ti år.

Jeg tror dog på et fremtidigt marked, hvor der både er plads til online og fysiske butikker, men de fysiske skal kunne noget særligt og være særligt indrettet som et indbydende hang-out place. Jvf. en AppleStore.
ComputerCity har vel altid været stålreoler og lysstofrør hvor en bonus pater søgte efter det billigste PC-hardware. Den slags butikker er altid bedre indfriet med online handel IMO.
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 23/09-16 12:17 
De har vist stadigvæk et begrænset udvalg af spil. Det fremgår ikke direkte, at de holder brandudsalg - men der er dog stadigvæk al mulig go' grund til at være oppe på dupperne.
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 23/09-16 12:31, rettet 23/09-16 12:33 
Jeg gik engang ind i Computer City som ligger ved Nordhavns St. Jeg spurgte efter en harddisk til Mac! Ekspedienten vaklede baglæns og sagde det ville han absolut ikke hjælpe mig med, og nærmest bange sagde at han intet kendte til den slags! Så gik jeg ned til hylderne hvor de solgte harddiske og købte en med hjem.

Punktum.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/09-16 19:15 
Vidste slet ikke, at det var en kæde...

Jeg var engang for mange år siden et smut i butikken i Århus, og allerede dengang fattede jeg på ingen måde, hvordan det kunne køre rundt. Så vidt jeg husker var jeg på udkig efter et eller andet fuldstændig almindeligt stykke hardware som jeg kunne købe på nettet, men skulle bruge med det samme. Men da jeg fortalte ekspedientet, hvad jeg skulle bruge, kiggede han på mig som om, jeg lige var landet med en UFO. Jeg har aldrig helt forstået, hvad det egentlig er, de sælger?
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig