Bede-x | Skrevet 13/09-16 10:38, rettet 13/09-16 11:49 | Næste spil i Sandlots fantastiske co-op skydespils serie blev bekræftet til PS4 på Sonys TGS konference. Her er den første trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=AUWHIy9pR9s
Jeg ved ikke om de 2022 der nævnes, betyder det foregår i 2022, men det ville give lidt mening (ift. seriens, ikke helt sammenhængende, interne historie :)) med den stil de går efter, som ligger sig tæt op af det andet spil i serien med noget fra 2025. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
|
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 06/12-17 16:09 | Yeeaah! EDF! |
|
Bede-x | Skrevet 28/12-17 07:30, rettet 28/12-17 10:58 | De har lavet en katastrofal design fejl, som virkelig ødelægger spillet for os. Noget af det der tiltrækker mig til serien, ved siden af det afsindige spetakel kampene er, er muligheden for at sætte sværhedsgraden op til et nærmest urealistisk højt niveau og så se om man kan finde en strategi til at komme i gennem med. Den mulighed er der stadig i EDF5, men man må ikke vælge de højere sværhedsgrader, før man har gennemført spillet en gang og de lave er så nemme, at det er som at spille med uendelig liv. Forstil jer at købe Halo, CoD eller lign. Og så kun måtte spille første gennemførsel på easy.
Jeg formoder de sikkert har været bange for at skræmme folk væk med de højere sværhedsgrader, men det er sateme plat, at man ikke må spille på dem i starten. Gør man lige skal lave en grinding gennemførsel først, hvor man som i resten af serien optjener health og våben. Det forværres så yderligere af, at i det coop jeg spiller, plejer vi at køre med hjemmelavede regel systemer, hvor et af dem er, gennemfør hver bane en gang, ingen grinding, lev med de våben du får. Det kan så ikke længere lade sig gøre, da man tvinges ind i en super nem grinding gennemførsel først :(
En anden lidt træls ting er, at man belønnes for at fejle, på alle andre sværhedsgrader end den højeste (der ikke er valgbar til at begynde med). Man beholder noget af det udstyr og armor, man finder på en bane, selv hvis man dør. Det er en meget moderne måde at gøre tingene på, som man også ser i Infinity Blade, Dead Cells, Rogue Legacy, Immortal Redneck m.fl. Men jeg forstår ikke, hvorfor folk er så vilde med det. Det gør en gennemførsel til grinding, hvor man bliver lidt stærkere, hver gang man fejler og således kan gennemføre alene ved at investere tid. Hvordan er det sjovt?
Bortset fra de ting virker det til, at de stadig har forstået deres eget koncept. Kan ikke udtale mig om balancen endnu, men det føles som EDF hele vejen i gennem med gigantiske kampe, fjollede scenarier, latterligt store fjender og våben der svinger fra det grinagtige til det absurde. Det har også alle de samme tekniske fejl med clipping, kollisionsproblemer, slowdown osv, men man tilgiver det nemt, da det er svært at forstille sig spillet køre i den skala uden. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
|
Bede-x | Skrevet 06/06-18 11:12 | Bede-x>De har lavet en katastrofal design fejl, som virkelig ødelægger spillet for os. Noget af det der tiltrækker mig til serien, ved siden af det afsindige spetakel kampene er, er muligheden for at sætte sværhedsgraden op til et nærmest urealistisk højt niveau og så se om man kan finde en strategi til at komme i gennem med. Den mulighed er der stadig i EDF5, men man må ikke vælge de højere sværhedsgrader, før man har gennemført spillet en gang og de lave er så nemme, at det er som at spille med uendelig liv. Forstil jer at købe Halo, CoD eller lign. Og så kun måtte spille første gennemførsel på easy.
Skrev til Sandlot for at høre om de kunne rette ovenstående og selv om det sikkert ikke har haft nogen indflydelse på deres beslutning, kan man glæde sig over, at det i alle fald er blevet patched. Bless them :) | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
|