X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Surge


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/08-16 03:13 
Ikke en sodavand fra 90'erne, men fremtids-Dark Souls
Check det her gameplay

https://youtu.be/smLUynqNRyg
Bede-xBede-xSkrevet 17/05-17 17:30 
Ser ud til at køre rigtig godt på alle platforme:

http://youtu.be/rDKmJB629-0

PS4 Pro versionen har en performance option der leverer næsten solid 60fps :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-17 17:40 
From Software har godt nok at stramme sig an med deres næste udspil, nu hvor to andre hold har vist hvor godt den slags spil kan køre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 18/05-17 10:43 
From Software skal bare fokusere på at lave gode spil. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 18/05-17 12:21 
Enig Sumez - spil og art design. De er stadig flere leagues over andre, men de må stadig gerne gøre lidt mere ud af deres engine ;)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-17 13:39 
Er de virkelig flere leagues over Nioh? Af dét jeg har hørt og set er vi ret tæt på From's niveau.

Enig i at de laver virkelig gode og gennemførte spil. Det er bare en skam at de kører så elendigt og det skæmmer virkelig oplevelsen. Dark Souls II på PS4 i 60fps viser virkelig hvor enorm en forskel frameraten gør. Det er også et LANGT lettere spil pga. performance :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 18/05-17 15:43, rettet 18/05-17 15:44 
Jeg tror langt hen ad vejen det kommer an på, hvor provokeret man bliver af de tekniske problemstillinger og hvor højt man vægter disse ift. helhedsoplevelsen. Personligt mener jeg LANGT FRA at Souls / BB kører "elendigt", på nær områder som fx Blighttown. Men som helhed mener jeg at de kører ganske fint. Når jeg tænker elendigt, tænker jeg på noget som er meget værre og nærmest uspillelig. Det kunne fx være diverse Phoenix Games spil, hvor det nærmest er umuligt at styre noget som helst :P

Hvis man er vant til PC gaming med xxx FPS, vil man sikkert også mene at alt på konsol kører elendigt :D

Når det er sagt, har jeg ikke prøvet Nioh endnu. Glæder mig til det falder i pris, så jeg kan lege med det!

Vedr. Surge, ved jeg ikke helt, om universet er noget for mig :/
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-17 17:12, rettet 18/05-17 17:13 
Selvfølgelig er det forskelligt fra person til person hvor påvirket man er af det, men 60fps giver nu en bedre controller response. Det gælder også stabile 30 vs 30 med framepacing issues som alle de seneste Soulsborne-spil har lidt af. Lugter meget af at de burde overveje en ny engine :(

Det er ikke noget der har afskrækket mig fra at nyde Bloodborne eller DS3, men det ville være bedre for alle hvis de kørte bedre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/05-17 17:15 
Hvordan er Bloodborn og DS3 i boostmode?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-17 17:16, rettet 18/05-17 17:17 
Stort set det samme som før. De få forbedringer der er, er svære at få øje på da spillene hakker konstant alligevel :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 18/05-17 22:04, rettet 18/05-17 22:05 
Konsolkongen>
Er de virkelig flere leagues over Nioh? Af dét jeg har hørt og set er vi ret tæt på From's niveau.

Nej, Nioh havde jeg ikke lige i tankerne, da jeg skrev det :) Det er nok deroppe af, er bare ikke personlig særlig vild med æstetikken.
j/k
PapandPapandSkrevet 18/05-17 22:48 
Nioh matcher Soulsborne på gameplay. Men på leveldesign, grafik og lyd er der fortsat et stykke igen. På pc har har både Dark Souls 2 og 3 fungeret perfekt - bortset lige fra seneste udvidelse til 3'eren som var en teknisk katastrofe ved launch.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig