X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Star Trek: Discovery

Reply
3of193of19Skrevet 24/07-16 07:02 
Så har vi endelig en titel til den nye serie der starter til Januar.
Star Trek Discovery (forkortet DSC, ligesom de andre spin-offs (TNG, DS9, VOY, ENT) undlader man ST fra forkortelsen, i det her tilfælde er det nok en ekstra god ide :p )

Serien er sat i "Prime" universet, dvs den gamle kanon, IKKE JJ Abram's "Kelvin Timeline".
En t... Se hele indlægget
Spiller nu: Wolfenstein: The New Or..., Super Street Fighter IV..., Shining Force III
105 topic(s).
« < 1 2 3

Reply
slk486slk486Skrevet 12/10 09:00, rettet 12/10 09:02 
Det med en gennemgribende historie havde vi også i Enterprise, og den serie forsøgte i det mindste at respektere de foregående serier.

Ja, det er da rigtigt, men den føltes anderledes :)

Jeg har også svært ved at vænne mig til Klingonerne. Giv mig Lloyds eller Plummers karisma!
j/k
3of193of19Skrevet 13/10 23:21, rettet 13/10 23:42 
Klingonernes sande ansigt!

Og i øvrigt, Lorca er en Klingon :)

Link...
Spiller nu: Wolfenstein: The New Or..., Super Street Fighter IV..., Shining Force III
GreaseballGreaseballSkrevet 14/10 13:48 
Jeg syns at de nye klingons er kedelige i forhold til dem vi har været vandt til i det andre serier. De "nye" her virker nærmest lidt mere bløde i forhold til de originale. Ved ikke lige hvad det er. Måske at de snakker og snakker og så lige snakker lidt mere. Plus hvad sker der for det look de har fået. Syns ikke det er et pænt redesign. Der vil jeg mere mene at de burde holde sig til det design folk kender. Det føles altså mere som om det er en ny art vi er blevet præsenteret for. En med fire næsebor. Jeg savner de gamle krigere, ikke de her bløde fiduser.
Vulkans ligner sig selv som de altid har, hvorfor skal lige være klingons det går ud over?
Så der mere bid i ham kaptajnen på Discovery skibet.
BeanoBeanoSkrevet 14/10 14:32, rettet 14/10 15:03 
Der var også ret god bid i kaptajn Georgiou :P
3of193of19Skrevet 23/10 17:15 
Sæson to bekræftet:
https://trekmovie.com/2017/10/23/star-trek-d...d-for-second-season/

Fantastisk nyhed at endelig få det bekræftet. Serien har formået at sætte skub i CBS All Access som de havde håbet, og det ville ikke undre mig hvis Netflix også var meget tilfreds. Jeg ender ofte med at se afsnittet hver uge tre eller måske fire gange, så grebet er jeg (og fordi serien kræver at man ser koncentreret ellers misser man nemt detaljer).

De sidste to afsnit har også været meget gode igen.
Stamets blomsterbarn agtige opførsel var sjov at se (efter han lige havde fået en omgang svampesporer) og den måde serien danser rundt om mysteriet om SPOILER-TEKST:
Ash Tyler er ret smart. #Schrödinger's Klingon

Jeg havde allerede fået lidt mere om Burnhams baggrund med Sarek fra Desperate Hours, men hvad vi nu ser får valget at gøre hende til Sarek's værge give mening, og samtidigt fik vi belyst Spock forhold til sin familie. Lækkert.
Kun to afsnit tilbage før pausen, er spændt på hvad cliffhangeren bliver, men oddsene ser ud til at tendere til SPOILER-TEKST:
at Discovery ender i spejluniverset
eller noget i den retning.
/Squeeeeeeee
105 topic(s).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Username
Password
Remember me