X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonic Mania


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 23/07-16 04:23, rettet 23/07-16 05:01 
Netop annonceret på Sonics 25 års jubilæumsstream:

It's the ultimate Sonic celebration! Sonic returns in a new 2D platforming high speed adventure, and he's not alone!

Developed in collaboration between SEGA, Christian Whitehead, Headcannon, and PagodaWest Games, experience new zones and remixed classic levels with Sonic, Tails, and Knuckles!

Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
131 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/08-17 20:51 
Så kom jeg igennem. Voldsomt godt og på niveau med, men ikke bedre end de gamle. Zelda havde jo aldrig en chance :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/08-17 17:15 
Har lige fået collector edition.
Og har smidt batterier i den. (Mega drive)

Om hvor lang tid, skal jeg tjek den for batterisyrer i den?

Bare så den ikke bliver ødelagt i fremtiden. :p
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
3of193of19Skrevet 26/08-17 18:50 
Check udløbsdato på batterierne.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/08-17 19:43 
2024 , im good!

Troet de kunne smide syre ud (når de var sat til) før udløbsdato.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
3of193of19Skrevet 26/08-17 22:10 
Måtte også lige læse op på det, og du har ret, der er risiko for at de kan gå i stykker tidligere.

Link...
BlumarinaBlumarinaSkrevet 17/03-18 07:14, rettet 17/03-18 07:25 
Fysisk udgivelse m. tilføjelser kommer til sommer. Udkommer på PS4, Xbox One og Switch.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/03-18 08:17 
Fedt, så er der fysisk til min collector edition.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BlumarinaBlumarinaSkrevet 17/03-18 08:44 
Kommer også med et GENESIS cover, hvis man måtte ønske det:

Sonic Mania
millenniummillenniumSkrevet 17/03-18 10:49 
Must buy
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 17/03-18 12:07 
Har det allerede digitalt. Men må havde denne udgivelse. Det jo et Sonic spil @.@
Shut up and take my money Sega.
Le RoofLe RoofSkrevet 17/03-18 12:48 
Helte enig. Jeg har dog ventet med et digitalt køb i håb om fysisk udgivelse. Yay! :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-18 12:50 
Hvor er jeg dog glad for at det ikke endte med at blive samlet op af fucking Limited Run eller noget andet lige så kvammelt :)

Jeg køber det både til PS4 og Switch. Det bliver så fire gange i alt jeg betaler for spillet (digitalt på Switch, samt LE til Switch som var fire måneder om at dukke op og jeg ikke ville vente på). Men det er pengene værd :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 17/03-18 13:19 
Gad vide om man så skal støve det op via US shops, eller om det kommer til forbi den danske grænse.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 17/03-18 13:38 
Håber der kommer en udgave her med et PAL cover. Gerne det blå MegaDrive som vi så på f.eks Sonic 3.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-18 14:18 
Det håber jeg også :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BlumarinaBlumarinaSkrevet 17/03-18 14:41 
SEGA Europa har på Twitter bekræftet, at den europæiske version vil have et Mega Drive cover. Spillet vil også komme på en disk til PlayStation 4/Xbox One og et cartridge til Nintendo Switch.

Link...
BeanoBeanoSkrevet 17/03-18 14:46 
Dejligt nyt - godt jeg ventede med at købe det :)
GreaseballGreaseballSkrevet 17/03-18 17:51 
Retrolasse>
SEGA Europa har på Twitter bekræftet, at den europæiske version vil have et Mega Drive cover. Spillet vil også komme på en disk til PlayStation 4/Xbox One og et cartridge til Nintendo Switch.

Awesome!
SumezSumezSkrevet 03/07-18 10:17 
Nu hvor Plus snart udkommer, er der så nogen særlig grund til at gå til én platform over andre?

Fordelene ved Switch er åbenlyse - slip for mekanisk medie, og spil som håndholdt (plus jeg får endelig noget at bruge min Switch til). Men bør man gå efter PS4 i stedet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 03/07-18 10:35 
Nej :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/07-18 11:01, rettet 03/07-18 11:02 
PS4 pro outputter faktisk i 4k, så der er potentielt mulighed for endnu mere sindssygt skarpe scanlines. Jeg har dog intet at sætte på Switch-versionen :)

Den allerførste bonus-bane i Switch-versionen dropper et par frames et par gange, men de senere gør ikke. That’s it :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 03/07-18 12:48, rettet 03/07-18 12:53 
Er Joy-Cons ikke elendige til 2D spil som Mania? Og knapperne ser ikke ud til at være et specielt komfortabelt D-pad. Uden at have prøvet det, ville jeg da tro, at det ødelagde oplevelsen ret meget som håndholdt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 03/07-18 13:14 
De er ikke de bedste, men jeg kunne fint spille Tetris med dem, så tænker at Sonic burde være rimelig overkommeligt? Ellers god pointe. Ville dog klart hellere spille 2D-spil med dem end 3D :) Synes analog-pinden er underlig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/07-18 15:52 
Det fungerer nu helt fint da man aldrig bruger de skrå retninger :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/07-18 16:34 
Understøtter de fleste spil på Switch ikke Switch Pro Controller?

IMO er det den bedste "OEM" controller jeg har prøvet i denne konsolgeneration.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 03/07-18 16:56, rettet 03/07-18 16:57 
Den koster også lige 4-500 kr og er nok lidt besværlig at bruge i håndholdt form

Kan godt forestille mig at diagonaler er et issue, men jeg er mere interesseret i at de fire kardinale retninger er nøjagtige :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/07-18 17:32 
Men hvorfor skulle diagonalerne være et problem? Man bruger dem aldrig i Sonic :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/07-18 17:50 
Sumez>
Den koster også lige 4-500 kr og er nok lidt besværlig at bruge i håndholdt form

Naturligvis.
Burde nok have præciseret, at jeg mente ift. sammenligningen mellem PS4 og Switch, hvor begge konsoller er plugget til TV :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 03/07-18 18:06 
Konsolkongen>
Men hvorfor skulle diagonalerne være et problem? Man bruger dem aldrig i Sonic :)

Tænkte at det nok før eller siden bliver relevant at spille noget andet end Sonic på den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/07-18 18:42 
Det bliver det ikke :)

Men spøg til side, så laver Hori en joycon med D-pad :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 03/07-18 18:52 
Jeg er blevet svært glad for Horis Pokken Tournament DX Pro Pad (https://www.amazon.co.uk/HORI-Pro-Pad-Wired-Controller/dp/B01A6LEXFK/ref=sr_1_fkmr0_1?ie=UTF8&qid=1530636595&sr=8-1-fkmr0&keywords=hori+switch+pokken+joypad). Det har et behageligt d-pad, der virker fint til både fighting spil og andre titler som Hollow Knight. Det skal dog ikke forveksles med deres almindelige pro pad, som vist er noget værre skrammel.
[inspirational quote here]
131 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig