X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bound


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 17/07-16 20:47, rettet 17/07-16 20:51 
Bound var den der stiliserede ballet platformer (?), hvor hovedpersonen havde de vildeste motion capped animationer, der blev sneget ind mellem alle AAA spillene på Sonys E3 konference. Det var ikke første gang det var blevet fremvist, men det virkede som første gang man virkelig fik øjnene op for det. En kollaboration mellem Plastic (Datura, Linger in Shadows), der har rødder i den polske demoscene og Sony Santa Monica, hvor førstenævnte står for det meste af udviklingen. Her er traileren der virkelig understreger, hvor visuelt betonet en oplevelse det ser ud til at blive:

https://www.youtube.com/watch?v=aE37l6RvF-c

Det står til at udkomme 16 august til PS4, men med så lidt de har fremvist fra det, er det svært at sige om den dato holder. VR support skulle komme i en senere patch.

Bound
Bound
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 17/07-16 22:17 
Det ser vildt lækkert ud. Jeg er vild med den grafiske stil og animationen er enormt imponerende. At samtlige bevægelser hun laver ser ud som dele af en dans er ret utroligt.
millenniummillenniumSkrevet 18/07-16 07:51 
Jeg har også en naturlig svaghed for artsy-spil, så håber det ikke bliver all-style-no-gameplay.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 18/07-16 08:42 
Om ikke andet ser det ud som en lækker oplevelse efter en sviptur på Christiania.
Men i alvor, wow et flot spil. Dejlig musik og nogle af effekterne er virkelig lækre og opfindsomme, som væggen i tunellen der bliver pillet åben mens hun løber igennem.
Håber datoen holder.
BeanoBeanoSkrevet 18/07-16 08:45 
Ser dejligt ud. Tror nu nok datoen holder da den først er meldt ud i sidste uge :)
ExceptionExceptionSkrevet 19/07-16 01:12 
Æv troede at samtalen handlede om filmen Bound. :P
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig