X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny officiel NES Mini fra Nintendo


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/07-16 14:08, rettet 14/07-16 14:18 
394 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
--Skrevet 06/08-16 01:26, rettet 06/08-16 01:28 
Så fik jeg det endelig gennemført. Gjorde flittigt brug af genvejen i 1-2 og 4-2.

Men ja, jeg mener det er super nederen, at skulle gennemspille de selv samme lvls igen og igen (uden noget formål), for at komme til det sted hvor man sidder fast.

I en længere periode, sad jeg fast i 8-3, hvor der er platforme, hvor der er 2 stk. økse kastere (?) ad gangen. De kaster højt nok til at man ikke bare kan rende over dem, når de er lige under en. Det kræver derfor mere held end skills, at ramme det punkt, hvor begge er i bunden. Efter disse 2 sekvenser, kommer der et stykke, hvor 2 stk. økse kastere står på jorden, og hvor en skildpadde kommer først. Denne kan man så hoppe på, samt sende den afsted imod disse kastere. Her oplevede jeg en håndfuld gange, at skildpadden forsvandt lige igennem kasteren, uden at han døde af dette. Andre gange døde han, men det var igen noget random pis.

KK, helt enig. hitboxes er mega fucked. Flere gange døde jeg, hvor jeg var 100 pct. på at fjenden ikke rørte mig :/ Jeg har ligeledes fint lagt mærke til, at man ikke bare kan hoppe skråt ind på fjender, men der hvor jeg primært har oplevet at dø, hvor fjenden egentlig burde dø, er hvor jeg har ramt de hoppende skildpadder klokkeklart oppefra.

Nå, men spillet er heldigvis kværnet igennem. Det er sidste gang jeg vil bruge tid på det. De næste i serien venter jeg med til NES Mini @ save funktion.

Edit:

Har i ikke oplevet (fx i bane 8-4, efter man har taget første rør), at man skal forbi 3 små fjender som går imellem 2 rør. Derefter kommer der som regel 2 hoppende skildpadder. Af og til er der dog kun 1? wtf?
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/08-16 01:29 
"Men ja, jeg mener det er super nederen, at skulle gennemspille de selv samme lvls igen og igen (uden noget formål), for at komme til det sted hvor man sidder fast."

Formålet er at du har lært spillet og er blevet bedre til det nu. Føler du ikke at du er blevet et bedre menneske? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 06/08-16 01:38 
Hvis jeg bare kunne have nøjes med, at rende den samme bane igennem igen og igen, så jo ingen problem. Men at skulle rende 1-1, 1-2, 4-1, 4-2, 8-1, 8-2 igennem, fordi jeg bøvler med 8-3 er IMO ikke helt vildt sjovt. Det er alligevel cirka 4-5 minutter med påtvunget gameplay, som jeg gerne ville havde været foruden med en save funktion.
Så nej, jeg hygge mig personligt ikke, med at spille de samme mario baner igen og igen :P Og nej, jeg er nok bare bliver et værre menneske, da jeg bliver i så fandens dårligt humør, når jeg skal genspille det samme gøgl.
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/08-16 01:50 
Men havde du brugt save-states, så ville du ikke skulle have lagt samme energi i spillet. At du har skulle kæmpe for at komme igennem, gør da bare sejren så meget mere værd IMO, plus at jeg er helt sikker på at du nu er bedre til spillet end du ellers ville ha' været. For jo mere du spiller, jo mere vandt bliver du til kontrollen, fysikken og hitboxes :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/08-16 13:45 
Men ja, jeg mener det er super nederen, at skulle gennemspille de selv samme lvls igen og igen (uden noget formål), for at komme til det sted hvor man sidder fast.

Formålet er at have det sjovt.

Det undrer mig at du snakker sådan når du selv er så stor fan af Souls-serierne. Tænk på en boss i Bloodboorne eller Dark Souls 3 som du havde meget besvær med og kæmpede imod igen og igen. Selvom du kom til bossens anden form hver gang, skulle du alligevel hele tiden kæmpe den første form igennem hver gang du prøvede igen. Synes du også det er formålsløst? Ville du hellere have haft savestates, så du bare kunne save når det gik godt i en kamp, og så fortsætte derfra, så du reelt set kun behøvede kæmpe imod hver boss én gang? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/08-16 13:55, rettet 06/08-16 14:11 
m1chelsen>
I en længere periode, sad jeg fast i 8-3, hvor der er platforme, hvor der er 2 stk. økse kastere (?) ad gangen. De kaster højt nok til at man ikke bare kan rende over dem, når de er lige under en. Det kræver derfor mere held end skills, at ramme det punkt, hvor begge er i bunden.

Så tilgår du det også forkert :) Den nemmeste og mest holdbare metode, som virker hver gang er bare at vente til ingen af dem står på jorden, og så gå under dem og hoppe op i dem nedefra for at dræbe dem. Hver af disse sekvenser har desuden en powerup i en af kasserne, som kan være med til at gøre resten af banen til ren barnemad.

Det kan godt være det kræver lidt tilvænning af spillets mekanik, men ikke meget. Hammerbrødrende er klart det mest tilfældige element i spillet, men de har altid et mønster, hvor der f.eks. kommer en kort pause i deres angreb, som altid er lang nok til at man nemt kan nå at reagere på det og løbe under. Men det nemmeste er bare at stille sig på jorden lige akkurat udenfor deres rækkevidde og vente på at en af dem hopper op på en kasse, så du kan dræbe den uden fare. Du skal aldrig forsøge på at hoppe på dem.


Efter disse 2 sekvenser, kommer der et stykke, hvor 2 stk. økse kastere står på jorden, og hvor en skildpadde kommer først. Denne kan man så hoppe på, samt sende den afsted imod disse kastere. Her oplevede jeg en håndfuld gange, at skildpadden forsvandt lige igennem kasteren, uden at han døde af dette. Andre gange døde han, men det var igen noget random pis.

Hvis den "rammer ham" udenfor skærmen, tæller den ikke, da spillet kun håndterer collisions som kan ses. Dette er rimelig normalt i stort set alle 8bit spil, og temmelig forståeligt af performance hensyn. :)
Som nævnt kan man ret nemt få en ildblomst lige inden dette sted, hvilket gør det voldsomt nemt, men hvis du har misset den, så kan skildpadden selvfølgelig bruges - men der er altid en chance for at de hopper over den, så det er ikke fordi du skal sætte din lid til den. Det nemmeste er bare at stå helt foran dem og vente på at de hopper, så du kan komme videre. Det er en temmelig stabil strategi der virker hver gang, og ikke afhænger af held.
En anden, endnu nemmere, strategi er også bare at løbe med fuld fart. Så burde du nemt kunne hoppe over hver eneste hammerbroder før han overhovedet begynder at kaste på en måde der forhindrer det, men dette kræver nok at spillet i større grad sidder på ens rygrad :)

Det eneste sted hvor man er (lidt) afhængig af held er den tilsvarende sekvens på sidste bane, hvor timingen for at løbe under hammerbroderen har lille risiko for at falde sammen med en ildkugle der hopper op af lavaen, så man hopper direkte ind i det. Dette kan godt nok undgås hver gang med nok tålmodighed og opmærksomhed, men risikoen er så lav at jeg foretrækker at tage den når jeg spiller. :)

Tror jeg tager spillet med til næste SSKT så jeg kan vise dig hvordan det spilles :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 06/08-16 16:45, rettet 06/08-16 17:00 
Sumez>
Men ja, jeg mener det er super nederen, at skulle gennemspille de selv samme lvls igen og igen (uden noget formål), for at komme til det sted hvor man sidder fast.

Formålet er at have det sjovt.

Det undrer mig at du snakker sådan når du selv er så stor fan af Souls-serierne. Tænk på en boss i Bloodboorne eller Dark Souls 3 som du havde meget besvær med og kæmpede imod igen og igen. Selvom du kom til bossens anden form hver gang, skulle du alligevel hele tiden kæmpe den første form igennem hver gang du prøvede igen. Synes du også det er formålsløst? Ville du hellere have haft savestates, så du bare kunne save når det gik godt i en kamp, og så fortsætte derfra, så du reelt set kun behøvede kæmpe imod hver boss én gang? :)

Nu er det jo ikke så sort / hvidt. Som jeg skrev, har jeg det fint med at skulle spille den samme lvl igen og igen, hvis det er den jeg bøvler med. Det er det samme i Souls / BB. Bøvler jeg med en boss, okay med mig (selvom det ofte er træls!), at bruge 30-60 sek på at rende hen til den pågældende boss, og prøve igen. Men hvis jeg var tvunget til at rende igennem de seneste 4-5 levels og denne tur derfor i stedet tog 5 x så lang tid, så hører det sjove meget hurtigt op.

I Souls finder jeg det ikke "sjovt" at rende hen til bossen for 50´ne gang (altså selve turen HEN til bossen). Selve bosskampen ganske "sjov", ift. at at jeg her hygger mig med at udvikle mine skills ift den pågældende boss. Men som fx i DS2 (som jeg lige igen har gennemført her sidste dag), synes jeg aldeles ikke at processen ift. sidste bossen er ret "sjov i længden". Det med at skulle equip Kings Ring, vente på at Kings door (eller hvad den nu hedder) åbner, equipe den ring man egentlig gerne vil benytte, samt løbe den lange passage hen til bossen, finder jeg ikke specielt "sjov", men nærmest en træls nødvendighed. Jeg så hellere, at der var et bonfire lige uden for fog gaten. Som jeg ser det, er det at smide spiltid ud af vinduet.

Så nej, jeg synes ikke at det er sjovt at skulle gennemspille de samme levels om og om igen (som man ikke er interesseret i at øve sig i), men fred være med det, hvis man finder dette sjovt.
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 06/08-16 16:54, rettet 06/08-16 16:55 
Tak for info vedr. hammer brødrene. Det kan være jeg kigger på det, hvis jeg engang i fremtiden skulle få lyst at nørde spillet igen.

Det jeg taler om vedr. skildpadden som forsvinder gennem hammer broderen, er hvor man rent faktisk ser at den forsvinder igennem ham, uden at han hverken er ude af skærmen, eller hopper over.

Som sådan er jeg lidt ligeglad med sådanne små bugs, som kun optræder sjældent, men når disse er skyld i, at man skal spille en del om, bliver jeg mere træt af at skulle spille det om igen, end jeg er i forvejen.

Sumez>
Tror jeg tager spillet med til næste SSKT så jeg kan vise dig hvordan det spilles :P

Jeg ved hvordan "det skal spilles", da jeg som skrevet lige har gennemført det, samt gennemspillet det samme gøgl om og om igen og som det ser ud p.t. har jeg ingen planer om at bruge mere tid på det lige foreløbig :D
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/10-16 17:47, rettet 03/10-16 17:57 
Famicom Mini annonceret:
http://www.japantimes.co.jp/news/2016/09/30/business/nintendo-reboot-classic-famicom-game-console/?utm_source=Daily+News+Updates&utm_campaign=c6a0052b70-Saturday_email_updates01_10_2016&utm_medium=email&utm_term=0_c5a6080d40-c6a0052b70-333095953#.V-8AsXVdanN

Nogle af spillene er udskiftet i forhold til den vestlige version. Controllerne er stadig hardwired til maskinen og er derfor mega små, det ser ikke rart ud at skulle spille i længere tid med dem. Dumt designvalg.

Man ser lige kort hvordan menu-systemet ser ud, og hvilke skærm-modes der er. Skarpe definerede pixels i 4:3 er win, mens det inkluderede scanline-filter ligner lort. Man skulle tro at de aldrig havde set hvordan et CRT ser ud, eller også prøver at de at ramme composhite-looket i samme fart... :(

EDIT: Jeg tror fandeme de bevidst prøver at efterligne composite med CRT-filteret da der er noget der ligner dotcrawl i billedet. Simpelthen utroligt at de bruger tid på det, når samme effekt kunne opnås ved at smøre vaseline ud over skærmen på ens TV :(

Selv Nintendo må da være opmærksom på NESRGB-moddet og hvor glade folk er for det. Et almindeligt godt CRT-filter (ala XRGB) ville være endnu nemmere at lave for dem end composite emulation, og det ville ha' set SÅ meget bedre ud. Jeg forstår ikke hvem det her er tiltænkt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 03/10-16 21:19 
De prøver at efterligne composite, der har været en del snak om det på shmups - det er fuldstændig hul i hovedet. Et fake RGB filter ville have været fantastisk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Mes1983Mes1983Skrevet 03/10-16 22:06 
GameXplain har kigget nærmere på ui på NES classic mini.

https://youtu.be/ALDa_q_VcF4

Link...
spectrespectreSkrevet 04/10-16 08:39 
Ved ikke om det er blevet vendt, men er controllerne normal størrelse eller er de også mini?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 04/10-16 09:12 
Det er en Wii controller port der sidder i den, men nej, den medfølgende controller er heller ikke mini. De har ikke haft ligeså stor hjerneprut som de havde med Jap-modellen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ViolatorViolatorSkrevet 04/10-16 21:49 
Hvad skal man bruge i forhold til strøm? Der følger så vidt jeg kan finde ud af ikke en forsyning med...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/10-16 22:10 
Følger der ikke en strømforsyning med?
Nintendo for helvede...

Hvis man kender dem skal man sikkert bruge et eller andet specielt stik.
SumezSumezSkrevet 04/10-16 22:31 
Mener at den bruger micro-USB til strømforsyningen
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 04/10-16 22:42, rettet 04/10-16 22:42 
I Europa følger der kun USB-kabel med, ikke adapter. Man kan vist bruge opladeren fra mange nyere mobiltelefoner, men stadig irriterende at det ikke er i pakken og det vil lægge ca. 50 kr. til prisen for mange mennesker.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/10-16 16:06 
Nintendo UK streamer noget NES mini kl 17 dansk tid.

https://m.twitch.tv/nintendouk
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 02/11-16 19:49, rettet 02/11-16 19:49 
spectre>
Ved ikke om det er blevet vendt, men er controllerne normal størrelse eller er de også mini?

Normal størrelse. Til gengæld er kablet kun en meter langt :-(
http://m.imgur.com/77pJAFv?r

Fjollet. Det betyder, at medmindre man spiller på en monitor, så er man nødt til at sidde på gulvet foran TV'et eller købe et forlængerkabel. Nintendo for helvede, jeres primære målgruppe er ikke 5-årige, men deres fædre som voksede op med konsollen og køber den til sig selv under dække af, at det er til barnet. Vi vil sidde i vores sofaer når vi gamer.
JmogJmogSkrevet 02/11-16 19:52 
Wow, det er ikke engang fordi de er autentiske. Den lange er den oprindelige controller:

Ny officiel NES Mini fra Nintendo
BeanoBeanoSkrevet 04/11-16 09:18 
GiantBomb quick-look...

https://www.youtube.com/watch?v=VpVNXPqwKW4
SumezSumezSkrevet 04/11-16 09:31 
Hvis et "quick look" er 2 timer, hvor lang er en grundig, fyldestgørende gennemgang så?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/11-16 09:41 
Deres quick-looks er ofte knap så kvikke ;)
spectrespectreSkrevet 04/11-16 10:52 
IGN har lavet et review som kun varer 4min :)

https://www.youtube.com/watch?v=-hoPmItkaL4
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 04/11-16 10:56, rettet 04/11-16 10:57 
Det nævnes igen, igen og igen: ledningen er for kort. :(

Så det er mini-NES med mini-ledning. Godt det ikke er en mini-controller.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 04/11-16 11:22 
Til gengæld er Nintendo Wee et godt navn til den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/11-16 11:50 
Sumez>
Hvis et "quick look" er 2 timer, hvor lang er en grundig, fyldestgørende gennemgang så?

Midt i det dukker Peter Brown fra Gamespot op som har skilt én ad så man kan se hvad der er inde i den. Det ligner deres egen hjemmebyggede board og emulatoren er noget Open Source Software som kan downloades fra Nintendo's hjemmeside i en nær fremtid.

https://twitter.com/PCBrown/status/794210799199760384
SumezSumezSkrevet 04/11-16 11:52, rettet 04/11-16 11:56 
Interessant, hvis det også er Nintendos egen emulator - hvordan den sammenligner med andre "korrekte" PC-emulatorer som Nintendulator og PuNes. De sidste 5 år er der opdaget mange ting omkring den sære måde, NES'en fungerer på som tidligere har været lidt af et black box-område. Gad vide om Nintendo overhovedet i dag har viden om nogen af disse ting, eller om det er ligeså ukendt for dem.
Jeg tror først det er så sent som i år at folk har opdaget hvordan man konsekvent kan omgå forkerte controller reads pga. samtidig afspilning af DPCM-samples.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/11-16 11:55 
I videoen syntes Jeff Gerstmann at nogen af lydeffekterne i Mario 2 lød forkerte, men han var ikke helt sikker. DF eller nogen andre går garranteret i dybden med korrekthed osv.

Den eneste "mangel" jeg lige kan komme på er at der ikke er det dér flicker fix som man ser i andre emulatorer og så er det selvfølgelig de helt forkerte spil der er på, men ud over dét... :D
SumezSumezSkrevet 04/11-16 12:00 
At håndhæve 8 sprites per scanline-begrænsningen er en feature i emulatorer, ikke en mangel. Det ville have været lettere for dem at lave det uden flickering, så det er kun positivt at de går op i nøjagtighed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 04/11-16 16:37 
Læste lidt om det inde på Nesdev, hvor folk har rimelig godt tjek på tingene, og ja, der er et problem med både noise-kanalen og vist også DPCM-lydene som bliver pitchet forkert.
Derudover er der en der bemærkede at SMB3's status bar ser en smule anderledes ud, hvilket har noget at gøre med timing på MMC3-chippens scanline counter. Ikke noget af betydning for gameplay, men det betyder at selvom NES Wee emulatoren bliver "open source", er der nok ikke meget at tage fra den. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 04/11-16 16:41 
... så kan det virkelig ærgre, at den ikke kan opdateres :/

Havde faktisk forventet at deres egen emu gjorde sig bedre.
j/k
AkamisoAkamisoSkrevet 07/11-16 19:48 
Hvem ka`? Bilka' ikke! :(

Vi beklager at måtte meddele dig, at Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System på din ordre bliver forsinket.
Desværre modtager vi ikke det lovede antal fra producenten, hvilket er en generel udfordring for alle forhandlere af Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System.
Det betyder desværre, at vi ikke kan overholde den først forventede leveringsdato.
Vi forventer derfor at levere d. 15.12.16.
Vi beklager meget ulejligheden.
Med venlig hilsen
Dansk Supermarked
KamekKamekSkrevet 07/11-16 19:49 
Har fået en lignende besked fra Power :p
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
millenniummillenniumSkrevet 08/11-16 11:41 
Pre-order my ass X-D

Køber den når den findes på hylden.
The medium is the message.
Mes1983Mes1983Skrevet 08/11-16 13:12 
Til gengæld har diverse YouTube-anmeldere og lign allerede fået deres....

Det burde ikke gå mig på, men det gør det af en eller anden grund..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/11-16 13:20 
Er det bekræftet at EU-modellen kører 60Hz, eller er den bare ren pjat?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 11/11-16 19:45 
Vildt dårligt kalkuleret af Nintendo. For et par dage siden blev de danske forretninger underrettet om at de fik markant færre maskiner leveret end de havde forudbestilt.

Jeg var lige hos Gamestop på Fisketorvet Kbh for at hente min.

Mig: "Jeg er for at hente en NES Mini"
GS medarbejder: ... (unskyldende alt for slidt mine) "Nintendo har svigtet os, så vi har kun fået en enkelt maskine. Kun ham der forudbestilte, lige da den blev annonceret får den"
Mig: "Lyder som mig. Tjek lige"

Og det var det så :-D
Vildt at Nintendo har fejlvurderet efterspørgsel så groft.
millenniummillenniumSkrevet 11/11-16 20:06 
På den anden side.... Måske positivt at en reproduceret 8bit retromaskine kan være så (uventet) eftertragtet i 2016. :D

Dårligt for pre-orders. Måske godt for gaming-kulturen.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 11/11-16 20:36 
Nintendo er mestre i falsk knaphed af deres produkter.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/11-16 21:51 
Kører den 60Hz så? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 12/11-16 17:06, rettet 12/11-16 17:07 
millennium>
På den anden side.... Måske positivt at en reproduceret 8bit retromaskine kan være så (uventet) eftertragtet i 2016. :D

Dårligt for pre-orders. Måske godt for gaming-kulturen.

Helt enig her. Der er selvfølgelig mange der køber den for nostalgifaktoren og gimmick-værdi, men jeg synes det er absolut positivt at der er så godt salg i ældre spil. Måske en dag spilmediet kommer til at slippe helt af med den der påtagede formodning om at spil automatisk bliver dårligere når de bliver ældre?

slk486>
Nintendo er mestre i falsk knaphed af deres produkter.

Dog en rimelig dårlig strategi at holde igen på leveringer indtil EFTER jul...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/11-16 18:46 
Dårlig strategi?
Måske?

MEN det har de gjort længe med deres ting. Lige siden der ikke var nok wii maskiner til alle!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 13/11-16 12:38 
Troede det var tydeligt, men det jeg hentød til var naturligvis at det er ret tydeligt at det ikke er noget de gør "med vilje", hvis de fleste forhandlere først får maskinen på lager igen i 2017!

Det kan godt være det er en god måde at opbygge hype at fake en situation hvor der er udsolgt alle steder - men at gå glip af julehandlen på et produkt med så absurd høj julegavepotentiale, er absolut uden tvivl en rigtig dårlig forretning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 13/11-16 20:34 
Komplet enig. Tror ikke Nintendo har haft så store ambitioner med konsolsalget, at de strategisk ville malke en markedshype. Især ikke taget deres seneste år i betragtning.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-16 23:35 
Ifølge Nintendo selv holder de ikke et lager tilbage, men prøver at følge med efterspørgslen.

http://www.siliconera.com/2016/11/13/nintendo-eases-worry-nes-classic-edition-availability-following-high-consumer-demand/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-16 23:40 
Ligesom med Amiibo :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 14/11-16 08:25, rettet 14/11-16 08:27 
Altså bevidst strategi, eller inkompetence... De har haft rigelig tid til at producere til at opfylde preorders. Sjovt nok altid Nintendo... ;)
j/k
SumezSumezSkrevet 14/11-16 08:53 
Der er nok rimelig mange led i sådan en produktionskæde hvor den kan være smuttet. Produktet er jo færdigt, mange HAR fået deres maskiner. Fabrikkerne har bare ikke kunnet producere så mange som lovet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 14/11-16 09:07 
Nintendo er ikke dumme og jeg tror udemærket godt de er klar over, hvad venstre hånd laver ;)

Lad os blive enige om at være uenige og komme videre - er der nogen her, der rent faktisk har erfaringer med den efterhånden?
j/k
394 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig