X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

God of War (4)

Svar
JmogJmogSkrevet 15/06-16 14:17 
Ser ud til at gameplaydemoen på E3 rent faktisk er repræsentativ for hvor anderledes spillet er i forhold til de tidligere i serien:
Se hele indlægget
127 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
BeanoBeanoSkrevet 20/04 20:43, rettet 20/04 20:44 
Fedt at...
SPOILER-TEKST:
Jeremy Davies

...er med, jeg genkendte straks hans trademark mimik/ticks men ikke stemmen :)
dRxLdRxLSkrevet 21/04 09:54 

Instruktørens reaktionsvideo på metacritic score
SIMDSpiller nu: Sonic Mania, Super Mario Odyssey, Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 21/04 12:10 
Han har også noget at være stolt af - det er et fremragende spil!
dRxLdRxLSkrevet 21/04 13:32 
Tror mere han er glad og lettet (må være et rimeligt pres at lede så stort et projekt), og stolt over holdet indsats.

"I didn't fuck it up" :)
SIMDSpiller nu: Sonic Mania, Super Mario Odyssey, Wonder Boy: The Dragon'...
3of193of19Skrevet 21/04 13:34 
Er det bare mig der syntes styringen er lidt kluntet? Eller er jeg bare Zelda-skadet?
Spiller nu: Wolfenstein: The New Or..., Super Street Fighter IV..., Shining Force III
BeanoBeanoSkrevet 21/04 13:38 
Det er bare dig.
3of193of19Skrevet 21/04 20:37 
Ja det er ikke så slemt som Sonic Lost World heldigvis ;)
Spiller nu: Wolfenstein: The New Or..., Super Street Fighter IV..., Shining Force III
HankyHankySkrevet 21/04 22:36 
Det er også bare dig :P
Spiller nu: Dead Rising, Progear No Arashi, Windjammers
JmogJmogSkrevet 22/04 00:18 
3of19>
Er det bare mig der syntes styringen er lidt kluntet? Eller er jeg bare Zelda-skadet?

Jeg synes den er fin men hvis man sidst har spillet et third person spil, hvor det var muligt at løbe mod kameraet, så føles det lidt sjovt. Kameraet er ALTID bag Kratos ryg, når han er i bevægelse.

Gik igang for et par timer siden. Pisseflot og jeg er lynhurtigt opslugt af historien og forholdet mellem far og søn. Kratos kører direkte ind på førstepladsen i årets hårdeste far konkurrencen.
JmogJmogSkrevet 22/04 01:07 
Det har som sådan aldrig irriteret mig, men jeg har altid fundet det sjovt (men forståeligt), når Nathan Drake og andre helte placerede deres våben på ryggen. Ingen rem, blot et våben der på magisk vis sad fast på ryggen. Tekniske begrænsninger gjorde det til en lille pris at betale for at man altid kunne se ens våben på spillerkarakteren.

I God of War har de rent faktisk renderet en nydelig metalbøjle, som øksen hænger i. Fed detalje.

Nogen der kan komme på andre tredjepersonsspil, hvor de lavede noget lignende?
millenniummillenniumSkrevet 22/04 07:19 
Er der så også button-bashing sexscener i dette spil? Virker lidt akavet når Kratos har sønnike med.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 22/04 09:40 
God of War (4)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Dragon Quest Heroes II, Progear No Arashi, Deadly Premonition
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/04 10:44 
Jmog>
Nogen der kan komme på andre tredjepersonsspil, hvor de lavede noget lignende?

Både Gears of War og Mass Effect spilserierne, har som regel løst det med nogle strategisk placerede magnetplader eller lignende, som er synlige på dragterne.

Men ja. Ellers har våben i spil det nogle gange med, at kunne sidde fast med usynligt dobbeltklæb. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: Mass Effect: Andromeda, Overwatch: Origins Edit..., Warframe
JmogJmogSkrevet 22/04 11:04 
Jeg er faktisk ikke stødt på nogle scener der kræver man skal hamre på en knap endnu men ligesom Uncharted 4 kan man i options vælge at det skal være at holde en knap inde istedet. Rart med valgfrihed.
BeanoBeanoSkrevet 22/04 12:14, rettet 22/04 12:17 
Der er enkelte steder hvor de *helt* store ting skal skubbes/løftes af Kratos, sex er ikke involveret :P
millenniummillenniumSkrevet 22/04 12:46 
Så han får heller ikke scoret Medusa denne gang?!
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 22/04 12:52 
Dunno, så langt er jeg ikke nået. Jeg tvivler dog, med mindre hun har sommerhus i Midgård...
WehnerWehnerSkrevet 22/04 23:07 
Nå, hvor meget open world er det så?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 23/04 04:09 
Indtil videre (2-3 timer) ville jeg sige på samme måde som Dark Souls.
BeanoBeanoSkrevet 23/04 07:01, rettet 23/04 20:36 
Jeg er ca 15-18 timer inde og sammenligningen med Rise of The Tomb Raider ret passende.

Edit: dog med et større åbent område som kan udforskes og indeholder bl.a. side-missioner. Men et Ubi-agtigt open-world spil er det ikke.
BeanoBeanoSkrevet 25/04 20:03 
Så blev det gennemført på ca 30 timer - uha et godt spil! Fantastisk fortælling hele vejen, stærke personer, vanedannende kampsystem og en utrolig smuk verden. SMS har overgået mine forventninger og gjort Kratos en spændende og levende figur.
Fortsættelsen er en selvfølgelighed og - uden at spoile noget - kan blive ganske e******** :D

Lille end-game tip til rulleteksterne...
SPOILER-TEKST:
Der er to rulletekster
RaGeRaGeSkrevet 28/04 11:14 
Har de fjernet HDR efter de seneste opdateringer.. Det virker fint i alle andre spil og den viser os hdr ved introen men inde i spillet er det deaktiveret.
Trust will always end in betrayal -> trust hurts -> betrayal kills!
RaGeRaGeSkrevet 28/04 11:25 
Sorry det var bare slået fra inde i settings efter update xD
Trust will always end in betrayal -> trust hurts -> betrayal kills!
JmogJmogSkrevet 06/05 17:07 
Det er jo ren Dark Souls sådan som udforskning og oplåsning for nye ruter fungerer. Elsker det.
BeanoBeanoSkrevet 07/05 10:58 
Det er årets spil :D
slk486slk486Skrevet 07/05 11:49 
Told ya :p :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 07/05 12:01 
Det har jeg ingen erindring om!

Hvem er du?
127 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn