X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sega Menacer lightgun


Svar
ExceptionExceptionSkrevet 10/06-16 19:15 
Efter mine forældre har ryddet op i arkiverne derhjemme, har de efterfølgende været forbi med 5 flyttekasser med alt mit gamle legetøj i. Deriblandt en gammel Sega Menacer lightgun.. Mit spørgsmål er om sådan en er noget værd? Den er misfarvet; ikke pga. røg, men sollys, og det lyder også til at der er noget som rasler inde i den? Der er manual og kasse med, dog ingen spil. Viser det sig at den er intet værd/kan ikke betale sig, så giver jeg den væk, eller den ryger ud.

Skulle der derudover være nogle herinde som kender til nogle steder/sider hvor man kan sælge gammelt velholdt legetøj - udover eBay, DBA etc. - såsom GI Joe, Turtles osv., så ville jeg blive glad for en smule info. :)

Sega Menacer lightgun

Sega Menacer lightgun

Sega Menacer lightgun
slk486slk486Skrevet 10/06-16 19:26 
Ruben og Bobby er en mulighed :)

http://rubenogbobby.squarespace.com/
j/k
Mes1983Mes1983Skrevet 10/06-16 19:31 
Aner ikke meget om menaceren, selvom den nu er fed. Men gi joe er steget en del i pris de seneste år. Selvom nogle af priserne på dba simpelthen er for vanvittige ifølge min mening.

Men tag da gerne lidt billeder, så kan det da være vi kan hjælpe.
ExceptionExceptionSkrevet 10/06-16 19:38 
slk486>Ruben og Bobby er en mulighed :)http://rubenogbobby.squarespace.com/

Kunne da bestemt ligne et sted for noget Gi Joe, eller Turtles. Mange tak for reply. :)
ExceptionExceptionSkrevet 10/06-16 19:41 
Mes1983>Aner ikke meget om menaceren, selvom den nu er fed. Men gi joe er steget en del i pris de seneste år. Selvom nogle af priserne på dba simpelthen er for vanvittige ifølge min mening. Men tag da gerne lidt billeder, så kan det da være vi kan hjælpe.

Jeg har skimtet lidt på eBay, bare for at prøve at danne mig et overblik, men jeg synes at det forekommer meget forskelligt... Napper lige et par billeder senere. :)

Skulle vi forresten finde ud af noget med det der modkit til Xboxen, hvis du havde det? :)
scavengerscavengerSkrevet 10/06-16 20:23 
Har du også modtageren (den sorte box) der skal sættes til konsollen?
Ofte har den stået oven på TV'en, og er blevet væltet ned bagved, for senere at blive smidt ud.
Uden den er selve gun'en ikke til så meget desværre :-/
Nemo me impune lacessit
Mes1983Mes1983Skrevet 10/06-16 20:31 
Exception>
...
Jeg har skimtet lidt på eBay, bare for at prøve at danne mig et overblik, men jeg synes at det forekommer meget forskelligt... Napper lige et par billeder senere. :)

Skulle vi forresten finde ud af noget med det der modkit til Xboxen, hvis du havde det? :)

Sender lige en pb, så kan vi aftale nærmere.:-)
ExceptionExceptionSkrevet 10/06-16 20:37 
scavenger>Har du også modtageren (den sorte box) der skal sættes til konsollen?Ofte har den stået oven på TV'en, og er blevet væltet ned bagved, for senere at blive smidt ud.Uden den er selve gun'en ikke til så meget desværre :-/

Ja, modtageren er også med. Alt skulle være tilstede, på nær spil.
ExceptionExceptionSkrevet 10/06-16 20:38 
Mes1983>
Exception>...Jeg har skimtet lidt på eBay, bare for at prøve at danne mig et overblik, men jeg synes at det forekommer meget forskelligt... Napper lige et par billeder senere. :)Skulle vi forresten finde ud af noget med det der modkit til Xboxen, hvis du havde det? :)
Sender lige en pb, så kan vi aftale nærmere.:-)

Super. :)
SumezSumezSkrevet 10/06-16 22:09 
Har taget mig den frihed at ændre trådtitlen til noget lidt mere sigende ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ExceptionExceptionSkrevet 10/06-16 22:24 
Ingen ko på isen Sumez. :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig