X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2016


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-16 15:02, rettet 13/06-16 17:47 
Det er ved at være tid til E3 igen, så vi kan vel ligeså godt få oprettet årets tråd(e). Sidste år benyttede vi kun en enkelt og formoder det samme er at foretrække i år. Bør vi gøre som andre forums og indsætte links til de vigtigste hændelser i første indlæg eller er det fint nok bare at referere til udenlandske forums som fx Neogaf, hvor meget info alligevel hentes?

Her er i alle ... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
354 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
spectrespectreSkrevet 14/06-16 18:49 
Når Nintendo siger at de kun viser Zelda på E3 så mener de det sku.....
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 18:51 
Redout (PS4/XO/PC) E3 trailer: https://www.youtube.com/watch?v=9OLVNDQfmCo

Kører Unreal Engine 4 og skulle komme i september. Banerne ser lidt smalle ud, men da der ikke er så meget konkurrence i genren for tiden, ligner det ikke noget fans kan tillade sig at springe over.

E3 2016
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 14/06-16 18:56 
1up>
Når Nintendo siger at de kun viser Zelda på E3 så mener de det sku.....

Var det vild sarkasme?
JmogJmogSkrevet 14/06-16 18:59 
MS reps har vist ikke helt styr på at holde sig on message. Phil sagde "no one gets left behind" mht. at der ikke kommer Scorpio eksklusive titler. Chefen for udgivelser hos Xbox siger nu, at det er op til udviklerne:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1232993

Hvis det er korrekt og ikke en misforståelse, så er Scorpio reelt en ny konsolgeneration.
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 19:21, rettet 14/06-16 19:26 
Traileren fik det nye Zelda til at se bedre ud end Live Stream'et. Verdenen ser ret tom ud, men i det mindste positivt at de lyder til at være opmærksom på ikke at trække spilleren igennem en million tutorials og det ser stadig meget anderledes ud med inspiration fra flere af tidens trends.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 19:25, rettet 14/06-16 19:29 
Jmog>
Hvis det er korrekt og ikke en misforståelse, så er Scorpio reelt en ny konsolgeneration.

Ja, så bliver det jo helt som en smartphone/tablet/PC. Det kan selvfølgelig godt virke, men ville føle mig mere tryg som forbruger, hvis kompatibilitet med mindst en generation tilbage var garanteret fra Microsofts side. 3-4 år som topmodel for den nyeste konsol, efterfulgt af 3-4 år som entry level hardware, når næste udgave kommer på markedet, ville være at foretrække.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 14/06-16 19:36 
Så ganske hyggelugt ud i livestreamet, men noget tom er jeg enig i. Dog en rigtig dejlig grafisk stil.

Føles dog ret underligt med NX på vej. De fleste af os kan nok ikke undgå at tænke "men hvordan ser den RIGTIGE version så ud?"
quadquadSkrevet 14/06-16 19:40 
Forstår slet ikke hvordan I kan have tiltro til flere hardware-udgaver i samme generation. De forsøger jo bare at ramme knap 30 FPS på det nyeste hardware, mens de ældre revisioner får en uspillelig oplevelse. Hvorfor skulle de ændre taktik efter de seneste 10-12 år næsten udelukkende har handlet om de pæneste screenshots? På PC kan man i det mindste krumspringe sig ud af at få et spil til at køre på ældre hardware.
dRxLdRxLSkrevet 14/06-16 20:08 
Den Zelda trailer kan noget. Min søn på 2 fangede mig i at se den, og nu har vi set den mindst 10 fordi han bliver ved med at sige 'igen!'. Kæresten kom også med og så den en 4-5 gange, og hun er pænt langt væk fra at være en gamer.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 14/06-16 20:14, rettet 14/06-16 20:14 
RaGe>
Jeg synes det nye GoW virker forfriskende og dejligt at Kratos åbenbart får lidt menneskelighed/personlighed end bare at være i "rage mode" 24/7.

Helt enig det ser virkelig fedt ud.

Jeg har kun gennemført GoW2 på PS3. Synes det er godt hele vejen igennem men har forsøgt at spille de andre spil i serien, men kørte død i dem. Så at se noget helt nyt og forfriskende gameplay er fantastisk synes jeg. Jeg synes hack n slash delen så lækkert ud også selvom det er stjålet lidt ;-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 14/06-16 20:33 
Jeg tror jeg er ved at have for mange år på bagen som gamer som AAA ser ud i dag, for det var kun Detroit der fik mig til at juble indvendigt bare en smule. Spil nummer 10.000 med overvægt af skydning/hack and slash/stealth/sport gør desværre næsten intet for mig. Håber det er en fase ;)

Zelda så dog nogenlunde fint ud, og PSVR skal nok blive sjovt.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-16 20:49 
dRxL>
Den Zelda trailer kan noget. Min søn på 2 fangede mig i at se den, og nu har vi set den mindst 10 fordi han bliver ved med at sige 'igen!'. Kæresten kom også med og så den en 4-5 gange, og hun er pænt langt væk fra at være en gamer.

Der er så meget gameplay at se på Nintendo's stream. I burde checke det istedet :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-16 21:08 
Checkede lige Resi 7 demoen ud. Lidt ærgerligt at det minder så meget om noget YouTuber clickbait. Jeg er spændt på at om det fulde spil bliver mere af det samme da demoen er skruet sammen på en måde så man kan spille det flere gange, efterhånden som man får ny information.

Mit håb er at demoen hér bare er en unik prequel og det fulde spil er mere i stil med Revelations 2 eller Resi 4.
vyssenvyssenSkrevet 14/06-16 21:14 
Synes Zeldatraileren gav mig heftige associationer til Shadow of the Colossus.
JmogJmogSkrevet 14/06-16 21:46 
Farpoint kobineret med Aim Controleren lyder som om det bliver sjovt:
http://www.roadtovr.com/farpoint-psvr-aim-controller-playstation-vr-aim-e3-2016-hands-on/
JmogJmogSkrevet 14/06-16 21:50 
X-Wing VR Mission til PSVR er gratis hvis man har Battlefront og udkommer i år:
http://www.roadtovr.com/star-wars-x-wing-vr-mission-coming-to-psvr/

Forhåbentlig betyder det at det kan købes separat, da jeg har solgt mit Battlefront.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-16 22:49 
Is med Fartos

E3 2016

Kilde
spectrespectreSkrevet 14/06-16 23:24 
Jeg synes at Detroit: Become Human havde et interessant tema, men jeg håber at det bliver mere end bare "spørge-træ" the game.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-16 23:24 
Wild Guns Reloaded er stadig pixelart og der er op til 4 player coop.

Bullet er en hund der ridder på en robot, så det er næsten Contra Hard Corps.

E3 2016
SumezSumezSkrevet 14/06-16 23:39 
Source? Gameplay? Screenshots? Et eller andet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-16 23:44, rettet 15/06-16 01:04 
Jeg kan ikke finde noget endnu. Kun nogen ting som Natsume retweeter.

https://twitter.com/Natsume_Inc

*edit* her er noget. https://twitter.com/personasama/status/742846714277548032
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-16 01:46, rettet 15/06-16 01:51 
Og yderligere nogle få sekunder her: https://www.youtube.com/watch?v=mF464WiRBVw

E3 2016

Jeg er solgt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/06-16 01:56, rettet 15/06-16 03:56 
Samme hér. Helt crazy med widescreen og 4 player co-op lige pludselig, men giver god mening med dét spil.

*EDIT* Roaches kort i det dér Gwent spil de annoncerede

E3 2016
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/06-16 06:22 
SÅ er der en trailer oppe for Wild Guns

http://youtu.be/HtNgD4JuQ-E
SumezSumezSkrevet 15/06-16 08:00, rettet 15/06-16 08:22 
Bede-x>
Og yderligere nogle få sekunder her: https://www.youtube.com/watch?v=mF464WiRBVw

Jeg er solgt.

Ligner umiddelbart bare en remake af SNES-spillet? :(

edit: Ok, det bekræfter traileren fuldstændig. Ser frem til det, men er alligevel skuffet da der var lagt op til en efterfølger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 15/06-16 09:33 
Interview vedr. Resi 7.

Beroligende stikord: samme univers, herbs, biohazard, setting og atmosfære, ikke en gunfest.

http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-15-if-you-like-lots-of-guns-in-resident-evil-7-isnt-for-you
j/k
quadquadSkrevet 15/06-16 11:29, rettet 15/06-16 11:37 
Zelda ser fantastisk ud. På trods af at Okami er i min Top 5, så har Zelda aldrig fanget mig, men tror jeg er klar til at gennemspille hele serien inden 2017.

I øvrigt, hver eneste nyhed om den nye revision af konsollerne får det til at lyde værre.

"Phil Spencer: Then you should buy this box, because Scorpio is not going to do anything for you. Scorpio is designed as a 4K console, and if you don't have a 4K TV, the benefit we've designed for, you're not going to see. Clearly, you can buy Scorpio, and if and when you decide you want to buy a 4K television to take advantage of the increased performance, obviously the console will be ready for you."

Edit: Og det er selvfølgelig skidt fordi det igen betyder < 30 FPS. Hvem ville ikke ønske de kunne spille Fallout 4 i 4K med 10-28 FPS? Hvor lang tid går der før udviklerne ikke længere gider at lave low-res teksturer* og DIN revision er lige så outdated som to år gammel IOS/Android? Hvorfor så overhovedet købe en konsol længere? Hvis Nintendo udviser samme ringe support for DX som de har gjort for Wii U, kan jeg ikke længere se potentialet i at eje en konsol frem for en PC.

*Fallout 4 teksturer var ekstremt ringe komprimeret. På PC kunne VRAM-kravet halveres bare ved at komprimere dem på ny.

Source
slk486slk486Skrevet 15/06-16 11:49, rettet 15/06-16 11:55 
PC'er har mulighed for at blive mere og mere konsollignende i interfacet, men de er der slet ikke endnu.
Selv med halverede konsolgenerationer vil jeg stadig hellere have den mere strømlignede konsoloplevelse. Jeg HAR en SteamBox, som jeg bruger jævnligt, men det er absolut ingen fornøjelse at rode med spilsettings, opdatere drivere og manuelt putte spil i Steam interfacet (mv).

Hvis det ikke er vigtigt for en, var der alligevel ingen grund til at have en konsol i første omgang.

Igen igen - det var lidt naivt at tro, at konsolgenerationen kunne holde længere end 4 år denne gang.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-16 12:03, rettet 15/06-16 12:04 
quad>
Hvorfor så overhovedet købe en konsol længere? Hvis Nintendo udviser samme ringe support for DX som de har gjort for Wii U, kan jeg ikke længere se potentialet i at eje en konsol frem for en PC.

Argumenterne er vel de samme som altid? Der er forskel på PC og konsol mht. standarder, brugervenlighed, indgangspris osv. Selv om PC'en er blevet meget bedre på de punkter, er det stadigvæk ikke det samme og i det specifikke tilfælde, hvor vi snakker om Microsoft og Xbox, er Xbox app'en langt efter konsollen mht. brugbarhed i stuen. Der er ikke engang ordentlig joypad styring endnu.

I øvrigt interessant at han modsat Rod Fergusson fra The Coalition, siger at spillene vil køre ens på One og One S. Der er ikke helt styr på deres PR :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 15/06-16 12:14, rettet 15/06-16 12:19 
Det er ret... lad os bare sige "friskt" :O

E3 2016
E3 2016
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-16 12:16 
Disc-drevet sidder nu i venstre side på min :P

Men ja det er da en illustration der vil noget :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/06-16 12:19 
Fixed :D
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-16 12:27 
jaes>
Jeg tror jeg er ved at have for mange år på bagen som gamer som AAA ser ud i dag, for det var kun Detroit der fik mig til at juble indvendigt bare en smule. Spil nummer 10.000 med overvægt af skydning/hack and slash/stealth/sport gør desværre næsten intet for mig. Håber det er en fase ;)

Det kan jeg ikke forestille mig det er, for jeg har det på samme måde og kan ikke se hvordan det nogen sinde skulle vende. Jeg nyder stadig at følge industriens store reklame events, men når det kommer til rent faktisk at spille spillene, er det selvsagt at det bedste og mest interessante er at finde ved sub-AAA produktioner.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
quadquadSkrevet 15/06-16 12:37 
Bede-x>
quad>
Hvorfor så overhovedet købe en konsol længere? Hvis Nintendo udviser samme ringe support for DX som de har gjort for Wii U, kan jeg ikke længere se potentialet i at eje en konsol frem for en PC.

Argumenterne er vel de samme som altid? Der er forskel på PC og konsol mht. standarder, brugervenlighed, indgangspris osv. Selv om PC'en er blevet meget bedre på de punkter, er det stadigvæk ikke det samme og i det specifikke tilfælde, hvor vi snakker om Microsoft og Xbox, er Xbox app'en langt efter konsollen mht. brugbarhed i stuen. Der er ikke engang ordentlig joypad styring endnu.

I øvrigt interessant at han modsat Rod Fergusson fra The Coalition, siger at spillene vil køre ens på One og One S. Der er ikke helt styr på deres PR :)

I forhold til de nævnte fordele, så er PC stadig bagefter ja. Hvis man derimod køber en konsol for at sikre sig gaming i en generation, hvor performance kun bliver bedre, så tror jeg man fremover bliver skuffet. Kan godt være jeg er for kynisk, det må fremtiden vise. Jeg håber i hvert fald ikke at vi ender med samme situation som smartphones er endt ud i.
slk486slk486Skrevet 15/06-16 12:41 
Jeg håber i hvert fald ikke at vi ender med samme situation som smartphones er endt ud i.

Nej, det ville bestemt være lige i overkanten.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 15/06-16 12:42 
Hvis forbrugerne hopper på den, hvorfor skulle de ikke gøre det?
SumezSumezSkrevet 15/06-16 12:43, rettet 15/06-16 12:43 
Jeg har det meget som Wagnerquad, der er historisk mange forskellellige ting der opdeler PC og konsol, men én meget fremtrædende egenskab som gør at jeg personligt altid har holdt mig til konsollerne, er at jeg ikke bryder mig om hele det der ræs med altid at skulle presse citronen og hele tiden have det nyeste af det nye gear. Et godt spil er typisk helt uafhængigt af teknologi, og selvom jeg sætter pris på spil der kører godt, og godt kan blive imponeret af flot, krævende grafisk ydelse osv. så er det vigtigere for mig bare at kunne fokusere på spillene, og aldrig skulle tænke hardware, og skulle ud og investere i den ene udvidelse og den anden. Der er slet ingen tvivl om at industrien prøver at trække konsollerne ud i en smartphone-agtig situation, og ud fra hvad jeg har lært af folk herinde, er der mange der rent faktisk ØNSKER dette :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-16 12:51 
Det er jo et spørgsmål om balance og det er umuligt på forhånd at sige, om producenterne kan finde ud af at styre det. Hvad jeg ønsker er større fokus på kompatibilitet mellem generationerne (i det omfang det nu kan lade sig gøre), gerne før vi overgår til den digitale alder, hvor vores spil bindes fast til en service.

Og så er jeg træt af hvor dårligt spil kører. Det er det første jeg ser, hver eneste gang jeg tænder et konsol spil og roterer kameraet, alting sløres og man kan se linjefordoblinger over det hele fra den sidste frames rendering. Giv mig gerne en high-end option, hvor jeg kan betale mig fra den slags. Om det så kan lade sig gøre med den nye model, må vi se.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 15/06-16 12:55, rettet 15/06-16 12:55 
Det kommer du jo ikke væk fra ved jævnlige opdateringer - tværtimod! Udviklere vil altid prøve at presse hardwaren til mere end den kan, og i bedste fald optimere imod de nyeste udgaver, hvilket kun vil resultere i værre performance på alle "uddaterede". De eneste der vinder ved den her model er producenterne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/06-16 12:56, rettet 15/06-16 12:56 
@bede: Og med konsol hver 1-2 år vil det blot betyde udviklerne bruger mindre tid på optimering da "pøblen kan jo bare købe nyt hardware" som på PC. Med een konsol hver 5 år er de tvunget til at optimere i langt højere grad.

@sumez: Rørende enig.
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-16 12:59, rettet 15/06-16 12:59 
Sumez: Ikke nødvendigvis. Hvis det er et krav at et spil også skal kunne køre på det gamle hardware, burde der være en chance for forbedret performance på top modellen. Det er der jo også på PC. Kan jeg ikke køre et spil med urokkelig 60fps nu, kan jeg bare vente et par år/opgradere og så vil det i mange tilfælde kunne lade sig gøre. Den mulighed vil jeg gerne have på konsol og det glæder mig når jeg læser, at Sony har det som et krav, at performance på Neo skal være enten den samme eller bedre. Forhåbentlig ender det med det sidste i mange tilfælde.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
quadquadSkrevet 15/06-16 13:02 
Det lyder ekstremt meget som samme udvikling vi gennemgik fra mobiltelefoner der kunne bruges i et halvt årti, til nu hvor årlige opdateringer til 5000-6000 kroner er blevet standard. Forstår ikke hvor tiltroen til Sony og Microsoft kommer fra.

Angående performance, så viser udtalelserne om Scorpio vel allerede hvad planen er? Udgivelser til Scorpio skal være i 4K, koste hvad det vil af performance. Havde det været for at give et performance-alternativ til de svage konsoller på markedet nu, så havde jeg også været langt mere positiv stemt. Men mon ikke det bliver som med min telefon, der kører Chrome og Messenger præcis lige så godt som min gamle telefon gjorde for tre år siden? Den har bare 40 gange så meget intern hukommelse, 100 gange hurtigere CPU og 8 gange så stor mængde RAM. Min gamle telefon kan i øvrigt ikke længere køre Android, fordi styresystemet inklusive tvungne apps fylder mere (5 gange mere) end hele den indbyggede hukommelse, på trods af at styresystemet ikke er blevet opgraderet siden køb. Brændt barn skyr ilden.

Phil Spencer: "Then you should buy this box [Xbox One S], because Scorpio is not going to do anything for you. Scorpio is designed as a 4K console, and if you don't have a 4K TV, the benefit we've designed for, you're not going to see."
BeanoBeanoSkrevet 15/06-16 13:07 
"Fortunately we have a product for people who aren't able to get some form of connectivity, it's called Xbox 360,"

Don Mattrick, 2013
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-16 13:18, rettet 15/06-16 13:29 
quad>
Angående performance, så viser udtalelserne om Scorpio vel allerede hvad planen er? Udgivelser til Scorpio skal være i 4K, koste hvad det vil af performance.

Nej, jeg tror faktisk ikke på udtalelserne. Ikke det med de 4K, det skal de nok forsøge at gå efter (om ikke andet opskaleret), men mere det med at performance/visuals ikke skulle blive forbedret ved 1080p. Og hvorfor ikke? I første omgang selvfølgelig fordi spil har forskellige bottlenecks og det skulle være et mirakel, hvis de alle skalerede ligeligt fra 1080p til native 4K med nøjagtig samme performance profil på Scorpio, selv om det er hvad Spencer siger er intentionen nu. Hvorfor siger han det så? Det er fordi PR budskabet pt. er "no one is left behind". Det budskab vil selvfølgelig køre videre, men senere suppleres med et der siger, at man også vil se forbedringer på spil ved 1080p på Scorpio. Ligesom PS4 Neo også kommer med forbedringer til spil i 1080p.

Gætter jeg på :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/06-16 13:39 
Det er helt underlig at de ekstra teraflops på Scorpio ikke kan bruges til andet end at sætte opløsningen op. Det virker lidt som tom snak, ligesom dengang The Cloud på magisk vis kunne få spil til at køre bedre.
BeanoBeanoSkrevet 15/06-16 13:40, rettet 15/06-16 13:40 
Det kan jo være et krav MS sætter.
RaGeRaGeSkrevet 15/06-16 13:44 
Darkbeat>
Det er helt underlig at de ekstra teraflops på Scorpio ikke kan bruges til andet end at sætte opløsningen op. Det virker lidt som tom snak, ligesom dengang The Cloud på magisk vis kunne få spil til at køre bedre.

Er det et krav, for så har Scorpio ingen interesse. Helt fair med 1080p, men 4K kan de stoppe skråt op i nummeren.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-16 13:52 
De kommer til at slå på trommen for 4K, men at spillene skulle være nøjagtig ens på One og Scorpio med kun opløsning til forskel, er tom PR snak, der handler om ikke at skræmme nuværende/kommende One kunder med at have købt for tidligt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-16 15:32, rettet 15/06-16 15:32 
Et kig på Xbox One S:

http://youtu.be/QtFUTiwPcQs

Controlleren støtter bluetooth så den kan bruges på PC uden dongle :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-16 15:58, rettet 15/06-16 16:32 
16 minutters Gravity Rush 2 snak fra IGNs E3 dækning: http://youtu.be/7vUBWimTKFE

E3 2016

Det er vist endnu et af dem der snart fortjener sit eget emne.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
354 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig