X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2016


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-16 15:02, rettet 13/06-16 17:47 
Det er ved at være tid til E3 igen, så vi kan vel ligeså godt få oprettet årets tråd(e). Sidste år benyttede vi kun en enkelt og formoder det samme er at foretrække i år. Bør vi gøre som andre forums og indsætte links til de vigtigste hændelser i første indlæg eller er det fint nok bare at referere til udenlandske forums som fx Neogaf, hvor meget info alligevel hentes?

Her er i alle ... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
354 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 03:54 
Resident Evil 7 (PS4/XO/PC) trailer: https://www.youtube.com/watch?v=WyyEuueRY6I

24 Januar og understøtter Playstation VR.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 03:59 
Intet gameplay fremvist men Crash Bandicoot 1-3 remasters på vej til PS4 :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 04:09, rettet 14/06-16 04:34 
Insomniac Spiderman rygterne var sande. De burde være de perfekte til at lave sådan et spil, selv om originale franchises naturligvis ville være at foretrække. Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=sLm1A2-Fr7s
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 04:12 
Kojima, Norman Reedus og babyer. Nej, det er ikke P.T/Silent Hills, men Death Stranding:

https://www.youtube.com/watch?v=o3g5xoaNwYA
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 14/06-16 04:25 
Damn det var hårdt pakket med nye spil og live gameplay. Super flot show. Positivt der ikke blev brugt for meget tid på VR, mest skuffende intet blev vist fra de kommende Crash Bandicoot remasters/remakes.
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 04:34, rettet 14/06-16 04:41 
Enig. Virkelig godt show fra Sony igen i år og en enorm mængde af variation i udbuddet af titler. Herligt at der var så mange single player fokuserede spil i en tid, hvor service spil fylder meget. VR tog heldigvis ikke over - og så jævnt kedeligt ud bortset fra enkelte undtagelser - og så er Crash tilbage. Godt nok kun remasters, men det er bedre end fans har fået i mange år :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 14/06-16 04:42 
Bede-x>
Insomniac Spiderman rygterne var sande.

Rygterne var da Sucker Punch? :)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 04:46 
Ja, brain fart :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 14/06-16 04:52 
slk486>
Rygterne var da Sucker Punch? :)

Ja, betyder bare vi har mere på vej fra dem :D
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 04:56 
Gravity Rush 2 E3 trailer: http://youtu.be/OAXNQveHsG0

Det bliver købt dag et.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-16 05:04 
Ny Japansk trailer for PlayStation VR

https://youtu.be/9GKlPXx5p5Q
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 05:10, rettet 14/06-16 05:15 
Der skulle være en Resident Evil 7 demo ude til Plus folket på PS4:

Courageous PS4 owners can get a taste of this exciting new chapter of the Resident Evil series by downloading the “Resident Evil 7 Teaser: Beginning Hour” demo. This free demo of Resident Evil 7 is available exclusively to all PlayStation Plus subscribers at this time, and offers a sense of the intense and terrifying experience awaiting you. We don’t want to spoil your time playing Beginning Hour by offering too many details, so start your download now and prepare to face your fears.

http://www.capcom-unity.com/timturi/blog/2016/06/13/resident-evil-7-biohazard-ushers-in-a-new-era-of-fear
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-16 05:25 
Resident Evil 7 screenshots

https://twitter.com/VG_Dave/status/742543909650305024

Det hedder for øvrigt Resident Evil 7 - Biohazard i vesten og Biohazard 7 - Resident Evil i Japan.
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 06:36, rettet 14/06-16 06:41 
Xbox One S(lim), ikke Scorpio, har ekstra GPU/CPU kraft? Huh?

Games can perform better on Xbox One S
Better frame rates and higher resolution are possible on Microsoft's slimmer console

Gears of War 4 will perform better on the Xbox One S than it does on the Xbox One that released in 2013.

While Microsoft was quick to tout 4K video support and upscaling for the new version of the Xbox One announced at this year's E3 and available in August, the company also announced support for high dynamic range color on the console. While that in and of itself will provide subtle visual improvements to Gears of War 4 — The Coalition studio head Rod Fergusson talks in particular about improved surface detail on things like metal and armor — it will also provide a more consistent level of technical performance as well, Fergusson told Polygon in an interview following Microsoft's press briefing today.

Gears of War 4 employs a dynamic resolution system that tweaks the game's rendering resolution in both single-player and multiplayer to maintain its target frame rate in each mode (30 frames per second and 60 fps, respectively). According to Fergusson, the Xbox One S has additional raw GPU and CPU power compared to the Xbox One, and The Coalition's engineers have been able to take advantage of that to reduce the frequency of frame rate or resolution penalties in more demanding sections of the game.

http://www.polygon.com/2016/6/13/11927732/xbox-one-s-performance-gears-4
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 06:38 
Darkbeat>
Det hedder for øvrigt Resident Evil 7 - Biohazard i vesten og Biohazard 7 - Resident Evil i Japan.

Det giver på en eller anden måde rigtig god mening :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
--Skrevet 14/06-16 07:05 
Har ikke fået set Sonys show endnu, men intet nyt hardware?
Spiller nu: Animal Soccer World
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 07:08 
Intet nyt hardware fra Sony, men det sagde de allerede før show'et, ligesom de bekræftede at PS4K eksisterer. Fra tidligere i tråden: http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-10-sony-confirms-playstation-4k
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 14/06-16 07:44 
Jmog>
At spille et godt spil i VR er som da man var 8 år gammel i 80'erne og vader ind i en arcadehal og putter en 10'er i en af de mest avancerede maskiner i rummet. Det er præcis den oplevelse jeg har hver eneste gang jeg spiller et godt spil i VR.

Så lidt som Mad Dog McCree? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 14/06-16 09:00 
Sonys show var ok. Ikke noget der fik mig op af stolen. Spændende med nyt Resident Evil. At Crash Bandicoot bliver remake... meh! Altid syns det var en kedelig figur. Så hellere de havde noget nyt med Jak and Daxter.
Last Guardian er stadig et spil der får til at overveje at købe en ps4. Men med nyt hardware på vej. Så jeg i tvivl om man skal vente.
JmogJmogSkrevet 14/06-16 10:32 
Bedste show i år for mig. De spildte mindst tid med snak og gik bare direkte fra spil til spil med lange gameplaydemoer - ligesom det skal være.

Mange højdepunkter:

Horizon gameplay-demoen: Hold da kæft hvor ser det godt ud. Det ligner alt hvad jeg turde håbe på.
God of War: Stor overraskelse for mig at de kunne gøre mig interesseret i spillet. Jeg er normalt slet ikke til de spil, men den gameplay-demo solgte mig.
Days Gone: Helt indtil showet sluttede var jeg sikker på det var The Last of Us 2. Den visuelle stil er som snydt ud af næsen på det. Betyder dog ikke noget - det ser fedt ud.
Detroit: Interessant at man tilsyneladende ikke spiller den samme karakter gennem hele spillet. Flot ser det ud.

VR-spillene:

Resident Evil 7: For helvede, det bliver ubehageligt på den fede måde.
COD Infinite Warfare: Jeg opfattede det ikke forkert - det var en del af VR segmentet, ikke? Det så rigtig fedt ud. Rumdelen vil fungere supergodt i VR. Cockpit-delen vil fungere perfekt. Langsomme bevægelser når man laver spacewalk kombineret med grapling-hook til at komme omkring løser fuld ud eventuelle problemer med traversal. Spændt på hvordan de vil løse det indendørs.
Det der FPS på ørkenplaneten så lovende ud.

Boblerne:
Et Batman VR spil som udkommer i år, men de viser intet gameplay? Spøjs beslutning. Forhåbentlig er det bare fordi det er et spil der fungerer dårligt demonstreret, men er sjovt at spille. Ser frem til at høre nogle indtryk fra folk på E3, som har prøvet det.
Death Stranded: Dejligt at se Kojima går all in på mind fuck. Fed teaser, men fortæller os intet om hvad slags spil det er. Ser frem til at få noget konkret på næste E3.
slk486slk486Skrevet 14/06-16 10:36 
@Greaseball: Det kan man jo kun respektere. For mig løftede de barren og slog bolden ud af parken :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-16 10:38 
Kommer Xbox One S virkelig kun i hvid? Den er jo storgrim i den farve, men i sort ville den faktisk være pæn hvis man havde den stående vertikal.

Ikke at jeg skal have en. Det ville jo være idioti med Xbox i år 2017.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/06-16 10:51 
Jmog>Et Batman VR spil som udkommer i år, men de viser intet gameplay? Spøjs beslutning. Forhåbentlig er det bare fordi det er et spil der fungerer dårligt demonstreret, men er sjovt at spille.

Jeg så Geoff Keighley's interview med en Rocksteady bagefter og han udtalte sig overraskende positivt over det (Keighley). Angiveligt et mordmysterie/detektiv-spil mere end det er action og laves at Rocksteady selv. Det skulle være spilbart på Sony's PSVR standere på showet.
BeanoBeanoSkrevet 14/06-16 10:53, rettet 14/06-16 10:56 
@KK: Kommer vel nok senere. I sort vil illusionen af at være "slim" gå lidt af den pga. den sorte base. Syntes ellers den er nydelig i hvid.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-16 10:59 
Well. All andet end hvid. Det bliver hurtigt så grimt når man har haft det med på stranden.

Men imponerende billigt for en UHD BD-afspiller må man sige. Jeg er også overrasket over at de har beholdt HDMI-inputtet på maskinen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/06-16 11:11, rettet 14/06-16 11:13 
Konsolkongen>Well. All andet end hvid. Det bliver hurtigt så grimt når man har haft det med på stranden.
Dumme mig, det problem havde jeg helt glemt. Også svært at finde den i Hvide Sande :D
SumezSumezSkrevet 14/06-16 11:38 
Bede-x>
Detroit Become Human trailer: https://www.youtube.com/watch?v=QD1pbWCJcKQ

I want more life fucker
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 14/06-16 12:27 
Konsolkongen>
Men imponerende billigt for en UHD BD-afspiller må man sige. Jeg er også overrasket over at de har beholdt HDMI-inputtet på maskinen.

Ja, lige før jeg opgraderer bare for det. Og hvis spil faktisk kører lidt bedre på den... :/
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 14/06-16 13:34 
slk486>
@Greaseball: Det kan man jo kun respektere. For mig løftede de barren og slog bolden ud af parken :)

Indrømmet at klippede en del kaniner da tiden var imod mig... aka død træt. Vil se det igen senere.
Men syns både Xbox og Sony viste det godt med mange spil og demostrationer. Omend FF15 delen var gyselig. Plus er træt af japaner med dårligt engelsk. Så hellere der en oversætter med.
JmogJmogSkrevet 14/06-16 14:15 
Gid EA ville kopiere Sonys format fremover. Vi gider ikke høre lange taler fra udviklere, bare vis os spillet. Vi gider ikke høre salgstal eller se interviews med berømtheder, bare vis os spillet.

Det gælder egentlig også Ubi (som dog var mindre slem): Hold op med at spilde vores tid. Interviewet med Assassin's Creed produceren var tåbeligt. Det er decideret umuligt at lave sådan et interview på en interessant måde. Vis filmtraileren og gå videre.
nerosnerosSkrevet 14/06-16 14:34 
Death Stranded
Berserk
God Of War.

God Of War slog mig helt i gulvet :O
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 14/06-16 15:02 
Bede-x>
Gears of War 4 (XO/PC) demonstrationen: https://www.youtube.com/watch?v=9V-aBdWY2us

Ser ud til at være meget arbejde endnu, hvis det skal leve op til de gamle.

Hvor er jeg bare skuffet over det de fremviste. Stemmeskuespillet er til grin og så virker fjender og våben som en fuldstændig 1:1 kopi af de tidligere spil, slet ingen nytænkning og vil hellere have dude-bro stemningen tilbage.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 14/06-16 15:04, rettet 14/06-16 15:06 
3of19>
Om Scorpio kan køre 4k kommer jo an på hvor udviklerne lægger presset. Den nemmeste måde at få tingene til at køre fint på i 4k på Scorpio og 900/1080p på One/S er at lave et spil der kører stabilt på den gamle hardware og så bare køre det samme spil i 4k.
GPU'en i Scorpio kommer til at være mere end 4x så kraftig som One's og memory båndbredden får også et ordenligt løft.
Ikke umuligt på nogen måder. Men det er jo det samme som vi så med PS4 og One hvor udviklere er så vilde efter flotte screen shots at frameraten så ender på 30 fps eller det der er værre.

Giv mig nu bare 1080@60fps, flot grafik og avanceret fysik. Kunne ikke være mere ligeglad med 4K udover det måske vil være interessant til de mindre krævende indie spil.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 14/06-16 15:08 
neros>
Death Stranded
Berserk
God Of War.

God Of War slog mig helt i gulvet :O

Jeg synes det nye GoW virker forfriskende og dejligt at Kratos åbenbart får lidt menneskelighed/personlighed end bare at være i "rage mode" 24/7. Klart den fedeste overraskelse sammen med We Happy Few.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 15:23 
Digital Foundrys take på Scorpio:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-xbox-one-project-scorpio-spec-analysis
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-16 15:52 
Det bliver spændende om Sony nu forsøger sig med at overclocke for at mindske forskellen en smule :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 14/06-16 16:07 
Kan de ikke bare se at få udgivet PS5 og Xbox 4. Det vil jeg hellere se :)
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 14/06-16 16:17 
Der går tre år før du ser dem. Eller, afhængigt af hvordan du ser på det, det her ER PS5 og Xbox 4.
JmogJmogSkrevet 14/06-16 16:20 
RaGe>
neros>
Death Stranded
Berserk
God Of War.

God Of War slog mig helt i gulvet :O

Jeg synes det nye GoW virker forfriskende og dejligt at Kratos åbenbart får lidt menneskelighed/personlighed end bare at være i "rage mode" 24/7. Klart den fedeste overraskelse sammen med We Happy Few.

Helt enig. Jeg ved godt det ikke er hvad mange af fansene vil have, men det glæder mig at spillet har skrottet de faste kameravinkler, så man kan udforske mere, og at spillet (hvis trailerens stil går gennem spillet) fokuserer mere på færre og mere interessante fjender af gangen.

Jeg kom vist halvvejs gennem etteren før jeg blev træt af det og har ikke købt de efterfølgende, men det her er jeg meget interesseret i at prøve.
slk486slk486Skrevet 14/06-16 16:27, rettet 14/06-16 16:27 
Det eneste jeg er lidt ærgelig over i det nye GoW er at kampsystemet nu har mere Dark Souls vibe, end God of War. Det bliver sikkert OGSÅ godt, men jeg savner allerede flowet :)
j/k
RaGeRaGeSkrevet 14/06-16 16:46, rettet 14/06-16 16:47 
Fans'ne er os svære at tilfredsstille :D Generelt har Sony's E3 konference bare blæst benene væk under mig.

Nu vil jeg bare forkæles af lækkert gameplay, fra det kommmende Zelda, og så vil jeg ikke kræve meget mere fra dette års E3 udover jeg gerne så mere info omkring NX.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 17:08, rettet 14/06-16 18:44 
Nier: Automata (PS4) E3 trailer: https://www.youtube.com/watch?v=StXRi5zPPjk

Tidligt 2017.

E3 2016
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
spectrespectreSkrevet 14/06-16 17:11 
Hvor var No (Show) Man's Sky?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 14/06-16 17:11 
De har vist så meget af det spil at det vil være meningsløst at vise endnu en trailer.
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 18:01, rettet 14/06-16 18:07 
Phil Spencer interview om Scorpio og VR:

“When we started looking at Scorpio,” he says, “we asked the partners, ‘in order to build a true high-fidelity 4K game, what capabilities do you need?’ That’s what we designed Scorpio around. It’s kind of like a [GeForce GTX] 980 card on the PC. I get the capability that I need as a developer to deliver a high-fidelity 4K game. ”

http://www.wired.com/2016/06/xbox-vr-scorpio-phil-spencer/?mbid=social_twitter

Hvis den viser sig at være sammenlignelig med en 980'er, er det da forholdsvist kraftig hardware. Jeg har en 980'er i min co-op PC og den kører fint moderne spil i 60fps med lidt lavere settings. 4k gaming kan også lade sig gøre i nogen tilfælde, men selvfølgelig kun med kraftigt sænkede settings og lavere frame rate.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 18:19, rettet 14/06-16 19:04 
Legend of Zelda: Breath of the Wild (Wii U/NX) trailer: https://www.youtube.com/watch?v=1rPxiXXxftE

E3 2016
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 14/06-16 18:39 
Jeg fik lidt kuldegysninger af den trailer. Jeg har mine forbehold, det kan sagtens bare blive endnu et Skyward Sword, men det har godt nok meget potentiale og fantastisk stemning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-16 18:42 
Ja, det ser meget lovende ud og vigtigst af alt formår det at få serien til at føles frisk (ikke sikkert det er det i praksis). Bortset fra det korte Zelda segment virker Treehouse stream'et dog enormt kedeligt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 14/06-16 18:47 
Hold da kæft hvor bruger de meget tid på Pokemon. Lav dog to forskellige streams eller fortæl på forhånd hvilket klokkeslet Zelda-delen er i. Det her tangerer bondefangeri.
SumezSumezSkrevet 14/06-16 18:48 
Opsummering af Bethesda's konference:
https://www.youtube.com/watch?v=g5OACtKzmqI
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
354 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig