X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2016


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-16 15:02, rettet 13/06-16 17:47 
Det er ved at være tid til E3 igen, så vi kan vel ligeså godt få oprettet årets tråd(e). Sidste år benyttede vi kun en enkelt og formoder det samme er at foretrække i år. Bør vi gøre som andre forums og indsætte links til de vigtigste hændelser i første indlæg eller er det fint nok bare at referere til udenlandske forums som fx Neogaf, hvor meget info alligevel hentes?

Her er i alle ... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
354 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
--Skrevet 13/06-16 19:59 
Det bliver spændende med PS :O
Spiller nu: Animal Soccer World
3of193of19Skrevet 13/06-16 20:01 
Men først næste år til jul :(
Men det er ok, så kan jeg springe One S over.
Fedt også at de annoncerer den nu, det giver klarhed for udviklere og forbrugere.

Men damn, jeg spåede det rimelig godt alligevel så. Xbox beyond generations. :)
EltanEltanSkrevet 13/06-16 20:05, rettet 13/06-16 20:06 
Dvs. 2018 release? Der kan godt nok nå at ske meget på den tid, PS5?
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 20:06, rettet 13/06-16 20:09 
3of19>
Xbox beyond generations. :)

Ja, det er fedt at spil og hardware vil virke på tværs af generationer.

Meget solidt show fra Microsoft, alt efter om man er tilfreds med at alle deres spil kommer på PC fremover. Måske ikke så meget for single player gamers, det meste var koncentreret omkring spil der kan sælge Live abonnementer, men det er jo ikke sig selv dårligt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 13/06-16 20:08 
Eltan>
Dvs. 2018 release? Der kan godt nok nå at ske meget på den tid, PS5?

Hvad mener du? Holiday 2017 betyder typisk december 2017. Og Neo kommer ifølge alle rygter senest til marts. PS5 kommer tidligst to år efter.
jaesjaesSkrevet 13/06-16 20:08 
Alligevel vildt så lidt nyt de viste, og jeg har endda forsøgt at undgå præ-annonceringerne de sidste par uger. E3 er er altså sjovere, når det er overraskelse på overraskelse. Håber Sonys konference bliver mere spændende. Men det bliver interessant at følge Scorpio.
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 20:10 
Vi manglede Crackdown 3...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
EltanEltanSkrevet 13/06-16 20:13 
Bede-x>
3of19>
Xbox beyond generations. :)

Ja, det er fedt at spil og hardware vil virke på tværs af generationer.

Meget solidt show fra Microsoft, alt efter om man er tilfreds med at alle deres spil kommer på PC fremover. Måske ikke så meget for single player gamers, det meste var koncentreret omkring spil der kan sælge Live abonnementer, men det er jo ikke sig selv dårligt.

Det er ikke noget der får mig til at rykke til Xbox platformen, da alle spillene fremadrettet også kommer til pc, så jeg kan nøjes med PC og PS.
EltanEltanSkrevet 13/06-16 20:14 
Jmog>
Eltan>
Dvs. 2018 release? Der kan godt nok nå at ske meget på den tid, PS5?

Hvad mener du? Holiday 2017 betyder typisk december 2017. Og Neo kommer ifølge alle rygter senest til marts. PS5 kommer tidligst to år efter.

Ja lige præcis 2018, mon ikke Sony har et modsvar klar ?
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 20:14 
Eltan>
Det er ikke noget der får mig til at rykke til Xbox platformen, da alle spillene fremadrettet også kommer til pc, så jeg kan nøjes med PC og PS.

Har bestemt også tænkt mig at spille Xbox spillene på PC :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 13/06-16 20:15 
Interessant show...

Åbenbart helt slut med Xbox eksklusiv titler. XB1 praktisk talt erklæret død og scorpion er med høj sikkerhed en opgraderer PC (Windows arkitektur med anden konsolagtig front-end), det blev spinnet som "limitless console" eller lign. Men tydeligt hvor de er på vej hen.

Var faktisk en god præsentation fra start til slut, ingen store fejl eller tåkrummere, men indholdet var enormt trist. FH3 så overraskende sjovest ud og Recore kan være godt trods den virkelige dårlige. Det der tids-eksklusive indie spil (kan ikke huske navnet) med rotte-pinata'en så skævt ud. Sea Of Thieves, tja måske men deres "hippe demo" fik det til at se kedeligt ud. Resten var gennemført "meh".
Cool ide med officielle custom controllers, gad vide hvad det koster og om det kommer til Europa.
JmogJmogSkrevet 13/06-16 20:15 
Rigtig fin konference der stort set gjorde alt rigtigt i forhold til EA-konferencen. Der var noget ligegyldigt banter og præsentation fra de forskellige udviklere/chefer, men ellers var der dejligt kort mellem spilannonceringerne og der var mange interessante spil.

Mine favoritter:

Recore: Jeg er vild med stilen og gameplayet ser sjovt ud. Jeg elsker nye verdener og det her ser dejligt anderledes ud.
We Happy Few: Fed stil, dejligt mindfuck, Bioshock-agtigt på den gode måde. Glæder mig.

Skuffelser:

Final Fantasy XV: Tydeligvis en live demo, på den meget dårlige måde. Eller også var det en video af gameplay og spillet er pissedårligt. Jeg tror mest på det første. Og hvorfor fremhæve at det er første gang vi ser en demo af spillet på Xbox One - fik One-ejere ikke den samme demo, som folk på PS4 fik her for en måneds tid siden?
Scalebound: Jo mere jeg ser, jo mere får jeg en Monster Hunter/Lost Planet 2 Vibe. Jeg har SLET ikke lyst til at det her spil skal blive en coop fest. Håber det også vil være sjovt i singleplayer.
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 20:15, rettet 13/06-16 20:16 
We Happy Few demoen: https://www.youtube.com/watch?v=lfZBQqBy3Bg

E3 2016

Vist XO/PC først som jeg forstod det. Spillets Steam side: http://store.steampowered.com/app/320240/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 20:17 
Beano>
Cool ide med officielle custom controllers, gad vide hvad det koster og om det kommer til Europa.

$80: http://www.theverge.com/2016/6/13/11911192/xbox-design-lab-custom-controllers-microsoft-e3-2016
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 13/06-16 20:17 
Eltan>Det er ikke noget der får mig til at rykke til Xbox platformen, da alle spillene fremadrettet også kommer til pc, så jeg kan nøjes med PC og PS.

Ja de kom slet ikke med nogen grund til at hoppe på en XB1 hvis man er villigt til at spille på en PC.
EltanEltanSkrevet 13/06-16 20:18 
Bede-x>
Eltan>
Det er ikke noget der får mig til at rykke til Xbox platformen, da alle spillene fremadrettet også kommer til pc, så jeg kan nøjes med PC og PS.

Har bestemt også tænkt mig at spille Xbox spillene på PC :)

Yup, :) venter på at GTX 1080 bliver lagervare til en fornuftig pris og så ryger mit 970 på pension.
BeanoBeanoSkrevet 13/06-16 20:19 
Bede-x>
Beano>Cool ide med officielle custom controllers, gad vide hvad det koster og om det kommer til Europa.
$80: http://www.theverge.com/2016/6/13/11911192/xbox-design-lab-custom-controllers-microsoft-e3-2016

Hvad står en alm. controller i vejl.? $60? Så er $20 fair nok for en selv-"designet" :)
3of193of19Skrevet 13/06-16 20:20 
Men det er vel hip som hap for MS på en måde. Når alle deres interne spil kører på både Win 10 og One.
Ville nu synes det meget attraktivt som stueboks under alle omstændigheder.
Enten med en OG eller S som stream box eller Scorpio.
JmogJmogSkrevet 13/06-16 20:21 
I øvrigt sjovt som de ikke gjorde mere ud af at Scorpio vil understøtte VR (Oculus) og at Fallout 4 VR kommer til den.

I øvrigt lidt selvmodsigende mht "alle spil vil virke på alle tre konsoller". Hvis det holder, så skulle man tro at den nuværende XB1-udgave af Fallout 4 vil blive patchet til at understøtte VR på Scorpio. Med de massive ændringer der skal laves til det spil, så tror jeg ikke på det. Der kommer en decideret VR-udgave af Fallout 4.
BeanoBeanoSkrevet 13/06-16 20:24 
3of19>
Men det er vel hip som hap for MS på en måde. Når alle deres interne spil kører på både Win 10 og One.

Bare ikke længere en konsol.
GreaseballGreaseballSkrevet 13/06-16 20:26, rettet 13/06-16 20:39 
Jmog>Final Fantasy XV: Tydeligvis en live demo, på den meget dårlige måde. Eller også var det en video af gameplay og spillet er pissedårligt. Jeg tror mest på det første. Og hvorfor fremhæve at det er første gang vi ser en demo af spillet på Xbox One - fik One-ejere ikke den samme demo, som folk på PS4 fik her for en måneds tid siden?
Ja det gameplay de viste så meget forvirret ud, eller også var det bare dårlige til at spille det. Jo det var samme Demo på XboxOne som på PS4 der kom for nogen tid siden.
Beano>
Eltan>Det er ikke noget der får mig til at rykke til Xbox platformen, da alle spillene fremadrettet også kommer til pc, så jeg kan nøjes med PC og PS.
Ja de kom slet ikke med nogen grund til at hoppe på en XB1 hvis man er villigt til at spille på en PC.
Når ens PC er fra 08 og man har råd til at købe en kraftig maskine til moderne spil. Så syns jeg det rart at spillene kommer til begge dele. Det gør jeg kan spille de samme spil sammen med venner som køber dem til PC.
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 20:32 
Final Fantasy XV (PS4/XO) demoen: https://www.youtube.com/watch?v=8sRNz1YJjow

Tekken 7 (PS4/XO/PC) trailer: https://www.youtube.com/watch?v=g4h8o4pWECI&app=desktop
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 13/06-16 20:33, rettet 13/06-16 20:38 
Det er i øvrigt anden gang hende der deltog i Minecraft-demoen laver en præsentation af spillet (sidste gang var Hololens). Skift hende ud eller giv hende noget medietræning, tak. Hun er forfærdeligt kunstig at høre på.
JmogJmogSkrevet 13/06-16 20:45 
Recore er forresten ikke en fuldprisstitel. 40 dollars koster det. Fornuftigt, da det ikke er helt overbeviende rent teknisk.
BeanoBeanoSkrevet 13/06-16 20:45 
Hørte vist ikke ordenligt efter da der blev snakket Minecraft (mental power-nap) men var det der Realms for alle platforme, eller "alle" platforme minus PS?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-16 20:47, rettet 13/06-16 20:48 
Minus PS.

Det kommer vidst også først til One senere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 20:48, rettet 13/06-16 20:49 
Beano: Det fangede jeg heller ikke, men håber da det er for alle. Spiller faktisk Minecraft med Playkid for tiden og det er irriterende at man ikke har sin verden på en server også, så der kan spilles, når host'en er offline.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-16 20:49 
Vildt med Scorpio. Hvis den vitterlig er så meget kraftige end Neo, må det alligevel ærge Sony :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 20:50 
Bede-x>
Vi manglede Crackdown 3...

Udsat til 2017: http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-13-crackdown-3-delayed-until-2017
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 13/06-16 20:51, rettet 13/06-16 20:52 
@KK: Gad vide hvad Sony begynder at tease i efteråret 2017? :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-16 20:53 
Jeg synes i øvrigt at We Happy Few så super spændende ud. Klart det mest interessante af det fremviste :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
EltanEltanSkrevet 13/06-16 20:54, rettet 13/06-16 20:55 
Konsolkongen>
Vildt med Scorpio. Hvis den vitterlig er så meget kraftige end Neo, må det alligevel ærge Sony :)

Hvorfor, Neo har release et godt stykke tid før Scorpio og mon ikke PS5 bliver frigivet indenfor en overkommelig tid efter Scorpio release i 2018, dvs den lander lige mellem de 2 PS releases og ligeså Performance mæssigt?
JmogJmogSkrevet 13/06-16 20:54 
Konsolkongen>
Vildt med Scorpio. Hvis den vitterlig er så meget kraftige end Neo, må det alligevel ærge Sony :)

Kun en smule tror jeg. De udkommer stadig mindst 9 måneder tidligere med ny konsol og mindst 12 måneder før med VR. Og deres konsol vil (fordi den er speccet lavere) være billigere at lave. De vil ikke længere have den stærkeste konsol, men de kan faktisk være komplet ligeglade. Det vil ikke skade salg overhovedet.
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 20:58, rettet 13/06-16 20:58 
Gears of War 4 (XO/PC) demonstrationen: https://www.youtube.com/watch?v=9V-aBdWY2us

Ser ud til at være meget arbejde endnu, hvis det skal leve op til de gamle.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
EltanEltanSkrevet 13/06-16 20:58 
Det der dog kunne få mig på XB1S er Blu-ray UHD drevet, det ville være en oplagt UHD afspiller.
3of193of19Skrevet 13/06-16 21:05 
Beano>
@KK: Gad vide hvad Sony begynder at tease i efteråret 2017? :D

Tja det kommer helt an på om de også kan lave en generationskløftløs overgang.
MS intentioner om fremadrettet at have fuld bag og fremad kompatibilitet gør Scorpio til en solid investering.
Hvor en Neo (såfremt PS5 ikke er fuld kompatibel) "kun" vil være interessant i to år eller så indtil man skal købe en PS5 for de nyeste spil.
BeanoBeanoSkrevet 13/06-16 21:07 
Jeg forventer at Sony holder sig til samme arkitektur så kompatbilitet ikke bliver et issue, specielt når MS gør det.
EltanEltanSkrevet 13/06-16 21:08 
Er det så ikke "bare" en pc i forklædning og den vej som MS begiver sig hen imod med bl.a. Scorpio og Win 10?
JmogJmogSkrevet 13/06-16 21:08 
Hov, noget jeg lige kom i tanke om. De fremhævede flere gange at Scorpio vil have ægte 4K gaming. Det er enten en lodret løgn eller vi kommer til at se spil med lavere kvalitet effekter (men højere opløsning) end hvad vi er vant til nu, for den vil ikke være hurtig nok til at køre 4K native. Selv på PC er der endnu ikke opfundet et grafikkort, der er i stand til at maxe et spil ud og køre 4K opløsning i meget højere end 35fps.

Jeg forudser at vi ikke kommer til at se et eneste AAA-spil i 4K til maskinen. Ikke. Et. Eneste.
Eneste chance for at det sker er at vi får performance options i spillene: Fuld grafisk kvalitet i 1080p60 eller kraftigt nedskåret kvalitet i 4K30.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-16 21:09 
Eltan>
Konsolkongen>
Vildt med Scorpio. Hvis den vitterlig er så meget kraftige end Neo, må det alligevel ærge Sony :)

Hvorfor, Neo har release et godt stykke tid før Scorpio og mon ikke PS5 bliver frigivet indenfor en overkommelig tid efter Scorpio release i 2018, dvs den lander lige mellem de 2 PS releases og ligeså Performance mæssigt?

Hvor har du 2018 fra? Alle kilder spår om Scorpio release i 2017.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/06-16 21:09, rettet 13/06-16 21:10 
@eltan : Jo, Scorpio kommer med sikkerhed til at køre et OS der er meget tættere på Windows, blot med et andet frontend.
JmogJmogSkrevet 13/06-16 21:10 
3of19>
Beano>
@KK: Gad vide hvad Sony begynder at tease i efteråret 2017? :D

Tja det kommer helt an på om de også kan lave en generationskløftløs overgang.
MS intentioner om fremadrettet at have fuld bag og fremad kompatibilitet gør Scorpio til en solid investering.
Hvor en Neo (såfremt PS5 ikke er fuld kompatibel) "kun" vil være interessant i to år eller så indtil man skal købe en PS5 for de nyeste spil.

Hvorfor i alverden skulle de ikke gøre det samme? Det er utænkeligt at PS5 ikke vil spille Neo spil. Og hvis den kan det, så kan den helt klart også spille PS4 spil. Det er hele idéen med at gå X86.
JmogJmogSkrevet 13/06-16 21:11 
Serious Sam VR er lige annonceret til PC.
BeanoBeanoSkrevet 13/06-16 21:11 
@KK: MS sagde direkte 2017 :)
EltanEltanSkrevet 13/06-16 21:11 
Konsolkongen>
Eltan>
Konsolkongen>
Vildt med Scorpio. Hvis den vitterlig er så meget kraftige end Neo, må det alligevel ærge Sony :)

Hvorfor, Neo har release et godt stykke tid før Scorpio og mon ikke PS5 bliver frigivet indenfor en overkommelig tid efter Scorpio release i 2018, dvs den lander lige mellem de 2 PS releases og ligeså Performance mæssigt?

Hvor har du 2018 fra? Alle kilder spår om Scorpio release i 2017.

Der er nævnt holiday 2017, du siger december 2017 jeg tillader mig så lige at smide et par ugers forsinkelse ind og vupti vi rammer 2018.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-16 21:12 
Jmog>
Hov, noget jeg lige kom i tanke om. De fremhævede flere gange at Scorpio vil have ægte 4K gaming.

Den kommer til at have UHD-opløsning på samme måde som Xbox 360 havde full HD i alle dens titler. Altså opskalering. Jeg tør godt spå om at det kun bliver et begrænset antal titler der kommer til at køre rigtig UHD :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/06-16 21:14 
Trods alt ikke første gang platformholdere har pustet sig lidt for høj op mht. ydelse :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-16 21:14 
Eltan>
Der er nævnt holiday 2017, du siger december 2017 jeg tillader mig så lige at smide et par ugers forsinkelse ind og vupti vi rammer 2018.

Hvis de sater på holiday 2017, så kommer den naturligvis dér og ikke to uger senere. De prøver jo netop at ramme julesalget, ikke udsalget i Januar. :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 13/06-16 21:14 
Nå, tid til Ubisoft forudsigelser.

Watch Dogs: De viser traileren folk allerede har set online plus noget gameplay-demo.
Assassin's Creed: De viser intet. Det bliver først senere i år vi får en trailer, da det ikke udkommer i år.
Division DLC (selvom MS allerede har vist det)
Ny AAA IP, der ikke udkommer før om to år.
Ny mindre IP, der udkommer i starten af næste år.
BeanoBeanoSkrevet 13/06-16 21:15 
Rayman VR
354 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig