X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2016


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-16 15:02, rettet 13/06-16 17:47 
Det er ved at være tid til E3 igen, så vi kan vel ligeså godt få oprettet årets tråd(e). Sidste år benyttede vi kun en enkelt og formoder det samme er at foretrække i år. Bør vi gøre som andre forums og indsætte links til de vigtigste hændelser i første indlæg eller er det fint nok bare at referere til udenlandske forums som fx Neogaf, hvor meget info alligevel hentes?

Her er i alle ... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
354 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 13/06-16 07:38 
Wehner>
Naturligvis justeret til Skyrims level-system, hud osv.

Hvorfor tage noget der fungerer og gøre det værre? Opdatering af Oblivion ja tak, men hold Jer til grafikken og evt fjern fjendernes level scaling. Skyrims HUD var rimelig stilrent men nok det mindst funktionelle i hele serien. Giv mig i det mindste ikoner der indikerer hvilken type item eller skill jeg kigger på.

Men det kommer ikke til at ske. Skyrim er det nemmeste at opdatere, hvilket er hele årsagen til at de gør det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-16 07:40 
Naiera>
Totalt fedt at de tilføjer HDR til den nye boner, mens de stadigvæk lader den smadre sort...

Det var også min tanke. Men så længe man ikke har et tv der kan vise HDR er det heldigvis ligemeget :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-16 07:45 

Hold kæft en stak lort de så fik folk spist af med som DLC. Reelt kun to rigtige DLC pakker, og resten er fyld som kun tiltaler dem der gider bruge tid på settlement-delen.

Disse pakker føles mere som mods der plejer at være gratis på pc.

Jeg køber nok ikke season pass til deres næste spil før jeg ved hvad de vil spise os af med :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 13/06-16 07:59, rettet 13/06-16 08:02 

Whoa!!
Lykkedes det dig lige at stealth droppe den allermest vigtige nyhed indtil videre?
Håber vi får set noget gameplay før E3 er omme.

edit: Oh, det lykkedes mig lige at læse mig frem til hvad Musou var for noget. Bummer. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 08:03, rettet 13/06-16 08:14 
Så længe det kun er en teaser, ville jeg ikke gøre mere ud af det, men skal nok smide links til gameplay, hvis jeg ser det. Spillets hjemmeside skulle vist komme op 23 juni og det står til PS3/4/Vita (og sikkert Steam også i vesten).

EDIT: Og ja, vi taler om "Dynasty Warriors" som det herinde vist kun er Darkbeat og jeg selv som kan li' (for mit vedkommende kun i små doser).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 13/06-16 08:07 
Sumez>
Whoa!!Lykkedes det dig lige at stealth droppe den allermest vigtige nyhed indtil videre?Håber vi får set noget gameplay før E3 er omme.edit: Oh, det lykkedes mig lige at læse mig frem til hvad Musou var for noget. Bummer. :(

Holy shit. Var det Guts' "brand of sacrifice" jeg lige så? Pleeeeease lad dette være en opfølger til PS2'ens Berserk: Millennium Falcon Hen Seima Senki no Shō (som vi i øvrigt aldrig fik i vesten - tak for lort, Sammy).
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 08:09, rettet 13/06-16 08:10 
Det bliver Dynasty Warriors med Berserk licens, ligesom vi har set for nylig i Dragon Quest og Zelda udgaver.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 13/06-16 08:10 
-_- waaaaaaaaah. Nu blev Anders ked.
SumezSumezSkrevet 13/06-16 08:13 
Man kan håbe at de i det mindste gør ekstra meget ud af historien, når nu det ER Berserk. Jeg vil gerne indrømme at Berserk IP'en låner sig selv til store kampe hvor der bliver slået masser ihjel, men det er også umuligt at sige Berserk uden at sige "vildt fed historie med masser af figurudvikling".

Odin>
Berserk: Millennium Falcon Hen Seima Senki no Shō (som vi i øvrigt aldrig fik i vesten - tak for lort, Sammy).

Hvis man kender historien på forhånd er det ganske spilbart uden japanskfærdigheder, og faktisk et helt udmærket spil. IMO klart bedre end Dreamcast spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 13/06-16 08:25, rettet 13/06-16 08:26 
Du har ret. Jeg vil prøve ikke at tage sorgerne på forskud.
Og tak for tippet med Millennium Falcon. Desværre har jeg et kæmpe hul i historien i den periode hvor spillet foregår fordi jeg ikke har læst den arc i mangaen. Til gengæld ejer jeg både spillet og en PS2 med HD Loader, og ved, at nogle fantastiske mennesker brugte et par år på at banke en oversættelsespatch sammen til underteksterne. Så nu er det bare tiden der mangler.
WehnerWehnerSkrevet 13/06-16 10:52 
Bede-x>
Skyrim Special Edition: https://www.youtube.com/watch?v=4OWpAr052h0

Inkluderer alt DLC og mods på konsoller. Gratis for PC ejere der har det gamle + DLC: https://twitter.com/BethesdaStudios/status/742194847101095936

Som forventet. Men jeg kan alligevel ikke lade være med at være en smule skuffet, fordi spillet er så nyt, at jeg næsten kan huske det hele.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 13/06-16 11:02 
Ved godt at jeg også altid har været kritisk over for "ny grafik", men jeg synes virkelig heller ikke forskellen er slående. Jo, den nye udgave ser flottere ud, men det kan umuligt give nogen tilnærmelsesværdig frisk oplevelse. Hvis man virkelig skulle fikse Skyrim fra et visuelt aspekt, burde man udskifte noget af genbrugen i områderne, især i byerne og inde i husene, men det ville selvfølgelig være væsentlig mere arbejde (og heller ikke det værd).

Som med alle de andre hurtige remasters vi ser i starten af den her generation, er målgruppen udelukkende dem der sprang spillet over i forrige generation, men stadig er blevet ramt af hypen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 13/06-16 11:52 
Jep, jeg er frisk på at give Skyrim en ny chance i nye fåreklæder.
j/k
JmogJmogSkrevet 13/06-16 12:55 
Hvis så bare de ville remastre animationen, men det tør jeg ikke håbe på.
WehnerWehnerSkrevet 13/06-16 13:07 
Grafikken var meget, meget fin på de gamle konsoller. Nu er den så endnu finere. Men det er sjovere, når de tager de spil, der ikke er så fine og rent faktisk gør pæne.

Det bliver interessant nok med mods, og jeg jeg mangler sådan set stadig to ting - Thieves Guild og Daedra-questen. Det ville trods alt være oplagt at tage dem remastered.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 13/06-16 13:18 
... det, jeg kan mærke, jeg næsten ikke orker, er at skulle til at smede alt det armour for tredje gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 13/06-16 13:20 
Med mods kan det være du måske ikke behøver det. ^_^
WehnerWehnerSkrevet 13/06-16 13:23 
Måske :) Jeg kunne godt lide systemet første gang. Anden gang var ok. Men nu er det lissom prøvet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 13/06-16 13:42, rettet 13/06-16 13:44 
Jmog>
Bede-x>
Fallout 4 blev også annonceret til HTC Vive: http://kotaku.com/fallout-4-coming-to-vr-in-2017-1781859253

Og der fik de mig pludselig til at interessere mig for Fallout 4. Jeg gad vide hvordan de har løst/vil løse traversal problemet.

Ah, de bruger teleportation:
http://www.idigitaltimes.com/fallout-vr-hands-htc-vive-demo-shows-promise-539840

Gad vide hvordan de vil kombinere det med VATS. VATS låser dig jo normalt fast hvor du står, men det kan man ikke i VR. Måske ens roomscale størrelse i VATS snævres ind, så man ved at man ikke kan bevæge sig mere end et par skridt. Teleportation vil logisk nok være slået fra mens man er i VATS går jeg udfra.

Kamp udenfor VATS kombineret med teleportation.. hmm, her vil det nok være nødvendigt at begrænse rækkevidden af teleport, så det ikke bliver for nemt.
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 17:58, rettet 13/06-16 18:00 
Doritospaven kører et 12 timers E3 live stream, der snart skal til at starte:

https://www.youtube.com/watch?v=Jjoq7snv24I

Han postede deres schedule over på Neogaf:

Hello NeoGAF!

Are you ready for Monday? We are. Here's a look at what you can expect on the YouTube Live at E3 stream. Things may shift around a bit.

Livestream link (1080p, 60FPS): https://www.youtube.com/watch?v=Jjoq7snv24I

YOUTUBE LIVE AT E3 SCHEDULE
MONDAY, JUNE 13 - ALL TIMES EASTERN
(Note: All Guests and Content Subject to Change)

Noon - 12:30 PM: Injustice 2, Kanye West's Only One, Croteam, JackSepticEye and More
YouTube Live at E3 kicks off with Injustice 2 when Ed Boon comes by to debut exclusive new gameplay footage. Plus, don't miss the latest on Kanye West's Only One game. Then we're onto the announcement and first look at the next game from Croteam. Also don't miss news on Lego Worlds and a countdown to Xbox with special guests Kyle Bosman (Easy Allies), Alanah Pearce from IGN, and Burnie Burns from Rooster Teeth. Plus, JackSepticEye breaks down his most anticipated games of E3 2016!

12:30 PM - 2 PM: Xbox E3 Press Conference
Live from the Galen Center, find out about the future of Xbox with Phil Spencer, Gears of War 4 and more.

2 - 3 PM: Bethesda, Recore, Martin Garrix, Titanfall 2, and More
Don't miss a very special hour of YouTube Live at E3. Bethesda stops by with surprise guests and an update on Dishonored 2. Xbox is with us to show off never-before-seen content from Recore, plus we hear from Martin Garrix about his work on "Oops," the theme for YouTube Live at E3. In addition, we are joined by Twisted Pixel to reveal their next game, and we get updates on Titanfall 2, Sea of Thieves, Deus Ex and more surprises.

3 - 4 PM: Gears of War, Mass Effect, and A Very Special Surprise Guest
One of the biggest hours in YouTube E3 Live history kicks off with Gears of War 4, and a visit from CD Projekt Red. YouTuber StampyLonghead comes by live, and we get an update on Mass Effect: Andromeda from BioWare's Aaryn Flynn. Adult Swim Games visits, and we're joined by iJustine, Nadeshot, CaptainSparkelz and more. Plus, at 3:30 PM, Geoff is joined by a very special surprise guest. Trust us: You don't want to miss this.

4 - 5:30 PM: Ubisoft E3 Press Conference
Live from the Orpheum Theater, Aisha Tyler hosts Ubisoft's annual E3 showcase, with new looks at Watch Dogs 2, Ghost Recon Wildlands, South Park: The Fractured But Whole and more surprises.

5:30 - 6 PM: Nintendo, CliffyB, Lawbreakers and More
We're back at our studio with special guests from Nintendo, Cliff Bleszinski with an exclusive look at Lawbreakers. Xbox's Aaron Greenberg also stops by with a new announcement.

6 - 7 PM: Watch Dogs 2, Battlefield, Angry Joe, Psychonauts VR and More
More games come first to the YouTube Live at E3 stage. We go behind the scenes at Blur Studio to find out about their work on Halo Wars 2, Ubisoft CEO Yves Guillemot drops by, and we catch up with Oculus Studio head Jason Rubin. Double Fine's Tim Schafer comes by to world premiere a look at Psychonauts VR, plus exclusive new updates on Dawn of War III, Hitman, Battlefield 1, Watch Dogs 2, Ghost Recon Willdlands and more. Plus, it's the moment you've been waiting for: Angry Joe and Geoff reunite live on air, and other guests including Vikkstar123, JeromeASF, and Jesse Cox.

7 - 7:30 PM: Xbox - Beyond the Briefing
Only YouTube takes you beyond the Xbox briefing with a special half-hour of Xbox news and announcements. First Xbox executive Shannon Loftis stops by to chat with Geoff and make a surprise Xbox title announcement, and get new details on Halo Wars 2 with Dan Ayoub from 343 Industries. Also Fullbright debuts a new demo of the ID@Xbox title Tacoma. Plus, Xbox's Major Nelson stops by and more surprises.

7:30 - 9 PM: Lil Wayne, Aisha Tyler Star Wars, Destiny, MattPat, And More
Don't miss Lil Wayne live in the studio with news on his link to gaming. Plus Aisha Tyler drops by and we get ready for the PlayStation Press Conference with special guests Jade Raymond from EA, and Chris Barrett, game director from Bungie joins Geoff to share new details on Destiny: Rise of Iron. We get a exclusive look at Tekken 7, YouTube's MattPat comes by to talk about his new series Game Lab, CapyGames gives us an update on Below, and other surprises we can't tell you about just yet. Plus, we're joined by Game Informer's Andy McNamara, Kotaku's Stephen Totilo, and Elyse Willems from the FunHaus as we countdown to Sony's PlayStation press conference.

9 - 10:30 PM: PlayStation E3 Press Conference
Live from the Shrine Auditorium, Sony Interactive Entertainment reveals what's next for PlayStation.

10:30 - Midnight ET: PlayStation Post-Show, Conan O'Brien and KINGSGLAIVE
For the first time YouTube Live at E3 goes on location to the historic Shrine Auditorium for a special 90 minute live PlayStation press conference post-show. You won't want to miss the breaking news and exclusive interviews with very special guests from Sony Interactive Entertainment and the world's leading development studios. Plus, Conan O'Brien joins Geoff live for his take on all things E3, and we world premiere the E3 trailer for KINGSGLAIVE: FINAL FANTASY XV.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=206368691&postcount=2
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 18:21, rettet 13/06-16 18:30 
Nooo. Serious Sam VR annonceret på Keighleys Stream. Øv, sikke et spild :(

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=2F_CZosKxig&feature=youtu.be
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 13/06-16 18:37, rettet 13/06-16 18:43 
Xbox one S 40% mindre og vil havde indbygget power adaptor.

Gears of war 4 vil havde cross play mellem xbox og Windows 10.
3of193of19Skrevet 13/06-16 18:37 
Xbox One S med 4k Blu-ray drev. Nice.
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 18:39 
Greaseball>
Gears of war 4 vil havde cross play mellem xbox og Windows 10.

Og crossbuy, ikke? Det er dælme nice.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
--Skrevet 13/06-16 18:41 
Den X1S er satme nice :O
Spiller nu: Animal Soccer World
EltanEltanSkrevet 13/06-16 18:44 
3of19>
Xbox One S med 4k Blu-ray drev. Nice.

Hvor ser du den har 4K Blu-ray drev, det står ikke nævnt i nogle af de leaks jeg har set.
GreaseballGreaseballSkrevet 13/06-16 18:44 
Bede-x>
Greaseball>
Gears of war 4 vil havde cross play mellem xbox og Windows 10.

Og crossbuy, ikke? Det er dælme nice.

Jo. Plus cross save.

Den Gears controller ser nice ud.
3of193of19Skrevet 13/06-16 18:44 
Bede-x>
Greaseball>
Gears of war 4 vil havde cross play mellem xbox og Windows 10.

Og crossbuy, ikke? Det er dælme nice.

Det er nok noget vi kan regne med fremadrettet med alle Microsoft udgivelser.
GreaseballGreaseballSkrevet 13/06-16 18:45, rettet 13/06-16 18:46 
Eltan>
3of19>
Xbox One S med 4k Blu-ray drev. Nice.

Hvor ser du den har 4K Blu-ray drev, det står ikke nævnt i nogle af de leaks jeg har set.

De har lige sagt det på deres press event. At den vil understøtte 4k video.
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 18:46 
3of19>
Det er nok noget vi kan regne med fremadrettet med alle Microsoft udgivelser.

Jeps. Det synes jeg er over fedt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 18:47, rettet 13/06-16 18:52 
Xbox S traileren: http://youtu.be/XuTwtOo88r8

Introducing the new Xbox One S. Play the greatest games lineup, including Xbox 360 classics, on a 40% smaller console. Experience richer, more luminous colors in games and video with High Dynamic Range technology. Stream 4K video on Netflix and Amazon Video, and watch UHD Blu-ray™ movies in stunning 4K Ultra HD. Includes the newly streamlined Xbox Wireless Controller.

Bemærk:
One thing has been removed, however: the Xbox One S doesn’t include a dedicated Kinect sensor port. If you want to hook up a Kinect for voice controls you’ll need a separate USB adaptor. (Microsoft says that there will be a program to offer the adaptors for free to existing Xbox One owners who decide to upgrade.)

http://www.theverge.com/2016/6/13/11911184/microsoft-xbox-one-s-announced-price-specs-e3-2016

Kinect er helt død.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 18:57 
Recore trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=WnKT9ZCGgBE

Recore E3 Gameplay Trailer - Presenting ReCore, an XBOX ONE & WINDOWS 10 EXCLUSIVE

From the legendary creator Keiji Inafune, and the makers of Metroid Prime comes ReCore, an action-adventure crafted for a new generation.

Join Joule Adams as she leads a group of Corebot companions on an adventure to save mankind in the dangerous world of Far Eden.

Coming September 13

Det ser jo lovende ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 18:59, rettet 13/06-16 19:26 
Forza Horizon 3 (XO/PC) trailer: https://www.youtube.com/watch?v=fTSUgXkfooA

Foregår i Australien, fire player campaign co-op, ude 27 september.

E3 2016
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 19:02, rettet 13/06-16 19:06 
General RAAM i Killer Instinct: https://www.youtube.com/watch?v=XzrjBID4bHU

E3 2016

De snakkede om man kunne spille gratis i denne uge.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 13/06-16 19:05 
Lyder især godt med cross play i Forza Horizon 3. Så også nemt ud hvordan 3 pc spillere joinede en xbox spiller.

Baggrunds musik kommer tilbage til Xbox.
Valg af sprog på dashboard uafhængigt af region. Det noget jeg har savnet.
3of193of19Skrevet 13/06-16 19:06, rettet 13/06-16 19:07 
Sproguafhængighed uanset location.
Det er rart endeligt at se. Ikke at have Kinect kommandoer når maskinen er sat til DK er drøn irriterende. Og med Cortana bliver stemmekommandoer mere intuitive også.
Og ja GB, lang om længe med baggrundsmusik. Virkelig underligt det ikke var en feature fra starten, når det var signatur features på Xbox og Xbox 360
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 19:12, rettet 13/06-16 19:16 
Om Microsofts Play Anywhere initiativ, der betyder crossbuy og crossplay mellem XO og PC:

A new initiative from Microsoft is bringing the Xbox One and Windows 10 a lot closer together. It's called "Xbox Play Anywhere," and it lets you buy participating cross-platform games once, and own them on both platforms. If you buy a game on Xbox One it will simply appear in your Windows 10 library, and vice versa, and your saved games, achievements, and other information will carry over between the two versions.
(..)

Forza Horizon 3
Gears of War 4
Halo Wars 2
ReCore
Scalebound
Sea of Thieves
State of Decay 2
We Happy Few

http://www.theverge.com/2016/6/13/11911216/xbox-play-anywhere-windows-10-xbox-one-e3-2016

Spoiler også konferencen med titler der er på vej til XO/PC :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 13/06-16 19:14, rettet 13/06-16 19:15 
Costumizable controller til selv at bestemme stil. Me like :)
Gad egentlig vide om man kan skifte HDD i den nye One S? Der stod "up to 2TB HDD"
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 19:15, rettet 13/06-16 19:18 
Eurogamers kig på Inside: https://www.youtube.com/watch?v=7JCDHH1g3i8

E3 2016

Pga Inside er på vej, er Limbo gratis for XO ejere i denne uge.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 13/06-16 19:18 
3of19>
Costumizable controller til selv at bestemme stil. Me like :)
Gad egentlig vide om man kan skifte HDD i den nye One S? Der stod "up to 2TB HDD"

Grafikken de viste, der så det ud til at den sad bagerst i maskinen. Men de skrev integrated hdd.
3of193of19Skrevet 13/06-16 19:23 
Ærgerligt at de sparer de to dollars på en dedikeret port og man så skal spilde en USB port.
Cortana overtager stemmekontrollen, så den kommer til at virke uden Kinect. Gestures menuen har aldrig virket så godt, men det ville nu have været rart bare at kunne bruge Kinect til Fantasia ect.
--Skrevet 13/06-16 19:23 
We Happy Few ser nice ud :O
Spiller nu: Animal Soccer World
GreaseballGreaseballSkrevet 13/06-16 19:24 
We haapy few... det ser dejligt skummelt ud.
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 19:29 
Gwent: The Witcher Card Game (PS4/XO/PC) trailer: https://www.youtube.com/watch?v=pEcso7yIIoM

Beta på XO/PC 1 september, senere på PS4.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 19:34 
Dead Rising 4 (XO/PC) trailer: https://www.youtube.com/watch?v=GT3cb3f5pM0
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 19:44 
Scalebound (XO/PC) demonstrationen: https://www.youtube.com/watch?v=D-ZVMU_KA-M
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DunwichDunwichSkrevet 13/06-16 19:45 
Rare har osse taget resten af Microsofts nye hipster stil til sig. Det er uudholdeligt, og jeg kaster snart op.
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 19:52 
Halo Wars 2 (XO/PC) trailer: https://www.youtube.com/watch?v=kjN1eWhzPeA

E3 2016
E3 2016

Beta i denne uge på XO.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 13/06-16 19:55, rettet 13/06-16 19:56 
Omg SCORPIO announce?!
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-16 19:56 
6 Teraflops Xbox på vej :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
354 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig