X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Horizon: Zero Dawn

Svar
SumezSumezSkrevet 06/06-16 20:30 
Der er kommet en ny trailer frem til spillet i forbindelse med E3, så nu burde vi vel snart have en tråd om det. :) Jeg synes stadig det ser virkelig fedt ud, trods den håbløse titel der gør det ekstremt svært overhovedet at huske hvad det hedder. :P

E3 2016 Trailer... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
210 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/01 13:32 
That's more I like it. Assassin's Creed ser meget federe ud I 2D.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 25/01 15:15 
Sumez>
Ja, den er vel ikke forkert som sådan, men jeg skulle også læse den mellem 4 og 82 gange før jeg forstod den.

Only you didn't :)

Det interessante ville naturligvis være at se Ubi spille konkurrentens spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 25/01 15:25 
Ja okay, så skulle der nok 200 gennemlæsninger til før den kunne forstås, det havde jeg ikke tålmodighed til :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
WehnerWehnerSkrevet 25/01 16:59 
Jeg kan virkelig ikke se den her sætning som svær:

"Men her ca. 90 timer inde, må jeg sige, at jeg virkelig godt gad have været en flue på væggen, den dag de gik i gang med HZD på Ubisofts kontor."

Men sådan her så?

Men her ca. 90 timer inde, må jeg sige, at jeg virkelig godt gad have været en flue på væggen, den dag de gik i gang med at spille konkurrentens spil HZD på Ubisofts kontor.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/01 17:30, rettet 25/01 17:35 
Hvis man selv sidder og laver open world-hejs som sit arbejde, gider man så kaste ned med nogle af konkurrenternes også?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 25/01 17:32 
Det er jo industri det her. Der er slet ingen tvivl om, at alle følger meget nøje med i, hvad konkurrenterne laver.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/01 17:35 
Jeg joker bare :) Men selvmordsraten hos Ubisoft må være relativt høj.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 25/01 17:38 
Ah :) Ja, det skulle man tro.
millenniummillenniumSkrevet 25/01 21:48 
De bruger sikkerhedsnet til deprimerede udviklere, og fjerner skarpe genstande fra alle cubicles.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 26/01 08:08, rettet 26/01 08:09 
millennium>
Kan man modde sin kamel til en Mustang GT?

Nej, men du kan "modde" hestene (ingen mustangs imellem) :)

Horizon: Zero Dawn
210 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig