X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Horizon: Zero Dawn


Svar
SumezSumezSkrevet 06/06-16 20:30 
Der er kommet en ny trailer frem til spillet i forbindelse med E3, så nu burde vi vel snart have en tråd om det. :) Jeg synes stadig det ser virkelig fedt ud, trods den håbløse titel der gør det ekstremt svært overhovedet at huske hvad det hedder. :P

E3 2016 Trailer... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Mr. Gimmick, Final Fantasy XV [Delux..., Shadow Tower: Abyss
158 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/04 12:21 
Jeg syns jeg savner en fysisk manual som forklare hvad de forskellige ting gør. Sidder tit og under mig over hvad er det nu den blå og den gule flaske gør. Plus er der mere end en stor robot modstander så sker det tit at jeg bliver løbet over af den ene mens jeg har fokus på den anden. Så taber man lige 75% healt og før man får rullet frem til ens healt potion(fordi hun kun kan holder 2 healt planter eller lign.) så bliver man ramt igen og Game Over. Kan også være det bare er mig der ikke er god til det system de har lavet.

Kan godt lide spillet og den stemning det har. Men tror aldrig jeg kommer til at klare mange af de små side quest mission som de ligger ud. Modsat The Witcher som jeg elskede at klare små side missions i. Så virker det her som de går for at være lette i starten til bare at kaste en ind i en fæstning med 20 tyveknægte og en boss der er 20 levels højere end en selv(føles sådan). Lige den mission der valgte jeg at smutte ud igen og lod dem beholde gislet.
quadquadSkrevet 10/04 21:28, rettet 10/04 21:30 
Der er en log over maskiner og deres svagheder i spillet, men en fysisk manual havde selvfølgelig altid været at foretrække. Spillet belønner den dygtige spiller, men ikke den ihærdige spiller. Det er et RPG mere af navn end af system. For at købe bedre våben kræver det kills, og den store moderator er coils, der dropper fra kills. Jeg har læst at mange i starten bare render fra alt der gør ondt, mens jeg valgte at bruge 20 minutter på at dræbe en SPOILER-TEKST:
stormbird

, det gav mig så også to coils jeg brugte resten af spillet.

Levels betyder intet, så hvis du i begyndelsen af spillet døjer med sidequests, er det formentlig din indgangsvinkel der er forkert. Ren Rambo er muligt, men bliver man nemt overvældet, er en smule stealth kombineret med traps i en indsnævring, en taktik der faktisk kan bruges hele spillet igennem.

Flotte og næsten spoilerfri gifs fra spillet
GreaseballGreaseballSkrevet 11/04 09:18 
Hurtigt spørgsmål, hvad gør coils i spillet?
Havde en okay god playtrough igår af nogen missioner. Det virker godt med den mere stealthy tilgang. Men bliver man set så er fanden løs.
BeanoBeanoSkrevet 11/04 10:17 
Coils påvirker stats på våben og udrustning. Jeg vil anbefale at købe "tinkerer" skill så man kan demontere coils så de kan genbruges når man finder bedre.
quadquadSkrevet 11/04 12:11 
Sammen med større herbal pouch, er det spillets eneste reelle belønning for at level up.

Når man har dræbt x antal af en robot, får de i øvrigt mere armor. Så ingen grund til at grinde de små dyr, hellere forsøge sig med de større, der giver loot der kan byttes til bedre våben, udover coils.
GreaseballGreaseballSkrevet 11/04 14:13 
Beano>
Coils påvirker stats på våben og udrustning. Jeg vil anbefale at købe "tinkerer" skill så man kan demontere coils så de kan genbruges når man finder bedre.

Ah det er coils. Ja de bliver brugt flittigt. Tak for info venner. :)
JmogJmogSkrevet 11/04 14:43 
Hedder de ikke bare mods i spillet?
BeanoBeanoSkrevet 11/04 15:06 
Nej :)
158 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig