X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Shadow Of The Beast (2016)


Reply
BeanoBeanoSkrevet 21/05-16 16:51 
Jeg fik lagt Uncharted 4 til side og spillet nogle timer på dette. Mangler den sidste polering visuelt men spiller rigtigt hæderligt og kan godt li' det ind til videre.
Gameplayet er meget fokuseret på timing af de forskellige angrebstyper og scores end et simpelt hack'n'slash spil det kan ligne.
Spillet skærer ikke historien ud i pap men man kan låse undertekser op så man kan forstå fjenderne og små historie sekvenser.
Det originale Amiga spil, komplet playthrough video af samme, soundtrack, etc. er nemt at låse up med in-game points man tjener ved at spille.
Anyway, ikke noget mesterværk men til prisen klart værd at give en chance imo, selv om Jim Sterling hader det :)
slk486slk486Skrevet 22/05-16 01:32 
Fik også brugt et par timer forleden og kan faktisk meget god lide gameplayet og undertonerne og temaerne i musikken fra det originale er super fedt. Jeg er dog lidt irriteret over at man ikke bare kan få lov at spille et 2D henad-spil, uden cutscenes, og det underligt sløve hop man laver er sgu lidt kikset.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 22/05-16 17:00 
Spillet gjorde et skidt førsteindtryk hos mig - styring og hoppene kræver lidt tilvænning, men flyder bedre jo mere man spiller det og timingen sidder i fingrene ;)

Nogle ret fede baner og bosser senere, og gameplay elementer jeg ikke forventede :)
slk486slk486Skrevet 22/05-16 23:32 
Ja, samme her. Skidt førsteindryk, især grundet de irriterende cutscenes, men det føles faktisk godt, når flowet og timingen kører :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 23/05-16 08:49 
Cutscenes kan dog nemt skippes med O-knappen.

Fik det gennemført i går - udmærket spil. Ikke et langt spil (tog mig ca 5-6 timer på normal) men meningen man skal genspille banerne for højeres scores, finde skjulte time lines orbs, etc.

Noget jeg dog stadig ikke forstår: man kan se hvor andre spillere er døde (Dead/Demon's Souls inspireret?) hvor man kan gifte elixir eller consume deres beast soul. Men hvad gør det?

Når man dør kan man vælge imellem at bruge en resurrection elixir (optjenes hurtigere jo bedre man spiller) eller konsumere en innocent souls (gratis retry). Det påstås at antallet af innocent souls har indflydelse på slutningen, eller påvirker det kun score/rating?
Login for at besvare
Username
Password
Remember me