X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Batman: Return to Arkham


Reply
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/05-16 15:35 
Der kommer en HD remaster af Arkham Asylum og Arkham City i en double pack med alt DLC inkluderet.
27 Juli.

https://youtu.be/tqyUpF7oYiw
52 topic(s).
1 2 > »

Reply
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/05-16 15:35 
Der kommer en HD remaster af Arkham Asylum og Arkham City i en double pack med alt DLC inkluderet.
27 Juli.

https://youtu.be/tqyUpF7oYiw
BeanoBeanoSkrevet 18/05-16 18:10 
Info om opløsning og framerate?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-16 20:23 
Kun Xbox One? :(

I så fald 720p og max 30 frames :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 18/05-16 20:28 
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-16 20:46 
Kewl :)

Jeg kunne godt finde på at gennemføre Arkham Asylum for tredje gang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/05-16 20:54 
Samme her. Det er et blæret spil. Gad vide om det Joker DLC der var ekslusivt på PS3 kommer med i alle versioner så.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-16 20:58 
Har jeg spillet al DLC til Arkham City hvis jeg spillede GOTY til PS3, eller kom der mere senere?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 18/05-16 21:49 
Har ikke rigtig nogen grund til at genspille dem - mangler stadig Oranges og Knight. Måske når det falder til 100-150,-

Der er SÅ meget andet at spille :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-16 21:50 
Det skal bestemt være billigt før jeg køber :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 18/05-16 22:16 
Konsolkongen>
Har jeg spillet al DLC til Arkham City hvis jeg spillede GOTY til PS3, eller kom der mere senere?

Tror det var det hele.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-16 22:25 
Okay :) Jeg kunne ikke huske hvad der var DLC og hvad der ikke var :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/05-16 10:44, rettet 22/05-16 10:46 
Lidt ballade på linien efter folk har lavet nogen sammenligninger og nogen ting ser degraderet ud i Remastered versionen

https://youtu.be/pEXmZUtzacU

More like Demastered

Batman: Return to Arkham
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-16 10:48 
Hold da op en forskel. Bygger Remastered på PS360 assets?
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/05-16 10:52 
Jeg mistænker dem for at det bygger på Lego Batman assets. :D
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/05-16 10:54, rettet 22/05-16 10:54 
Jeg er i hvert fald den der holder sine klodser langt væk fra den udgivelse!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 22/05-16 12:00 
Sjovt. På nogle områder vinder remastered. Her og der var der flere detaljer i textures og karaktermodeller, men generelt var det bedre på PC. Ærgerligt at spillet ser ud til kun at være 30fps, når nu de har brugt kræfter på at lave en ny udgivelse.

Jeg vil i øvrigt langt hellere se en sammenligning mellem remastered og PS360. PC-udgaven har nu engang mulighed for textures der fylder mere pga kraftigere grafikkort, så den her sammenligning er ikke helt retfærdig.
OdinOdinSkrevet 22/05-16 12:17, rettet 22/05-16 12:20 
For det første er ovenstående billede sammenlignet med et bullshot fra websitet. "Orignal"-billedet er på ingen måder repræsentativt for hvordan den scene rent faktisk så ud i spillet.
På langt de fleste billeder her virker remasteren som en markant forbedring: http://imgur.com/a/38lBu
Det virker lidt som om visse elementer på internettet bare har alt for lidt at hidse sig op over i deres liv.
Jeg skal ihvertfald helt sikkert have den. Det ville være en perfekt undskyldning for at gennemspille de to første spil igen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-16 12:30 
Der er ikke tale om et billede, men en video-sammenligning. Hvordan kan den laves 1:1 hvis det ikke er sådan spillet ser ud på PC?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/05-16 13:10 
I videoen vinder remastered flere steder.
OdinOdinSkrevet 22/05-16 13:13 
My bad. Det lignede fuldkommen et andet billede jeg så tidligere, der var sammenlignet med et bullshot fra websitet med samme logo i hjørnet, så jeg gik ud fra at der var tale om et billede i samme serie. Jeg bemærkede ikke engang at der var et videolink, men ud fra videoen kan jeg udemærket se at PC-udgaven på mange områder ser bedre ud. Det rykker dog ikke ved at den nye udgave er et ret stort spring opad fra sidste generations konsoludgaver.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-16 13:17, rettet 22/05-16 13:18 
Helt sikkert. De billeder du linker til viser tydeligt at Remastered er langt flottere. Jmog har også ret i at remastered visse steder vinder over PC på max, men jeg synes nu kun det er meget få steder :)

Skuffende hvis det kun bliver 30fps.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 22/05-16 13:46, rettet 22/05-16 13:48 
Generelt er de originale PC udgaver bedre end next-gen remasters i de fleste tilfælde, men lige præcis her er der da masser af forbedringer af spore i remasteren. Ærgeligt hvis det betyder 60fps igen skal ofres. PC udgaverne er dog tunge at køre med dx11 slået til og også ret buggy, så der må de fleste ned på dx9, som har flere ting slået fra, for at opnå stabilitet og 60fps.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 26/05-16 00:40 
Set en del sammenlignings video af original og remastered udgaven. Må sige at originalen ser bedre ud mange steder. Især hvad angår hår og skæg på figurerne. Syns det ligner en dårlig port.
BeanoBeanoSkrevet 26/05-16 09:25 
Som du kan se længere oppe sås der tvivl om validiteten af den sammenligning. Selv venter jeg på at DF kommer på banen :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/05-16 13:06 
Jeg blev helt overrasket over hvor dårligt Asylum på konsol så ud på de screens Odin postede, I forhold til remake. Jeg huskede spillet som lagt flottere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 26/05-16 14:48 
Jeg fatter simpelthen ikke pointen med denne remaster.
-Hvorfor nu? Er det bare fordi 'de kan' (host-host... cash grab) - eller er der mon en mere direkte anledning?
-Og har de, der har interesse i den slags spil, ikke allerede spillet dem til døde? Efter Origins og Arkham Knight er jeg i al fald blevet godt og grundigt træt af formlen.
[inspirational quote here]
JmogJmogSkrevet 26/05-16 15:43 
Der er to kundegrupper til denne udgivelse:

Folk der har en XB1/PS4 som deres første konsol eller blot har sprunget PS3/Xbox360 over.

Folk der godt kunne tænke sig at spille det igen, men har solgt deres gamle konsol eller bare ønsker at genspille det i højere grafisk kvalitet.

Ovenstående gælder for samtlige remasters og med undtagelse af spil der ikke var universelt elsket, så giver det fin mening. Det giver også udvikleres B-teams mulighed for at træne deres kodeskills inden de får lov at gå i kast med nye spil.
OdinOdinSkrevet 26/05-16 17:22, rettet 26/05-16 17:37 
+1. Quoted for truth.
Jeg befinder mig i gruppe 2 og hilser også ports og remasters velkomne fra et udviklersynspunkt, fordi det giver mindre erfarne udviklere en masse praktisk erfaring at få lov at rode med en større titel uden det pres der fulgte med førsteudgivelsen. Flere velrennomerede spilhuse vi kender idag startede netop med at lave den slags arbejde og havde aldrig fået chancen for at blive til noget, hvis de ikke havde haft den type lavrisiko-opgaver i deres skrøbelige, spæde år. Jovist - en gang imellem får vi en Silent Hill HD Collection og sidder tilbage med en sur smag i munden, men det hører trods alt til sjældenhederne, synes jeg.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/06-16 19:26 
Return to Arkham er forsinket. Outsourcing har igen ikke lige haft talent til at skrue det ordentlig sammen, så der er ingen releasedato på indtil videre.

https://youtu.be/rFoLybIRbw8
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/09-16 15:28, rettet 06/09-16 15:33 
Ny trailer og ny dato.
Denne gang med lidt sammenligning fra hestens egen mund, som man siger.

https://youtu.be/w2_q7QS15ZM

Pga. deres underlige aliasing eller blur effekt eller hvad det er, er der stadig ting der ser lidt dårligere ud end PS3 versionen, men generelt er det pænere. Måske er det bare character models de har fucket helt op?

Batman: Return to Arkham
Batman: Return to Arkham
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/10-16 17:51 
Her er noget gameplay fra starten af Arkham Asylum.

https://youtu.be/m8Vr-LVY8Dg

Det ser meget pænt ud, syntes jeg.
BeanoBeanoSkrevet 25/10-16 14:44 
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-16 15:29 
Ja det er uspilleligt i nuværende form. Jeg håber dog at de lader frameraten forblive unlocked og drager nytte af PS4 Pro for så burde det vel snildt kunne køre 60?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/10-16 15:57 
Hvis de patcher det...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-16 16:20 
Det kan vel være prepatched til Pro?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/10-16 17:06 
Har jeg ikke hørt noget om, ville være oplagt at reklamere for ;)
JmogJmogSkrevet 25/10-16 17:36 
Det var vist et krav at alt efter 30/9 skulle have et Pro mode.
BeanoBeanoSkrevet 25/10-16 17:37 
Det krav valgte de at droppe svjv.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-16 18:19 
Jeg håber de går efter 60fps på Pro og smider en 30 cap på alm. Det ville være kewl :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/10-16 18:54 
Ja en cap-option ville være passende med så store udsving ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-16 19:07 
Jeg forstår ikke hvad de tænker på når de ikke capper til 30 og spillet aldrig nogensinde når 60fps. Man skulle tro at de ikke anede hvad det gik ud på :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/10-16 19:18 
Det virker ret slapt :P
GreaseballGreaseballSkrevet 27/10-16 09:29 
Så Ign's anmeldelse af spillet. Hvordan er det projekt sluppet igennem kvalitetskontrolen. Tror jeg holder mig til de gamle udgaver.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/10-16 10:31 
Med det hér og PC versionen af Arkham Knight skal man nok holde sig væk fra Rocksteady's spil hvis det er andre end Rocksteady der laver dem.
OdinOdinSkrevet 27/10-16 11:07, rettet 27/10-16 11:25 
Det har meget lidt at gøre med om det er Rocksteady eller ej, og alt at gøre med at det er Warner Brothers som er udgiveren. WB har en lang track record med at presse titler ud for tidligt med game breaking bugs som det tager måneder at få fikset, eller holder deres kunder hen med lovninger på et fix, som de adskillige måneder senere beslutter at droppe helt for i stedet at koncentrere sig om mersalg i form af DLC. Eller leverer halve spil som det var tilfældet med Shadow Of Mordor på PS3/360. Eller skrider helt fra deres afkom, som det var tilfældet med f.eks. Mortal Kombat X på PC.
BeanoBeanoSkrevet 27/10-16 12:48, rettet 27/10-16 12:49 
Spillene er porteret af Virtuos som også stod bag Heavy Rain og Final Fantasy X/X-2 HD remaster/ports.

https://en.wikipedia.org/wiki/Virtuos

Svjv var de udmærkede porteringer (dog ikke BluePoint niveau) så måske har de blot ikke fået budgettet fra WB til at gøre arbejdet ordenligt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-16 13:55 
FFX var en fremragende port PS3'en taget i betragtning :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/12-16 17:19 
1.02 update ude som skulle løse performance issues på PS4 Classic mens det ser lidt skidt ud for Pro-ejere.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-batman-return-to-arkham-patch-good-news-and-bad-news
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/12-16 17:23 
Det kører stadig bedre på Pro end alm, men låst til 30 og sub 1920x1080 opløsning til tider. Altså præcis som på almindelig. Ret skuffende da det ellers virker som om performance er forbedret en hel del på alm, så man kunne have håbet på 60fps på Pro :/
Jeg håber de upper opløsningen til ren 1080p på Pro i det mindste, for så nærmer vi os noget der er rimeligt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 01/07-17 22:35 
Return to Arkham er jo på tilbud på PSN i disse dage og jeg er igang med Asylum. Det kører stabilt og er stadig et klasse spil. Det holder 100%. Et af de bedste 3D metroidvanias der er lavet.
52 topic(s).
1 2 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me