X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spyro-spillene


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 12/05-16 15:01 
Jeg havde planer om at gå tilbage og genspille de vigtigste af Ratchet & Clank spillene, oven på det nye på PS4, men da jeg så begyndte at udvælge titler meldte lysten sig til at spille alle de tidlige Insomniac spil igennem. Disruptor kunne undlades, da jeg gennemførte det med en kammerat dengang jeg var ung, hvilket efterlod de tre Spyro spil, som jeg havde prøvet en smule og set blive spillet ... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
80 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-18 11:39 
Crash samlingen udkommer 1 år efter til XB1 og Switch pga. en PS4 eksklusivaftale med Sony.
SumezSumezSkrevet 06/04-18 12:02 
- og så er der alle de andre Switch-ports :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/04-18 12:08 
Nu troller du jo igen.
SumezSumezSkrevet 06/04-18 12:25 
Ys 8? DQ11 (og Heroes og Builders)? Doom? Wolfenstein 2? South Park?
Og endnu værre hvad angår "mindre" udgivelser - Terraria? Axiom Verge? Wonder Boy? Mega Man Legacy? Firewatch? Wild Guns?

Du kan hive næsten ethvert spil ud fra en liste over Switch-udgivelser og se det samme resultat :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 06/04-18 13:29 
Det skyldes vel at udviklerne har sovet i timen og været forsigtige denne gang efter wiiu fiaskoen ?
SumezSumezSkrevet 06/04-18 13:29 
Der er nok mange forskellige gode grunde :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 06/04-18 13:38 
Nu er de mindre udgivere ihvertfald ved at falde over hindanden for at komme på fordi Switchen nu er det eneste sted, hvor de kan komme på, som ikke er flooded af lort og lagkage, så de rent faktisk kan sælge noget til de sultne switch ejere. Desværre nok bare et spørgsmål om tid...
j/k
SumezSumezSkrevet 06/04-18 13:41 
Wii U'ens digitale store minder om en mobil-app shop. Tror desværre Nintendo er alt for lax.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-18 13:46, rettet 06/04-18 13:46 
Har du set hvad der ligger på PS og Xbox stores? Steam er helt vanvittigt hvor, uden pis, 99% af alt indholdet er ren malware.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 06/04-18 16:11 
Hver gang jeg kan komme til det, hiver jeg denne trailer frem :P

https://www.youtube.com/watch?v=uM523jjrvf4
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Bede-xBede-xSkrevet 02/08-18 00:26, rettet 02/08-18 05:55 
Med mindre det viser sig at være en fejl, ser det ikke ud til alle tre spil er inkluderet på skiven i den fysiske udgave i remaket:

https://www.resetera.com/posts/11007652/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 02/08-18 07:59 
Det er jo helt gak.
SumezSumezSkrevet 02/08-18 08:39 
Det er standarden for næsten alle nye spil at de ikke er spilbare uden at downloade noget ved siden af. Men så snart det står på æsken, råber folk råber folk jagt i gevær :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 02/08-18 09:12, rettet 02/08-18 09:15 
Det passer naturligvis ikke. Langt de fleste AAA spil får rigtigt nok en dag 1 patch men indholdet *er* på disken og er oftest fuldt spilbart, bortset fra evt. online-modes.
Spyro udgivelsen har kun 1 af 3 spillene på disken - hvis historien altså passer og det ikke bare er en fejl.

Hvad kan egentligt være grunden? Ikke billigere at trykke skiverne og der burde være plads nok med 50GB?
SumezSumezSkrevet 02/08-18 09:27 
og er oftest fuldt spilbart, bortset fra evt. online-modes.

Hvornår har du sidst prøvet at spille et af dine spil uden day 1 patchen? Jeg prøvede kort Doom, det fortrød jeg hurtigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 02/08-18 09:55 
Ja Doom er et af de slemme eksempler - jeg skrev faktisk om det i Doom tråden dengang :) Vil dog stadig mene at det er undtagelsen og ikke reglen :D
SumezSumezSkrevet 02/08-18 09:56 
Man kan håbe :) En af de positive sider af alle de indie-spil der først får fysisk udgivelse et år eller mere senere er at man kan håbe de kommer fuldt patchede på discen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 02/08-18 10:01, rettet 02/08-18 10:03 
Ja enig. Jeg syntes også indie og mindre udgivelser *normalt* er i bedre "form" end AAA udgivelserne på dag 1 - "gone gold" udmeldingerne lyder mere som "beta on disc" i mine ører, dog sjældent i så slem forfatning at det ikke kan spilles :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/08-18 11:55 
Er det samme folk som stod bag Crash collection? Altså samme folk som hev de gamle discs fra hylderne for at sende nye ud, hvor bonusbaner og patches var inkluderede?

I så fald giver det ingen mening at de skulle gøre det så voldsomt anderledes denne gang :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 07/08-18 12:20 
Det med at undlade 2 spil på disken virker lidt som et forsøg på at skade salg af brugte spil. Hvilke kun kan ske hvis der en kode med som kun virker en gang. Håber det ikke.
Men syns personligt det en meget dum ide. Det skader jo salget af spillet i områder hvor der er dårlig og langsom net forbindelse. Rigtig mange områder i USA har ringe internet. Forstil jer at skulle hente de spil på en 56k forbindelse og betale pr mbit download.
Personligt har jeg droppet at købe Spyro. Så ellers frem til det. Men ikke efter det her stunt. Måske Switch udgaven hvis den har alle 3 spil på kortet. Det andet med 1 spil på skiven og resten som download. Det for dumt syns jeg. Så måtte de hellere udskyde udgivelsen.
Kan håbe de udgiver en udgave senere der har alle 3 spil på disken. Selv om det er Activision vi taler om :/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/08-18 13:03 
Switch er desværre konsollen hvor den slags allerede er ekstremt udbredt. Så det kan du godt regne med også er tilfældet der. Svineri at Nintendo har tilladt det :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 07/08-18 14:02 
Ligesåsnart udviklere har mulighed for frit at udgive alle de patches og DLC til spil som de har lyst, så er det jo rimelig svært at tegne en streg i sandet. Både for Nintendo, Sony, Microsoft og alle andre. Udviklerne har frie tøjler som de har lyst.
Alternativet er at lave rigtig strikse begrænsninger til hvad udviklerne må gøre med patches, og opkræve "dummebøder" for brug udenfor deres standard fremgangsmåde, som Microsoft gjorde på X360, og så kommer de jo under søgelyset for den praksis i stedet.
Det er desværre rimelig utopisk at ønske den form for fairplay guidelines i en branche der er 100% drevet af kommercielle interesser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/08-18 14:04 
Greaseball>
Det med at undlade 2 spil på disken virker lidt som et forsøg på at skade salg af brugte spil. Hvilke kun kan ske hvis der en kode med som kun virker en gang. Håber det ikke.

Det lader heldigvis ikke til at være tilfældet - det er "kun" en update som indeholder 2 af spillene. Måske gjort fordi spillene slet ikke var klar da det gik i trykken (spekulation).

Jeg hopper også denne udgivelse over i første omgang, måske når det kan købes meget billigt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/08-18 14:25 
Sumez> Det her handler jo ikke om patches eller DLC. Og i Nintendos tilfælde giver de udviklerne muligheden for at udgive deres spil på mindre cartridges, da de er billigere, og så lade forbrugeren downloade resten af spillet.

De burde i stedet sætte prisen på spillet den 50'er op i stedet, så man kunne få et komplet produkt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 07/08-18 14:36 
At downloade resten af spillet er vel noget der gøres enten via patch-systemet eller som DLC (hvis det er som Greaseball siger, et anti-brugtsalg enticement med en downloadkode i æsken)?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 07/08-18 21:59 
Som Beano skriver, det er ikke en kode.
SumezSumezSkrevet 08/08-18 00:32 
Som jeg skriver, så er det en patch.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 08/08-18 10:20 
Og for brugere med dårlig eller ingen net er det bare øv at købe spillet og misse at der står det kun er 1'eren som følger med.
BeanoBeanoSkrevet 17/08-18 16:25 
Udsat til d. 19. november. Jeg tager forsigtigt den optimistiske hat på og håber alle tre spil kommer på disken. Hvis de derimod allerede har trykt dem, vil forsinkelsen forklare rodet.

https://gematsu.com/2018/08/spyro-reignited-trilogy-delayed-to-november-13
GreaseballGreaseballSkrevet 18/08-18 13:31 
Oh! Respekt hvis de faktisk har lyttet til fans over spørgsmålet om spil på disken.
Men vil vente og se hvad der sker.
80 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig