X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spyro-spillene

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 12/05-16 15:01 
Jeg havde planer om at gå tilbage og genspille de vigtigste af Ratchet & Clank spillene, oven på det nye på PS4, men da jeg så begyndte at udvælge titler meldte lysten sig til at spille alle de tidlige Insomniac spil igennem. Disruptor kunne undlades, da jeg gennemførte det med en kammerat dengang jeg var ung, hvilket efterlod de tre Spyro spil, som jeg havde prøvet en smule og set blive spillet ... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
60 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04 11:39 
Crash samlingen udkommer 1 år efter til XB1 og Switch pga. en PS4 eksklusivaftale med Sony.
SumezSumezSkrevet 06/04 12:02 
- og så er der alle de andre Switch-ports :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
BeanoBeanoSkrevet 06/04 12:08 
Nu troller du jo igen.
SumezSumezSkrevet 06/04 12:25 
Ys 8? DQ11 (og Heroes og Builders)? Doom? Wolfenstein 2? South Park?
Og endnu værre hvad angår "mindre" udgivelser - Terraria? Axiom Verge? Wonder Boy? Mega Man Legacy? Firewatch? Wild Guns?

Du kan hive næsten ethvert spil ud fra en liste over Switch-udgivelser og se det samme resultat :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
OlimarOlimarSkrevet 06/04 13:29 
Det skyldes vel at udviklerne har sovet i timen og været forsigtige denne gang efter wiiu fiaskoen ?
SumezSumezSkrevet 06/04 13:29 
Der er nok mange forskellige gode grunde :)
slk486slk486Skrevet 06/04 13:38 
Nu er de mindre udgivere ihvertfald ved at falde over hindanden for at komme på fordi Switchen nu er det eneste sted, hvor de kan komme på, som ikke er flooded af lort og lagkage, så de rent faktisk kan sælge noget til de sultne switch ejere. Desværre nok bare et spørgsmål om tid...
j/k
SumezSumezSkrevet 06/04 13:41 
Wii U'ens digitale store minder om en mobil-app shop. Tror desværre Nintendo er alt for lax.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04 13:46, rettet 06/04 13:46 
Har du set hvad der ligger på PS og Xbox stores? Steam er helt vanvittigt hvor, uden pis, 99% af alt indholdet er ren malware.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 06/04 16:11 
Hver gang jeg kan komme til det, hiver jeg denne trailer frem :P

https://www.youtube.com/watch?v=uM523jjrvf4
Spiller nu: Dead Rising, Progear No Arashi, Windjammers
60 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig