X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty: Infinite Warfare


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/05-16 13:39 
Der er ikke mange hemmeligheder mere. Især ikke når nogen allerede i sidste uge kom til at leake årets Call of Duty på PSN store, men idag er det officielt annonceret:

Årets Call of Duty er Infinite Warfare: Krig hele tiden!

Inkluderet i Legacy Edition (og sikkert også solgt separat) er retro-spillet Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered, så der er massere af CoD at glæde sig til i år! :)

Her er en reveal trailer, som for øvrigt også er en fin David Bowie tribute.
https://youtu.be/EeF3UTkCoxY
WehnerWehnerSkrevet 02/05-16 13:57 
<3 retro
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 02/05-16 16:49 
Bowie tribute? Jeg vil kalde det voldtægt :P
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/05-16 17:43 
Haha :D
GreaseballGreaseballSkrevet 02/05-16 17:51 
COD4.... er det så kun multiplayer maps der er tale om eller hele spillet?
Plus, den trailer... var det COD eller HALO jeg lige så en trailer for? :p
JmogJmogSkrevet 02/05-16 17:53 
Hele spillet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-16 18:05 
Jeg kunne godt være klar på COD4 online igen. Det andet ser ikke skide interessant ud, men jeg har selvfølgelig heller aldrig prøvet multiplayer i nogen af de andre fremtids COD.

Jeg kunne godt lide singleplayer-delen i COD 2 og 4, resten har været noget forfærdeligt bavl med deres åndssvage fiktive krige og alt for meget Amerika :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/05-16 20:51 
Beano>
Bowie tribute? Jeg vil kalde det voldtægt :P

To be fair, det er et af de numre det er nærmest teknisk umuligt at lave et meningsfuldt cover af.
Det er ikke pænt, men det er heller ikke forfærdeligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 02/05-16 20:52 
Er mega klar på cod 4 igen. Det andet kan de beholde. Hvorfor nægter de at lytte til hvad det er fansene vil have?

Vil fryde mig hvis CoD4 mp tal er højere end uendelige krigsførelse.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/08-16 18:44, rettet 16/08-16 20:08 
Infinite Warfare promo. Ser ud til at de hopper med på neo 80'er bølgen med Zombies.

Call of Duty: Infinite Warfare

Der er et eller andet ved det zombies som virker fedt, men af én eller anden grund kan jeg aldrig få taget mig sammen til at spille det. Det er nok fordi det føltes som noget som man næsten SKAL spille sammen med nogen man kender.

*EDIT* Ok, videobåndet kommer fra en eller anden gigantisk kasse med swag sendt ud til "influencers". Jeg sad og så denne video hvor en 20-årig sad og kæmpede med at finde ud af at betjene en båndoptager til jeg blev nødt til at lukke vinduet, så jeg er ikke helt sikker på hvad der er i, men der var ihvertfald også noget tøj og nogen kondisko fra Addidas.

https://youtu.be/clqs0sIZDV8

*EDITEDIT* Og her er træjjlåååårn
https://youtu.be/RKeMzpDlOmE
spectrespectreSkrevet 16/08-16 20:17, rettet 16/08-16 20:25 
Ha ha ha fedt med The Hoff der til sidst.

Synes altid de zombie modes har været sjove, især den med præsidenterne fra Black Ops 1. Men det er ret simpelt, det er jo bare horde mode hvor man skal se hvor længe man kan overleve. Der er noget progress i mappene som stopper på et tidspunkt og så kan man så lalle rundt indtil det bliver så vildt at det er umuligt at overleve.

Jeg synes den bedste der har været indtil viderer er den alien én der var i Ghosts. Der skulle man kæmpe sig vej hen til slutningen. Smadre en kæmpe boss og så tilbage til extraction zonen.

Og det kan sagtens spilles med randoms. Det er dog ikke alle der er lige gode eller fatter hvad det går ud på.

edit.
stilen minder mig ret meget om Uranus Zone fra Dead Rising 2: Off the Record :D
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/08-16 20:54 
Jeg fik aldrigt spillet Off The Record, men glæder mig til den dér Remaster opsamling der kommer snart :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/09-16 05:49 
Iam8bit udgiver Call of Duty Infinite Warfare's soundtrack på vinyl. Ikke lige noget der siger mig noget, for hvis der er noget der ikke hænger ved efter et Call of Duty spil så er det da godt nok soundtracket. Det plejer jo bare at være sådan noget generisk orkestrering toppet af med bass-drops for at få den endeløse strøm af dramatiske one-liners til at lyde ENDNU mere intense

Call of Duty: Infinite Warfare
http://store.iam8bit.co.uk/collections/vinyl/products/callofdutyinfinitewarfare-vinylsoundtrack

Mere interessant er det dog at der også kommer en separat vinyl til Zombies in Spaceland banen, feat. The Hoff. Der er ikke rigtig nogen eksempler at finde på musikken deri, som også er original-produceret, for det er jo "Relax" i den officielle trailer, som ikke ser ud til at være på LP'en. Til gengæld står det beskrevet som værende "80's Synth Pop" så det bliver sikkert meget godt... og så er den næsten også værd at eje bare for coveret :D

Call of Duty: Infinite Warfare
http://store.iam8bit.co.uk/collections/vinyl/products/callofdutycosmictunes-vinylsoundtrack
slk486slk486Skrevet 01/09-16 09:40, rettet 01/09-16 09:40 
CoD af alle spil ¯\_(ツ)_/¯
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/09-16 10:06 
Ja. Så ved man at vinyl er ved at være mainstream for alvor :D
DunwichDunwichSkrevet 16/10-16 00:14, rettet 16/10-16 00:58 
Remasteren af CoD: MW, følger som bekendt med Infinite Warfare. Jeg fik den i sidste uge, og har spillet det i nogle dage. Det er helt tydeligt på mig, at i fremtiden, så vil alle remasters blive målt mod denne, for det er næsten uvirkeligt hvad teamet har begået her. Det er nærmest som at spille et helt nyt spil. Grafikken alene, er på en ny grafikmotor - det troede / vidste jeg ikke til at starte med. Men man har osse fixet et par (små) ting, som irriterede mig lidt i originalen. Bla på The Hunted missionen, hvor man på et tidspunkt skal holde stand mod fjender på en stor mark, midt om natten i dårlig belysning, mens ens team mates åbner en dør til en farm, så man kan komme videre; I lige præcis den scene, kommer fjenderne så tilpas langt væk fra, at det i det originale spil, var ret svært at overhovedet se hvad man skød på. Karakter modeller er en smule større i remasteren, og så er der tilføjet en del nye blod effekter, som osse gør det nemmere at se, når man rammer fjender længere væk. Spillet er faktisk blevet noget mere blodigt, siden originalen.

Men det er den nye grafik motor, som flere steder næsten fik mig til at tabe kæben. Det er virkelig et flot spil nu, og en nydelse at spille igennem igen.

Digital Foundry video:

https://www.youtube.com/watch?v=_V3DfU8OFh0
enfenenfenSkrevet 16/10-16 08:25 
Min plan er lige nu at vente med Infinite Warfare, til Activision udgiver MWR dom standalone til jul. Jeg er ret sikker på, at det bliver udgivet alene.

Og så må de ellers gerne give MW2 samme behandling næste år.
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/10-16 20:24 
Ny "Screw it, let's go to space" trailer.
Jeg elsker hvor Amerikansk den er :D

Call of Duty: Infinite Warfare

https://youtu.be/wuwsE8CUEjE
Bede-xBede-xSkrevet 29/10-16 21:11, rettet 29/10-16 21:12 
Nu brokkede jeg mig over at Gears 4 havde fået stats boostende microtransactions i Horde mode, men i det mindste havde multiplayeren kun kosmetiske upgrades. Sådan skulle det vist ikke være i det nye CoD, hvor man kan købe sig til bedre våben:

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1303027

Og det værste er at det ikke er slut endnu. Det skal nok blive meget værre i fremtiden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 30/10-16 01:01 
Forhåbentligt kommer det til at koste dem (Activision) i år. Reaktionerne på betaen har heller ikke været specielt opløftende.

Det bliver mit første år, hvor jeg springer et COD spil over. Battlefield 1 / Titanfall 2 ender nok med at få mine penge.

Jeg kunne muligvis finde på at smide penge efter COD 4 Remastered, når det kommer separat - hvis prisen ligger på 200 maks.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig