X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Winning Eleven 7 - Holdliste og info


Svar
AssassinAssassinSkrevet 05/08-03 20:56, rettet 05/08-03 20:57 
Winning Eleven 7 (PES3) er lige på trapperne i Japan, og jeg har lige opsnappet listen over klubhold, samt noget mere info til de interesserede. De nævnte facts kan naturligvis nå at ændre sig inden den europæiske udgivelse i november.

Master League har denne gang 4 divisioner og der er ialt 64 klubhold at vælge imellem. Stadig ingen nordiske, og de latinamerikanske hold er røget ud denne gang. Nå, here we go....

Belgien - Anderlecht

Tjekkiet - Sparta Prag

Rusland - Spartak Moskva

Ukraine - Dynamo Kiev

Tyskland - Bayer Leverkusen, Bayern München, Dortmund, Hamburger SV, Hertha Berlin, Schalke 04, Werder Bremen

Holland - Ajax, Feyenoord, PSV Eindhoven

Grækenland - Olympiakos, Panathinaikos

Italien - AC Milan, AS Roma, Bologna, Brescia, Chievo Verona, Inter, Juventus, Lazio, Parma, Perugia, Udinese

Tyrkiet - Fenerbache, Galatasaray

Frankrig - AS Monaco, Auxerre, Lyon, Bordeaux, Marseille, Paris St. Germain, Lens

Portugal - Benfica, Sporting Lissabon, Porto

Spanien - Atletico Madrid, Betis Sevilla, Celta Vigo, Deportivo La Coruna, Barcelona, Real Madrid, Real Sociedad, Valencia

England - Arsenal, Aston Villa, Blackburn, Chelsea, Everton, Fulham, Leeds, Liverpool, Manchester City, Manchester Utd., Newcastle Utd., Tottenham, West Ham Utd.

Skotland - Celtic, Rangers

Special Teams - Winning Eleven Utd., PES Utd.

Derudover er der 56 landshold, og jeg kan ikke lige umiddelbart se der er nogle nye siden sidst.

Andet info...
Officiel licens til Milan, Roma, Lazio og Parma.
En del nye tricks og 4 nye skudfinter.
360 graders finte, vha. højre analog-stick
Indlæg fra kanterne er nu hårdere (fladere).
Helt ny grafik-engine, hvor Konami hævder at 80% af animationerne er lavet om. Spillerne har tillige 'udtryk' i ansigterne, afhængig af hvordan det går.
Valg af dommer.
Valgmulighed for hvor mange tilskuere der skal være.
Forbedret AI, der justeres bedre undervejs i kampene.
Træk i trøjerne er fjernet, og istedet er 'hånd på bolden' kommet til.
Mere fokus på hvilken fod den enkelte spiller sparker med, istedet for at han sparker stort set lige godt med begge ben.
Dommeren kan bruge fordelsreglen.
Nogle af spillerne har hår der bevæger sig.
Ny former for skader, med både bandager og spillere der bliver båret ud.
20 stadions (6 nye)
WE Shop hvor man kan rekvirere sig visse nye ting.
En mere detaljeret 'edit mode'
Forbedret taktik-del, der gør det muligt at give de respektive kæder og spillere flere individuelle ordrer.

Det var vist lige umiddelbart det.....
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
jaesjaesSkrevet 05/08-03 21:18 
Det lyder da cool nok.

Specielt at de har lavet animationerne om, og justeret AI´en...
StriferStriferSkrevet 05/08-03 21:26 
Det lyder rigtig godt:P Men har det fået PAL realese-dato?
XBL Gamertag: ZeNtiX
AssassinAssassinSkrevet 05/08-03 21:30 
MartinM >
Det lyder rigtig godt:P Men har det fået PAL realese-dato?

Nope, ikke endnu
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
StriferStriferSkrevet 05/08-03 21:31 
Godt nok! Så kan jeg stadig nå at nyde PES 2 endnu!
XBL Gamertag: ZeNtiX
AssassinAssassinSkrevet 05/08-03 21:48, rettet 05/08-03 21:54 
Jeg kan iøvrigt også tilføje at den der ting hvor spilleren 'snubler' efter tackling/boldtab efter sigende er blevet skrottet, hvilket skulle gøre spillet endnu mere flydende. Der skulle også være mere fokus på forsvars-spillet, så det ikke er så nemt at komme til chancer. Desuden kan man, så vidt jeg har hørt, også justere sværhedsgraden i Master League undervejs. Trupperne skulle desværre ikke være helt opdateret (men det bliver de garanteret i Pal-udgaven), så Beckham spiller stadig for Man.Utd og Seaman er stadig hos Arsenal. Man skulle dog selv kunne modificere de forskellige klubhold så man er up-to-date med diverse transfers
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
APHAPHSkrevet 09/08-03 18:46, rettet 09/08-03 18:46 
Er der egenlig nogle her på siden der har impoteret WE7, som kan fortælle lidt om spillet?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BaggyBaggySkrevet 17/08-03 12:20 
Træk i trøjerne er fjernet ? OH NO!!!.......
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig