X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fælleskørsel fra KBH til P:R 3.2?


Svar
MajorPMajorPSkrevet 05/08-03 20:53 
Hey alle.
Normalt er det jo DrXl eller 3of19 der tager dette emne op?
Ville bare høre om der er fælleskørsel i tog som sidste gang til KT5? (Var godt nok ikke med, meeen...)
Jeg er i hvert fald frisk på noget togkørsel =)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
66 emne(r).
« < 1 2

Svar
MajorPMajorPSkrevet 28/08-03 08:28 
Umiddelbart kunne det også være en idé, at kontakte DSB for at høre om de har et tilbud til de otte der skal med?

Jeg er selv mest stemt for at køre med tog.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 28/08-03 09:45, rettet 28/08-03 09:46 
Rites >
400 kr hver for bus?

Og hvor meget koster det med tog?

Med grupperabat koster det med tog svjh ca. 420 hver. Men hvis nogen vil tage tjansen, må de gerne ringe og høre DSB hvad vi kan få.
Men prøv at læse det jeg skrev en gang til. Det bliver 320kr hver med bus. Udbetalingen er 400kr, men jeg går kraftigt ud fra at vi kan afsætte de resterende klip, så vi får det ned på 320 (det skulle overhovedet ikke være noget problem, vel, RJK? Tonser? ;))

Jeg vil også tro, at skulle man mod forventning ikke kunne finde nogen folk, der er interesserede i at spare 50kr. nogen af de to dage vi er med bussen, så kan man evt. vende tilbage til Valby en anden dag efter folk, der skulle være interesserede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 28/08-03 10:08, rettet 28/08-03 10:11 
Det der skulle afklares før jeg kunne tage stilling til at tage afsted er nu afklaret.

Jeg regner med at deltage og være med i noget fælles transport. Hvornår tager fælleshejsen afsted fra København?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 28/08-03 10:46 
Jamen, det er jo herligt. Så er vi oppe på ni, dvs. udbetaling på 360kr hver. Hvis StrideR også kommer med, bliver vi 10, hvilket vil sige at udbetalingen bliver det samme som det endelige beløb, altså 320kr.

Der går en bus fra København til Silkeborg tre gange om fredagen, 9:50, 15:40 (nok det bedste bud, hvis alle skal med) og 18:50.

Jeg går stadig ud fra bussens tider og priser, da ingen endnu er kommet med en billigere løsning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 30/08-03 11:09 
Jeg har ikke noget imod at sætte penge ind på den ansvarliges konto;)
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 30/08-03 14:35 
Jeg betaler gerne 100 kr. ekstra for komfort, at slippe for at blive køresyg og muligheden for at game GBA på toget.

Jim?
» a winner is you «
MajorPMajorPSkrevet 30/08-03 23:21 
hm... Vi er jo ti nu? De otte plus DrXl og hans bror (correct me if I'm wrong...). Men umiddelbart kan jeg jo køre på barnebillet ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KoludaKoludaSkrevet 30/08-03 23:28 
Ved heller ikke endnu, om jeg kan komme fredag(masser af overarbejde osv.), eller om jeg tager hjem lørdag aften eller søndag ...
Så tæl ikke mig med , tager nok toget eller bilen, hvis det bliver muligt.
dRxLdRxLSkrevet 31/08-03 01:30, rettet 31/08-03 01:35 
Min bror bor i Silkeborg.

Ifølge 3of19 skal man bestille DSB grupperabat mindst 2 uger i forvejen, så det er for sent nu (undersøg evt. dette selv).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MajorPMajorPSkrevet 31/08-03 09:22 
ok. Hvad nu? Er der andre der hellere vil med tog end bus?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/09-03 12:34 
Jeg skal til Jylland tidligere på ugen, så det bliver lidt problematisk med den fællesordning for mig.
Jeg ville dog gerne med på hjemturen.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 01/09-03 12:52 
Personligt har jeg ikke et problem med at tage toget, jeg har Wildcard og får ungdomsrabat. Det er nok ikke alle der har det, og derfor kan det blive temmelig dyrt for dem, hvis vi ikke får grupperabat.
Men hvis folk foretrækker tog fremfor KTC's busløsning, må de altså til at finde ud af noget. (jeg ville ellers mene at der er mere komfort på en færge end i et tog)

Som det er nu, bliver vi syv på udturen og otte på hjemturen. Så vi er tilbage på at skulle deles om at betale et "depositum" på fem billetter, såfremt busløsningen bliver valgt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 01/09-03 13:07 
Jeg skal heller ikke med bussen til Jylland, men vil godt med tilbage til København.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 01/09-03 13:19 
6 ud, 8 hjem.. Nu er det begyndt at blive endnu mere besværligt.. Så med bus hedder det enten vi skal af med seks billetter, eller det kommer til at koste 340kr fremfor 320 (og 180 for dem der kun skal med én vej), hvilket så til gengæld vil betyde at vi ikke skal bekymre os om at få afsat nogle billetter.
Jeg ved ikke rigtig hvad der er at foretrække, kommer an på hvor let det er at komme af med de ekstra klip, det ved jyderne vel mere om fra sidste gang.

Og så vil jeg meget gerne høre om de folk der hellere vil med tog har fundet ud af noget? Jeg er selvfølgelig åben for forslag, jeg prøver bare at finde den bedste løsning for os alle.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MajorPMajorPSkrevet 01/09-03 15:17 
Ringede til DSB her for lidt siden ang. DSB orange. De siger på deres HP, at man kan komme over storebælt for 150/165 kr. Selvfølgelig gælder det ikke fredag og søndag eftermiddag :!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/09-03 01:02 
'Han' er da lige her! Men 'han' er vist gået glip af nogle ting, lader det til...hvorfor lod i mig også stå at vente på den forkerte togperron uden at sige noget... >;P
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
66 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig