X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT5: Jyder!


Svar
RJKRJKSkrevet 09/03-03 00:13 
Nu har jeg jo tidligere brokket over københavnernes halvsløje tilslutning til KT-arrangementerne, men nu er det så omvendt denne gang! Vi er i Silkeborg og jyderne er nærmest i mindretal!?

Det kan ikke passe.

La0s, Bean-O, Chrono, TL, Kristensen, Reinhold, Brummelum, fum, msxtrd, Poul, Sephiroth og alle I andre i nærheden.

Overvej lige en ekstra gang om dette "enestående" arrangement ikke er jeres weekend værd - eller kig i det mindste et smut forbi, nu hvor chancen er der.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 09/03-03 01:13 
Rart med lidt ekstra tilslutning fra sjælland for en gangs skyld. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 09/03-03 01:55, rettet 09/03-03 01:55 
Jeg er interesseret i at kigge forbi, men jeg ved ikke om overnatning er inde i billedet. Hvis vi er nogle gutter der kan køre der op sammen og tilbage vil det være grrreat med mig... selvfølgelig kaster jeg kørepenge i.

Jeg bor i Århus

EDIT: både fredag og lørdag kunne være nice
Hvad sker der?
ChronoChronoSkrevet 09/03-03 08:19 
Udover at det selvfølgelig er vildt hyggeligt så er der desværre ikke så meget der lokker. Og pengene er heller ikke i topform lige nu.

Er der, i tilfælde af at jeg ombestemmer mig, nogen som er med på Four Swords? Jeg vil gerne have låst op for den extra dungeon.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
fumfumSkrevet 09/03-03 09:39 
Ja det er ikke fordi jeg ikke gider. Men manglen på tid er den afgørende faktor. Jeg er rendt ind i en periode med overarbejde en masse, fordi der er noget kodning til en ny release der bare skal være færdig. Og så er der jo lige familien ved siden af. Jeg kan lige forestille mig konens udtryk når jeg siger: "Hey, jeg fordufter lige til Silkeborg for at lege konsolspil i weekenden". Hun synes jeg er umoden nok i forvejen, bare fordi jeg synes at hoppespil er sjove. Men så aligevel, hun kunne jo godt lide Crash Bandicoot. Nej jeg må hellere lade være med at spørge.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
MobyMobySkrevet 09/03-03 10:37 
Jeg kigger i hvert fald fordi når i engang kommer til Kbh.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 09/03-03 11:16 
Jeg vil da gerne med, men kan kun komme med hvis der er en/nogle der køre forbi Horsens eller der omkring, sådan jeg kan få et lift ;D
Sælg mig en Xbox =)
dRxLdRxLSkrevet 09/03-03 11:38 
DSB kører forbi Horsens.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 09/03-03 11:53 
Ja men, hvis nu der var nogle der alligevel skulle forbi ;D
Sælg mig en Xbox =)
AmbyAmbySkrevet 09/03-03 12:35 
Jeg og en kammerat kigger self forbi.
Da de oprindelige planer om kørsel er blevet syltet bliver det nok det offentlige transport-system vi benytter.
Jeg vil lige høre om der er ting med skal have med ?
Nu har jeg jo ikke været til træf før.
Sovepose, underlag osv ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 09/03-03 12:41 
Sovepose er en _rigtig_ god idé.

Jeg skal lige have lavet en optælling på, hvor mange madrasser der er i huset, før jeg siger noget definitivt om liggeunderlag...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 09/03-03 13:04 
Min sufflør siger 12 og dertil fire sofaer.

Så liggeunderlag ville nok også være en god idé for nogle af jyderne...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 09/03-03 13:39 
Jeg springer også over - har ikke tid og penge...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 09/03-03 21:16 
Jeg vil meget gerne med til KT, men der er afsluttende runde i 3. division om søndagen klokken 12 i Esbjerg.
Jeg prøver dog at finde ud af noget. Jeg er meget opsat på at spille PES2 mod alle udfordrere.
Men det store spørgsmål er dog: hvornår er sidste tilmeldingsfrist? Jeg kan nok først komme med et sikkert svar vedrørende tilmelding, på onsdag
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
RJKRJKSkrevet 09/03-03 21:23 
Tilmeldingen er "vejledende".

Det er okay at dukke op i sidste øjeblik, man skal bare være opmærksom på, at man så ryger bagest i køen til gode sovepladser ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 09/03-03 21:27 
Biografen er reserveret fra holdet der ligeledes lå der til PES CUP ;P
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
NaieraNaieraSkrevet 09/03-03 21:28 
Præcis! Det kan der egentlig ikke laves om på.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 09/03-03 21:32 
Jeg skal bare have min sofa nede i hjørnet, så er jeg tilfreds ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Per SPer SSkrevet 09/03-03 22:08 
Jeg er en gammel hat der skal have lov til at få mindst 2 madrasser og en natpotte, da jeg skal bruge lang tid på at nå ud på toilettet med min rolator.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RJKRJKSkrevet 09/03-03 22:13 
Folk i din fremskredne alder står selvfølgelig allerførst på listen ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig