X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

PlayStation TV


Reply
KTCKTCSkrevet 09/03-16 11:57, rettet 09/03-16 11:58 
Jeg lavede et impulskøb af PlayStation TV forleden, lokket af en billig pris og tanken om at kunne spille PS Vita spil, uden at skulle investere i en håndholdt konsol, for lige i øjeblikket bruger jeg stort set ikke mine håndholdte maskiner, hvilket er synd når batterierne i dem har begrænset levetid.

Nu har jeg så fået maskinen, men kan ikke rigtigt mønstre begejstring for den, ikke mindst fordi man nærmest er nødt til at have en PS4 controller og et stort PS Vita hukommelseskort, hvilket i sig selv koster det meste af en ny konsol, ligesom det store fokus på PS Store med opskruede priser for digitale licenser heller ikke lokker så meget.
Jeg har lånt en håndfuld PS Vita spil af en kammerat, men ingen af dem understøttes af min PS TV, så lige nu har jeg svært ved at glæde mig over mit køb, og jeg er meget fristet til at finde alternative måder at få underholdning ud af maskinen.

Er der nogen herinde, som har en PS TV og kan anbefale gode spiloplevelser på maskinen, der ikke nødvendigvis er JRPG og kan styres optimalt med en PS3 controller?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 09/03-16 12:00 
TxK
KTCKTCSkrevet 09/03-16 12:15 
Ok, er det det eneste du bruger PS TV til?

Jeg har overvejet TxK, Resogun, Alien Breed og Gravity Crash Ultra.
Dog bliver jeg lidt bange, når der f.eks. i beskrivelsen til alle spillene på nær Resogun står "Some functions and features may not be available on PlayStation TV." - hvad er det for nogle features? Det vil være lidt tosset at købe katten i sækken, hvis det er områder, som er vigtige for spiloplevelsen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 09/03-16 12:22 
TxK er hvad jeg har brugt min PSTV mest til :D

Har du ikke en PS4? For det er måden at spille Resogun på.
KTCKTCSkrevet 09/03-16 12:44 
Jeg har ikke købt en PS4 endnu, men det sker nok hvis det nye Uncharted bliver en system seller og kommer i et godt bundle med PS4 Slim.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me