X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gears of War 4


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 09/03-16 09:17, rettet 15/03-16 14:38 
Synes ikke det så ud til vi havde en Gears 4 tråd, så det må vi hellere få rådet bod på. Game Informer har en masse om spillet, mest vigtigt for mig er at der er couch coop. Man kunne godt være bekymret oven på at det var fjernet fra det seneste Halo, men folk brokkede sig heldigvis flittigt der og man må håbe det vender tilbage i Halo 6 også.

Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
77 emne(r).
1 2 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 09/03-16 09:17, rettet 15/03-16 14:38 
Synes ikke det så ud til vi havde en Gears 4 tråd, så det må vi hellere få rådet bod på. Game Informer har en masse om spillet, mest vigtigt for mig er at der er couch coop. Man kunne godt være bekymret oven på at det var fjernet fra det seneste Halo, men folk brokkede sig heldigvis flittigt der og man må håbe det vender tilbage i Halo 6 også.

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2016/03/08/april-cover-revealed-gears-of-war-4.aspx

En masse detaljer sakset fra Neogaf:

-2 player couch co-op (Online TBA)
-Set on Sera 25 years after Gears of War 3
-Imulsion weapon set off at the end of GOW3 killed off all fossil fuels
-Humanity has become an endangered species huddled in walled cities seeking shelter from devastating wind storms (as a result of the bomb & intense war aftermath)
-Called "windflares", sort of a melting of a hurrican and volcano
-4 categories of weather in the game: Start out as heavy breeze (trees, leaves, dust kicking up) and grow into violent category 3 windstorms that can affect combat and weapon usage
-Category 4 windstorms have you just trying to survive, super violent, dodging lightning strikes, etc
-Think of the wind when fighting: Putting the wind behind could help projectile travel, but fighting directly against the wind could throw bullets back at you
-Enemies also affected by the weather (which you could exploit and use strategically)
-"Outsider" camps outside of COG
-Heavy inspiration on the setting from Northern Italy (forests, forts, etc)
-Want to get back to the "intimacy" and "boogeyman" feeling of the original Gears
-Team settled on story that features 3 protagonists and stretches across a 24 hour span in game
-JD Fenix (main character) is Marcus Fenix's son
-JD: Joined the COG militia, classified incident forced him to AWOL
-Del: JD in the campaign, befriended him at boarding school (deep bond)
-Kait: Outsider, capable survivalist, shares Outsider perspective with JD/Del
-Story begins as their Outsider village is invaded by a mysterious new force; kidnapped
-The trio goes into the forest in search, wondering why only they were spared
-New enemy is called "The Swarm"
-After the war, too many Locust to bury so many were tossed into mass graves (our trio believe this new threat may be linked)
-First mission sets off with the trio in the forest, discovering giant cocoon-like pods, pale monstrous creatures erupt looking almost human
-These enemies are dubbed "Juvies" (harkening to their seemingly first evolutionary stage of a new enemy)
-Juvies can eventually evolve into "Drones" (homage to the trilogy), able to use weapons, seemingly the main enemy type
-Also experimenting with new enemies like the "Pouncer" (E3 demo)
-Pouncer switches tactics based on player (if you run out in the open, it shoots poisonous quills; stay in cover and it comes after you)
-New weapons like "construction based" tools repurposed for combat
-Wanted to revamp the cover system; can more easily mantle kick over any piece of cover & perform knife kills
-Can also perform a short distance shoulder charge, knocking enemies off balance
-Enemies can also pull players out of cover and perform their own takedowns
-Implementing dynamic cover (for example shooting enemy pods from ceilings in an otherwise open area)
-Big emphasis on multiplayer, saying original Gears development was 90% SP, 10% MP
-Want to meet needs of recreational players and esports players
-Acknowledges love for horde mode and promises fans won't be disappointed

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1195149

Gears of War 4
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/03-16 14:32 
Beta 18/4 og invites til dem der har spillet remaken på enten One eller PC:

http://news.xbox.com/2016/03/15/gears-of-war-4-beta-april-18/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 15/03-16 16:26 
Deres meget tunge multiplayer har aldrig sagt mig noget - bortset fra horde, der klart fungerer bedst i Gears-serien. Men man må give deres multiplayer, at den skiller sig ud. Spændende om den stadig gør det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 16/03-16 06:09, rettet 16/03-16 06:17 
Gears har også altid være co-op først for mig og i mindre grad singleplayer, med multiplayer som den mindst vigtige del af pakken (Horde kan dog være meget sjovt) og sådan har udviklernes prioriteter også fordelt sig. Desværre lader det til, at Gears 4 kommer til at have et større fokus på multiplayer end de gamle spil:

1) Multiplayer is getting a bigger focus this time:
"Historically, the campaign is the hardest thing to make out of any of these games," says studio head Rod Fergusson. "So if you look at the development of Gears one, it was probably 90 percent single player, 10 percent multiplayer. Over the course of the franchise, that percentage shifted, but I don't think it ever got above 70/30. Coming here, multiplayer has a much greater position at the table. On day one, as we were prototyping our first campaign experience, we were also building multiplayer maps. We really want to meet the needs of not just recreational players but eSports players, and it's something we've been thinking about for the entire development cycle."

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2016/03/14/everything-we-know-about-gears-of-war-4s-multiplayer.aspx?utm_content=buffer4cf7b&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

Forhåbenligt skader det ikke campaign delen, men man har da sine tvivl.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 31/03-16 15:39, rettet 31/03-16 15:41 
Game Informer har længere klip hvor de snakker med Rod Fergusson og Mike Crump om, hvordan Black Tusk blev til The Coalition og Fergusson blev tilknyttet projektet:

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2016/03/30/how-the-coalition-became-gears-of-wars-new-home.aspx

Lidt sjovt er det da de skal beskrive første arbejdsdag, hvor de vælger at sætte medarbejderne til at spille seriens TRE spil. Stakkels Judgement :)

De bekræfter også at de er et Gears studie frem over og ikke vil arbejde på noget uden for franchisen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 17/06-16 09:33 
DigitalFoundry kigger på E3 demoen af GoW4 og er imponeret over denne tidligere build.
Vind effekten er meget imponerende.

Gears of War 4: Xbox One E3 Gameplay Frame-Rate Test
3of193of19Skrevet 17/06-16 11:14 
Synes ny selv vinden var rimelig fjollet. Det var som om alle fjenders vægtvariabel faldt til næsten 0 når de blev dræbt og så bare fløj ud af skærmen, efter vinden ikke så ud til at volde nogen problemer ellers. Det var ret indlevelseshæmmende for mig i hvert fald.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-16 11:16 
Vildt, jeg ville ellers ha gættet på at det var PC-versionen de viste.

Men der går jo snak om at netop Gears 4 skulle køre bedre på Xbox One S (af gud ved hvilken grund), så det er ikke sikkert at vi med den gamle konsol får samme performance.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 17/06-16 11:30 
HDR understøttelse og intern dynamisk opskalering til 4k kommer sikkert til at give pote for folk med 4k fjernsyn ved nyere spil som Gears.
Scaleren i S er en massiv opgradering fra One, så det kan være der er en smule performance at hente der pga mindre overhead.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-16 12:09 
Men HDR på en maskine der har notorisk voldsom black crush? I don't get it :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 17/06-16 12:17 
Nej, hvad med at fikse det først :)

Scaling fra 720/900p -> 1080p har ingen påvirkning på performance.
j/k
JmogJmogSkrevet 17/06-16 13:45 
Konsolkongen>
Men HDR på en maskine der har notorisk voldsom black crush? I don't get it :/

Man kunne jo håbe at det betyder de har slået black crush fra langt om længe. Ellers ryger, som du siger, alle fordelene ved HDR.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-16 22:09 
Men så vil alle tidligere Xbox One spil der kompenserer for dette komme til at se forfærdelige ud på S-modellen :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 19/06-16 13:13 
Medmindre de tagert specifikt højde for dem, men det er vist utopi at håbe.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-16 13:17 
Ja det er i hvert fald ikke kvalitetskontrol der er førsteprioriteten hos M$ :)

Har du forresten leget med "kalibrerings guiden" på Xbox One? Den er jo direkte grinagtig. Jeg husker den som noget ala. "vælg game mode på dit TV, men hvis den ikke er der så vælg Cinema, og hvis den ikke er der så vælg Normal"... Ligeledes mener jeg også at de (korrekt) anbefaler at man sætter farvetemperaturen til varm, men at man kan vælge normal eller kold hvis man ikke synes om dette.
Hvad fanden er pointen så med den guide når de fleste vil opfatte varm som værende for rød, og dermed vælge normal eller kold, når man er vandt til forkert indstillede skærme :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 19/06-16 13:19 
Vælg A, hvis du synes det ser pænest ud.
Vælg B, hvis du synes det ser pænest ud.
Vælg C, hvis du ikke synes om A, eller B.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-16 13:24 
Det handler bare slet ikke om hvad folk synes, men hvad der er rigtigt og forkert :D

Jeg er tit blevet forfærdet over hvor skod folk har deres fjernsyn indstillet, eller nok snare at de bare lader dem være på de forudindstillede fabriks-indstillinger.

Det er især storslemt når jeg har set nogen have deres bærbare tilsluttet fjernsynet, og skarpheden har været skruet op på max. Jeg begriber ikke at man ikke at man kan acceptere at kigge på dette, når det på selv samme bærbare står pixelperfekt :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 19/09-16 15:51, rettet 19/09-16 15:53 
Launch trailer: http://youtu.be/ji2aU4EdQww

Der er campaign split-screen også i PC versionen (var fjernet i Ultimate). Fuldt crossplay mellem formaterne med undtagelse af matchmaking multiplayer, for at forhindre folk med joypad spiller mod nogle med mus/keyboard:

At a preview event last week, Gears of War 4 developer The Coalition revealed that the game’s campaign would have local split-screen co-op on PC. Technical director Mike Rayner told me adding the feature was a “labor of love,” and that they decided to do it after hearing feedback that people wanted it in Gears of War Ultimate Edition this March.
(..)
Additionally, the game can be played cross-play online between Windows 10 and Xbox One for the campaign co-op, Horde mode, multiplayer versus mode against AI, and multiplayer versus mode in private and LAN games.


http://www.pcgamer.com/gears-of-war-4s-campaign-will-have-split-screen-co-op-on-pc/

Et kig på PC versionen:

http://www.pcgamer.com/gears-of-war-4s-pc-version-is-shaping-up-great/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 21/09-16 11:42 
Er der nogen der ved hvordan DRM'en virker på Play Anywhere titler, Gears 4 specifikt? Jeg er selvfølgelig med på at man ikke kan være signet ind i det samme spil på både PC og Xbox samtidigt, men med normale spil virker det sådan, at andre profiler på ens hjemme maskine kan benytte ens spil og guld abonnement, selv om man ikke selv er online og endda også hvis man er online fra en anden maskine.

Hvad hvis man køber Gears 4 og installerer det på ens hjemme Xbox One, samt ens PC. Har andre profiler på maskinen så stadig adgang til spillet og ens guld abonnement som normalt, hvis man selv signer ind og spiller spillet på PC?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/09-16 14:08 
Jeg er egentligt også spændt på hvordan det forgår...
for man kan jo sagtens spille Xbox one spil i en anden profile på Xbox one. (i dette tilfælde min kæreste kan jo godt spille med hendes sølv konto de spil jeg har købt med mit guld på konsollen)
Så egentligt burde hun jo kunne logge ind med sit gamertag på konsollen og jeg spille gow4 på PC'eren med mit gamertag og spille lokalt...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Bede-xBede-xSkrevet 21/09-16 14:58 
Hvis reglerne/systemet er indrettet som ved normale spil på ude og hjemme Xbox, burde det være muligt at spille begge steder, så længe det er en sekundær profil der benyttes på hjemme Xboxen og hovedprofilen på PC'en. Har i hvert fald tænkt mig at teste det. Ville være cool hvis det var muligt, selv om det nok ikke er hvordan de håber man bruger systemet.

Ellers er der heldigvis split-screen :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 27/09-16 15:24 
Ok... Det kunne man så ikke...
Kæresten ville spille Forza Horizon 3 på min Xbox one med hendes "Sølv" konto.
Da jeg så loadet horizon3 på min PC fik jeg en popup om at jeg spillet allerede var åbent på en "anden" enhed og så får man beskeden om at man kan logge ud på den anden enhed for at forsætte... og plingggg.. så røg lille "Henny Dvergulk" ud af spillet ;-)

Det bliver helt sikkert det samme med Gear of War 4 så.
Man kan ikke både være logget ind på PC og Xbox One på samme tid.
Næste test må være om 2 Xbox one på samme netværk vil gøre det samme... (Hvilket jeg næsten er sikker på vil gøre det samme...)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Bede-xBede-xSkrevet 27/09-16 23:32 
Fair enough. Det er jo heller ikke hensigten, at man skal have to kopier fra et køb.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 28/09-16 21:12, rettet 28/09-16 21:17 
The Coalition har smidt de første tyve minutter fra campaign mode op og det indeholder en fantastisk mængde fanservice, til dem der er bekendte med seriens historie. Jeg kunne ikke lade være med at se det, men det ville nok have været bedre at vente, derfor en SPOILER advarsel. Kan man ikke holde sig fra det, skal man omtrent ti et halvt minut ind før de gode segmenter kommer:

http://youtu.be/wA_EoX6rr5w
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-16 16:08, rettet 29/09-16 16:34 
Det er vist ikke blevet nævnt herinde, at man får hele serien med, hvis man køber indenfor en begrænset periode:

Gears of War 4

For a limited time, all purchases of Gears of War 4 include the entire Gears of War Xbox 360 library for free, all playable on Xbox One thanks to Backwards Compatibility! The Gears of War Xbox 360 collection provides you with four incredible games, from the epic saga of the original Gears of War trilogy to the standalone story of Gears of War: Judgment.

Physical copies of the game will come with codes for each of the four titles to download via Xbox Live. For those who purchase digitally, your codes will be sent via Xbox Live message – we’ll be sharing more information on digital distribution closer to launch.

https://gearsofwar.com/en-gb/games/gears-of-war-4/order

Har man tænkt sig at benytte play anywhere, er det bedst at købe på Xbox storen, da der følger små bonusser som skins med, man ikke får hvis man laver samme bestilling på Windows store. Med mindre der selvfølgelig viser sig at være forskel i pris.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 30/09-16 19:19 
11GB dag et patch:

https://mobile.twitter.com/GearsViking/status/781895324700778496
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 01/10-16 11:34, rettet 01/10-16 13:14 
Får man PC udgaven som en seperat key ligesom med Quantum Break?

EDIT:

Er det meningen at man skal ringe ind, hvis man vil slette en pre-order?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 01/10-16 17:39, rettet 01/10-16 17:41 
Begge udgaver bliver knyttet til det gamertag der køber spillet digitalt. Dvs. man skal ikke gøre noget specielt for at få den anden udgave, men omvendt kan man altså heller ikke sælge den ene version til andre. Man skal dog have Windows 10 og anniversary updaten for at bruge PC udgaven. Der har været utrolig mange problemer med Windows Store med alle deres store udgivelser og jeg kan se at de endnu engang er nødt til at udsende en patch, for at man overhovedet kan downloade spillet, ligesom er sket med alle deres andre udgivelser:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1286825

Pinligt.

Jeg ved ikke hvordan deres pre-order system virker, da jeg aldrig pre-order med mindre der er tale om et par timer før for at downloade i god tid. Mht. det så bemærk at PC udgaven vist fylder 73GB.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 01/10-16 18:33 
Hvis man nu tænker at man skal ud og købe spillet billigt, fordi det følger med en række Nvidia grafikkort i øjeblikket, så vær opmærksom på at en del af de koder der er sendt ud med kortene, er blevet annulleret:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1287317
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 01/10-16 22:56 
Bede-x>
Fair enough. Det er jo heller ikke hensigten, at man skal have to kopier fra et køb.

Hmm lige en lille update...
Det viser sig at man muligvis godt kan spille både på Xbox one og PC på samme tid alligevel med 2 forskellige LiveID.
For hvis man signer ud på Xbox one og person 2 sign in forza horizon3 med sit sølv. så kan den person der har købt spillet som Play Anywhere godt logge på sin PC'er og joine,
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Bede-xBede-xSkrevet 02/10-16 11:40 
Det var også det jeg forestillede mig, da det er sådan det virker, hvis man har to Xboxe. Dvs. at man nok kan spille co-op over nettet med et guld abonnement og en kopi af spillet, fordi abonnementet og spillet kan lånes ud til sølv profiler på ens hjemme maskine, mens man selv signer ind og spiller på PC. Man skulle tro det ville være et hul der blev lukket hurtigt, men det har jo været sådan længe med to Xboxe..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 04/10-16 00:41 
Længere making of artikel som jeg kun lige er startet på, så ved ikke om den indeholder SPOILERS:

http://motherboard.vice.com/read/gears-of-war-4-aaa-games-are-hard-so-why-make-them?utm_source=mbtwitter
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 05/10-16 10:55 
Der kommer noget live stream halløj i aften:

Join the Coalition in Gears of War 4: LIVE on October 5th at 3:00 PM PT and get exclusive access to the game, celebrity guests, exciting news and more.

http://www.xbox.com/en-us/games/gears-of-war-4/live
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 05/10-16 16:18, rettet 05/10-16 16:19 
For dem der interesserer sig for den slags, har Nvidia har en meget lang artikel, der kommer godt omkring spillets mange grafik options og hvilken indvirkning de har på performance:

http://www.geforce.com/whats-new/guides/gears-of-war-4-graphics-and-performance-guide?ClickID=alnro9r0aat09nwzs5n5wosttsltyn9tasks

Gears of War 4
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 05/10-16 23:55, rettet 06/10-16 00:00 
Bede-x>
Der kommer noget live stream halløj i aften:

Join the Coalition in Gears of War 4: LIVE on October 5th at 3:00 PM PT and get exclusive access to the game, celebrity guests, exciting news and more.

http://www.xbox.com/en-us/games/gears-of-war-4/live

Fem minutter til det starter. Kan selvfølgelig også ses på Xboxen. Youtube link:

https://youtu.be/ndESWL5jFPg
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-16 00:11 
Gears of War film annonceret i partnerskab med Universal Studios.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-16 09:12 
Anmeldelser:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1289897

Har allerede set nogle stykker der siger god pakke, men klager over campaign. Jim Sterling giver 7/10 (der er nogle SPOILERS i teksten):

http://www.thejimquisition.com/gears-of-war-4-review/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 09/10-16 13:45 
Nu er der jo cross-play mellem pc og xbox one versionen, vil man så os kunne kommunikere via headset mellem begge udgaver?

Og kan man stadig dele sine digitale spil, hvis man ikke er gold medlem mere?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-16 00:11, rettet 11/10-16 00:26 
Du bør godt kunne "dele" spil uden at være guld medlem, men kun mellem Xbox og PC eller to Xboxe og det kræver at den der sidder på hjemmemaskinen, ikke er den hjemmemaskinen tilhører.

Man benytter Xbox app'en på PC, som har de samme funktioner som hvis man sad på Xbox One. Derfor bør party chat virke på samme måde.

Jeg siger "bør" for Windows Store er helt utilgiveligt dårligt fungerende og kan ikke vide om Xbox App'en er lige så dårlig. Selv efter at have læst hundredevis af indlæg, om folk der har problemer med noget så simpelt som at downloade sit spil, var det lidt svært at tro på, at det kunne være vanskeligt:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1286825&page=8

Men det er helt kafkask hvor uigennemskuelig download processen kan være og hvor mange ringe man skal springe i gennem for at få det til at virke. Fra Windows Store der nægter at anerkende ens køb, påkrævede opdateringer af operativ systemet, hemmelige patches der kan være nødvendige for at starte downloaden, labyrint navigation gennem menu punkter for at finde spillet osv.

Forleden skulle jeg spille Gears 3 i gennem sammen med Playkid og det var nødvendigt at genstarte min Xbox One fem gange og installere flere patches, før jeg overhovedet kunne komme ind i Gears, hvorefter spillet crashede tre gange i træk med få minutters mellemrum. Lidt over tre timer spildt på næsten ingen gameplay tid. Kan huske at jeg tænkte, at dårligere bruger oplevelse havde jeg alligevel aldrig oplevet, i forsøget på at få startet et spil.

Det var lige indtil jeg forsøgte at downloade Gears 4 fra Windows Store..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-16 00:18 
Coalition har lavet et par guides der kan være behjælpelige, hvis man har problemer med at hente Gears 4 fra Windows Store:

https://gearsofwar.com/en-us/forums/a35773093fe74d3d9970e0a896b16d6d/threads/gears-of-war-4-for-windows-10---pre-download-announcement/e3217150-080d-482c-acbf-a4fb6a461485/posts

https://gearsofwar.com/en-us/forums/e9b54fc61eb74ad783d533ca502b0132/threads/gears-of-war-4-known-issues-thread/5676a9fb-042b-4f8b-9008-405612c1e337/posts

Windows Store får Uplay og Origin til at ligne elite stores.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 11/10-16 09:18 
Når det er nødvendigt med guides, for at hente spillet, er der bestemt noget galt :)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-16 18:44 
Det er grueligt galt, bare læs/skim den linkede Neogaf tråd. Ærgeligt, for baseret på starten så virker det som en sublim PC port, der med mange options er super skalerbar og hver enkelt indstilling er fint forklaret, med en detaljeret in-game benchmark, fornuftige auto-adjust settings og enkelte fremtidssettings til kommende generationers grafikkort.

Med mindre det udvikler sig uheldigt senere, er det den bedste PC port, jeg har prøvet, med det enorme forbehold at Windows Store er helt umulig at anvende. Ved siden af det har jeg lige fundet ud af, at det indeholder always online DRM, hvilket de selvfølgelig ikke har skrevet nogen steder og som viden om ville have betydet, at jeg ikke havde købt det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DunwichDunwichSkrevet 11/10-16 23:07 
Mens I fedter med jeres PC udgave, der ikke virker, så har jeg spillet Xbone udgaven, det meste af dagen. Jeg kan rapportere at det er fedt, og at Unreal 4 motoren er ren kunst.
Bede-xBede-xSkrevet 12/10-16 01:21 
Jeg er i hvert fald færdig med Windows Store. Vil gerne have deres spil, men de må udsende dem på Steam, Gog, Origin, Uplay, Itch.io eller lignende, hvis de vil have jeg skal købe dem og online DRM skal være væk. Det var første gang jeg prøvede Windows Store og selv om jeg havde læst om problemerne ved alle deres andre udgivelser, kunne jeg ikke tro at det kunne være så svært at downloade et spil.

Den fik en fair chance. Det virkede ikke. Fuck off, Microsoft.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 12/10-16 06:53, rettet 12/10-16 06:53 
Xbox One versionen har også lidt online DRM, for Horde virker ikke overhovedet, hvis man er offline:

Gears of War 4

Det kan selvfølgelig godt spilles i solo, men man skal være online for at gøre det.

Er fantastisk hvordan de kunne snakke om offline LAN play for mindre end en måned siden, ikke skrive noget på spillets Windows Store beskrivelse om, at det har online DRM og derefter nægte at spillet åbner, hvis man ikke er på nettet.

De har tydeligvis ikke opgivet at få deres DRM planer i spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/10-16 08:30, rettet 12/10-16 08:30 
Kan man heller ikke spille campaign offline (på Windows)?
Bede-xBede-xSkrevet 12/10-16 09:37 
Du kan ikke engang komme ind i spillet, hvis du er offline, så alt er utilgængeligt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/10-16 09:47 
Dang :P
slk486slk486Skrevet 12/10-16 10:18 
Det virker helt vanvittigt :o
Der er slet ingen offline mode til hele infrastrukturen, ala Steam?
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/10-16 10:44 
Det kommer ikke på disc til Windows? Det ville vel, som altid, løse alle problemer i verden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
77 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig