X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Reparation af PS3 fat 60 gb


Svar
RandomDovenGuyRandomDovenGuySkrevet 26/02-16 15:22 
Jeg er havnet i den uheldige situation, at min PS3 60 GB model er død. Gult lys blinker. Nogen herinde der kender et godt, og billigt, sted hvor det kan fikses?
WonderboyWonderboySkrevet 27/02-16 17:38, rettet 27/02-16 17:39 
Måske dette kunne hjælpe?.

http://www.teamshmo.com/guides/how-to-fix-yellow-light-of-death-ylod-ps3-full-guide/

Link...
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/02-16 00:12 
Dét i Wonderboys link hvor hun bruger en varmepistol til at reflow'e loddetinnen vil muligvis virke, men jeg har min tvivl hvorvidt der er tale om en permanent løsning.

Hvis du skal betale nogen for at lave din maskine, så find en der har udstyret og forstanden til at lave en komplet "reballing" af GPU og CPU, hvor man erstatter loddetinnen med noget af bedre kvalitet, ellers forudser jeg at det sker igen på et tidspunkt.
Jeg har endnu ikke prøvet den slags og jeg har heller ikke alt det fornødne udstyr, så jeg vil ikke tilbyde hjælp her. Men det er bestemt heller ikke noget jeg ville bryde mig om at eksperimentere med på andre folks maskiner, før jeg har haft noget af mit eget under kniven og det er gået fint :)

Om ikke andet er varmepistolen en klart bedre løsning end de tosser der pakkede deres Xbox 360'ere ind i håndklæder og erklærede den for fikset efter sådan en tur :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig