X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Caligula


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/02-16 16:34 
Mens vi venter på Persona 5, hvad så med et spil hvor nogen skole-elever hænger ud og slås med dæmoner? Endelig et spil om dét! :D

FuRyu recently announced Caligula, an RPG with Persona 1 and 2 scenario writer Tadashi Satomi, where you’re stuck in an ideal virtual reality high school that loops every 3 years. Famitsu provides the latest with a teaser trailer and its first screenshots.

In Caligula the students are trapped in Mobius, a virtual reality world where those within it repeatedly relive the three years of an ideal high school. Those inside Mobius continue to live with no recollection of the real world.


The main characters begin to come to their own realizations that they’re not living in the real world, and form a “Return Group,” as part of their own desires to return to the real world, and begin to find a way to do just that.


However, there are some members that suffered in the real world and were saved by Mobius, as they have a hidden darkness that can’t be shared with others

Turbaseret RPG til Vita og virkelig pænt at se på. Der er ikke noget annonceret endnu, men det virker som et JRPG af en kaliber som sikkert nok bliver lokaliseret.

Caligula
Caligula
Caligula
Caligula

Her er en teaser trailer: https://youtu.be/WuWrz4mWuTU

Via Siliconera
SumezSumezSkrevet 24/02-16 17:13, rettet 24/02-16 17:15 
Ser lovende ud. Mere at bruge sin Vita til :)
Gad vide hvor stor chancen er for en fysisk udgivelse på dette tidspunkt. Gætter på at Atlus eller NIS samler det op.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 24/02-16 20:30, rettet 24/02-16 20:31 
Hvis det dur til PSTV ser det fedt nok ud til at man kan blive nødt til både at købe en download OG importere et fysik eksemplar :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 25/02-16 07:54, rettet 25/02-16 07:55 
Da jeg klikkede på tråden havde jeg allerede gjort mig store forventninger om at se noget toga-svøbt raunchy shit på spilform. Så hvad fanden er dét her!? Om'er!
BeanoBeanoSkrevet 25/02-16 08:03 
Ja, jeg blev også skuffet. Der loves ikke engang en smule anal-fisting, kedeligt!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/02-16 09:47 
Ja, det er meget atypisk at se et Vita spil uden fanservice efterhånden. Jeg var også selv helt i tvivl om hvad platform spillet var til da jeg så det første gang.
OdinOdinSkrevet 25/02-16 11:54, rettet 25/02-16 11:55 
Darkbeat>
Ja, det er meget atypisk at se et Vita spil uden fanservice efterhånden.

Troller du, eller fangede du ikke koblingen til titlen? ^_^
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/02-16 14:18 
Jeg er mega u-kulturel, så jeg fangede den ikke lige, men Caligula er selvfølgelig et eller andet klassisk græker-halløj, syntes jeg at have hørt engang. :D
BeanoBeanoSkrevet 25/02-16 14:47 
En ret syg film om en mere syg kejser :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Caligula_%28film%29
OdinOdinSkrevet 25/02-16 15:03, rettet 25/02-16 15:08 
Og her en liste over mange af mandens (be)drifter som er lidt lettere at konsumere for den historieløse Youtube-ungdom (i.e. Darkbeat):
http://historical-hatred.tumblr.com/post/23686739792/list-of-crazy-things-caligula-did
SumezSumezSkrevet 25/02-16 15:44 
Det er lidt ærgerligt hvis du aldrig har set filmen. Det er filmhistorie og finkultur af den allermest fornemme skuffe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 25/02-16 15:47 
Darkbeat>
Jeg er mega u-kulturel, så jeg fangede den ikke lige

Til gengæld har du godt styr på maymays and stuff.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/02-16 16:02 
Ja. Kender i det at filteret lukker alt det forkerte ind og holder det rigtige ude?
Det er sådan jeg har det :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/03-16 12:29 
Man kan se noget gameplay fra spillet i en video i denne artikel

http://gematsu.com/2016/03/six-minutes-caligula-gameplay
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig